7. leht 29-st

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 12 Okt 2012 20:01
Postitas Jeekim
MAZ kirjutas:Ma üritan järgmise nädala sees aega leida mõni õhtu ja uurime seda sinu moskvichi probleemi,kui sul selle vastu miskit pole.
Mis mul selle vastu saab olla kui sa tahad head nõu ja teadmisi minu masina peal rakendada :beer

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 13 Okt 2012 17:53
Postitas MAZ
Käisin siis ka seda autot oma silmaga vaatamas :auto
Pilt
Võrreldes minu M408 see auto paremas konditsioonis. Kohe näha,et heades kätes olnud.
Mingid väga müstilist viga autol ma ei leidnud pigem on vaja korralikku karburaatorit. Ning selleks on meil linnas inimene olemas,kes teab DAAZ karburaatoritest kõike. :auto
Pilt
Karburaatorit siiski mina ei andnud aga paar tarkust jagasin küll.
Ning mõistagi oli tore päev ja meeldiv seltskond. :beer

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 14 Okt 2012 20:47
Postitas Jeekim
Nüüd siis sai see eelmises postis(Tänud MAZ-ile hea nõu ja piltide eest) nähtav karburaator väikese uuendus kuuri- pesemise ja aukude ümber tegemise näol (krt ma ei saa aru kas mu mossel on kolektori tikk poldid kõverad või lada karpa ei sobigi kohe üks ühele peale)peale pandud. Igatahes kui karpa peale sai siis muutus tuju jälle kehvaks kui auto käima ei tahtnud minna. Jamasin mis ma jamasin käima mina teda ei saanud. :(
Õhtul kui vanaisa koju jõudis, pakkus ta välja, et ehk on küünlad märjad. :think Said maha kruvitud ning nagu juba arvatud siis märjad ja mustad. Juu siis eelmine karpa ei koostanud piisavalt head segu, et küünlad ära mustas. Sai siis küünlaid gaasi pliidi peal põletatud ja magneetoga sädet kontrollitud. Tundusid enamvähem korralikud olema- peavad olema, alles augustis ostetud, ei ole töödanudki õieti veel.
Küünlad peale. Süüdet- hakkas nagu juba lubama. Vähe jalaga gaasi juurde ja käima ta läkski. Süüde muidugi vale- peksis sumpasse. Kuna kell oli juba hiline ja õues pime, ei hakanud neid paika timmima.
Krt teha oleks nii palju aga talv surub vägisi peale.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 14 Okt 2012 21:32
Postitas MAZ
Ma jobu ei taipanud küsida kohapeal,mis küünlad sul peal on üldse? Kas välismaa omad või ikka venelased?

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 14 Okt 2012 21:50
Postitas Jeekim
Venelased. Ülo ärist sai soetatud. Hind peast ei mäleta, aga kohalik kauplus küsis pea 3 korda rohkem samade küünalde eest.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 14 Okt 2012 22:00
Postitas MAZ
Selle peale ütleks ameeriklane: you have been feed a bummer....
ehk nende küünaldega on üsna lootusetu asja korralikult tööle saada. Võib juhtuda,et nad hakkavad tööle aga üldiselt minu kogemus vene küünaldega on see,et nende kvaliteet on allapoole arvestust.
Kui nende küünaldega sama jama korduma hakkab, osta A-marketist Championi küünal,maksab 1.97 EUR tk ja sinu mured kaovad tükiks ajaks. Ka nende küünalde seas esineb praaki aga ikka kordades vähem kui venelase küünaldega. :beer

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 16 Okt 2012 19:15
Postitas hulgus
MAZ kirjutas:Ma üritan järgmise nädala sees aega leida mõni õhtu ja uurime seda sinu moskvichi probleemi,kui sul selle vastu miskit pole.
x2 nagu moes kirjutada.
MAZ kirjutas:Selle peale ütleks ameeriklane: you have been feed a bummer....
ehk nende küünaldega on üsna lootusetu asja korralikult tööle saada. Võib juhtuda,et nad hakkavad tööle aga üldiselt minu kogemus vene küünaldega on see,et nende kvaliteet on allapoole arvestust.
Kui nende küünaldega sama jama korduma hakkab, osta A-marketist Championi küünal,maksab 1.97 EUR tk ja sinu mured kaovad tükiks ajaks. Ka nende küünalde seas esineb praaki aga ikka kordades vähem kui venelase küünaldega. :beer
10p.
kapitalistlike küünaldega töötab kui kellavärk, muidugi veel natuke kruvide timmimist ja mõnede süütejuhtmete tagasipanemist ;) . Ausalt öeldes poleks ise niipea sellele tulnud, et uhiuued küünlad ikka tõsine p--k on. pealtnäha kuivad, natuke tahmased.
Hääled on karmid, tühikäik tahab veel ravitsemist (jm pisiasjad, nagu lekkiv piduritoru, lekkiv jahutus, lekkiv õli, katkine roolikarp, jube roolilõtk, jne jne jne,) aga modivasjooni andis ehk tänane tibakese juurde.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 18 Okt 2012 22:09
Postitas Jeekim
Masin töökorras kuid, probleemidega. Otse lada pealt võetud karpa ei ole ikka nii hea kui mosse jaoks mõeldud. Käib selle 01 karpa pealt, aga nälga jääb. Bensiini puudus on tohutu ja tänu sellel pean piirama õhu tarbimist, et üldse käiks.
Nende vene küünldega siis nii, et augustis said peale ja praeguseks õhtal. Asi võib ka olla selles, et ei saanud pidevat tööd, sest sõita peaaegu üldse ei saanud. Mõned korrad garaazis käima-> sõitsin välja, lasin käia mingi 10 minutit-> sõitsin garaazi, jätsin seisma. Eks proovime kuidas siis Championid vastu peavad. :auto

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 18 Okt 2012 23:05
Postitas viirusboy
Kopika karpal tuleb düüsid suuremate vastu vahetada. 1.5 mootor jääbki nälga 1.2le mõeldud düüsidega. :)
Pilt

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 21 Okt 2012 18:18
Postitas Jeekim
Eilne progress- auto sai korralikud hääled sisse ja undav käigukast sai maha võetud. Üritasin ka uut (kasuatud) kasti alla panna kuid korvi ja kasti vahele jäi cm ruumi ja kast otsa ei läinud. Kell oli kah juba hiline ja asi jäi homsesse. Järgmine päev ehk täna peale lõunat sai tunnike auto all veedetud ja kast paikas nagu nipsti. Ei ole see käigukasti vahetamine üksi midagi nii hirmus töö. Täiesti teostatav :auto
Vähemalt uus kast ei ulu ja see kord olin nutikam- valasin õli juba enne sisse, kuna vastav õliprits puudub. Selleks, et kõik see õli selga ei valguks sai kardaani poolsele otsale septsiaalne kork ette pandud ja teibiga veel lisaks kinni tõmmatud. Tasus end igati ära. :beer

To MAZ- Elvas on Olerexis Tad17-i müügil ja hinnaks 3.60

Nüüd vaja veel üks tagumine pidurisilinder välja vahetada ja siis võib juba ülevaatuse peale mõelda :rokib