Tere!
No ei ole ju mehaaniline, kui pilte uskuda. Lühend "daaz" tähendab muide Dmitrovgradi autoagregaatide tehast, mitte mingit kindlat karburaatori tüüpi. Enne tühikäigu reguleerimist oleks muidugi hea ujukitasapind üle kontrollida.
Andreeez kirjutas:Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.
Pildil oleva karburaatori täpne markeering on 2105-1107010-20, 2107 oma veidike teise ehitusega...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...
SanderV kirjutas:käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...
Muidu ajad küll kärbse noatera peal lõhki aga nüüd.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
SanderV kirjutas:käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...
Mul on kah 3-4 autoga sama hästi läinud Aga mossel aitas 15-tolliste minemaviskamine ning diagonaalrehvidel 13-tollise originaalvelje allakeeramine, sai veits kõrgem https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 5898_o.jpg
Küsimus, kui paljudel teil on autodel kere nr sama mis passis? Täna oli selline juhus, et vinguti küll igast asjade üle, madaldused jne, tahtsid sp sõidukeeldu ja asju panna, aga lõpuks ei lastud läbi sp et kerenr polnud kerel sama mis passis. Pole mul sellega 10 aasta jooksul pmts probleeme olnud, nüüd järsku probleem
SanderV kirjutas:Küsimus, kui paljudel teil on autodel kere nr sama mis passis? Täna oli selline juhus, et vinguti küll igast asjade üle, madaldused jne, tahtsid sp sõidukeeldu ja asju panna, aga lõpuks ei lastud läbi sp et kerenr polnud kerel sama mis passis. Pole mul sellega 10 aasta jooksul pmts probleeme olnud, nüüd järsku probleem
Mismõttes pole sama mis passis? Need peavad ikka alati klappima, isegi kui "kerevahetuse" teed
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kui numbrid erinevad siis suure tõenäosusega on eelmine omanik "dokumendid ostnud" või lihtsalt sama värvi 2140-le edasi tõstnud. Selline illegaalne tegevus oli veel vähemalt kuni eelmise kümnendi keskele üsna levinud vene ja muude odavate autodega kuna omanikuvahetus maksis teinekord sama palju kui auto ise. Tean üht vanemat meesterahvast kes sõitis krooniajal 3 helesinist sapakat läbi nii et lihtsalt tõstis reg. märgid järgmisele (ühe punase masina värvis ka helesiniseks seepärast). Ju tal siis ka keegi kerenumbrit ülevaatusel ei kontrollinud v. noh pigistati silm kinni.
Kui reaalselt ikka selle auto dokumendid ja ARK ise mööda pannud siis ka kahe otsaga asi kuna dokumendid kätte saades pead ise veenduma et passis olevad andmed õiged. Samas ausaltöeldes pole ise ka kunagi Vin koodi vaadanud sellise pilguga kuna tundub absurdne et selline möödapanek. Ja tõesta tagantjärgi et tegu ikka sama autoga, ei kõla just usutavalt.
Mossel on kaks numbrit kerele löödud-kere nr. ja raami nr.Tehase sildil on mootori ja raami nr.,mitte kere nr.Esmalt veendu,et kontrolliti õiget numbrit.Minu mossel oli enne soetamist passis VIN-koodi kohal raami nr. ja ümberkirjutamisel ARK-is pidin tüki aega neile seletama,mis number mida tähendab.Lõpptulemusena sain uude passi VIN tähiseks kerenumbri ja märkustesse pandi ka eelnevalt VIN tähiseks olnud raaminumber.