Esimene asi on korralik amordiring, kas õlisurve või gaasiamordid. Otsida tuleb neid siksi varuosade alt, valik on oluliselt suurem. Eest 1-2 ringi vedru maha, oleneb kui madalaks nina lasta tahad ja kui väsinud vanad vedrud on, kuldne kesktee on 1.5 ringi. Tagaosa on tavaliselt ajas väsinud vedrudest madal kui ei ole piisav siis pikem kammits ja klots vahele, kõige lihtsam paigaldada ja eemaldada. Kui tahad oma silmaga näha ja katsuda siis mosu nina linnuka poole keerata ja läbi tulla.risten kirjutas:Saan aru, et kui ülevalt 3 lehe tagasillas tagurpidi keeral saad auto küll madalaks, kuid sõidad nagu põrkepalliga, kuid kui ma näiteks 4 või mingisuguse lehe sealt vahelt välja viskan kuidas see mõjutaks auto käitumist ja kõrgust või kui eest eemaldaks näiteks poolteist või kaks keeret kas siis aeg teeb tagantpoolt oma tööd?
Küsimus ka volga vedeude kohta, kas pigem lühedaksite volga vedeusi ning topiksite moskcivhile alla või lühendaksite mosse originaal vedrusi, kas ta jääb liigapalju hüppama või mitte?
Mosse madaldamine
Re: Mosse madaldamine
Linnuvabriku garaaž