7. leht 34-st

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 21 Sept 2009 21:51
Postitas Kombimiis
Õnnitlen!
Mille omad on? Valisid suvaliselt või laias laastus pordi suurusega? Jebai või on kuskil eestis tsiklilammutus?
Üldse on puudu meil siin üks KORRALIK tsiklilammar, aja asju taga nagu... End of ot.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 21 Sept 2009 21:58
Postitas sass
CBR600 pealt on nad pärit. Sain söbra käest. :)
Pordi suurus on enamvähem sama isegi, mis mossel... Ei valinud selle järgi, sattusid juhuslikult sellised. :D

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 21 Sept 2009 23:08
Postitas Kombimiis
Ise paneks GSXR600 omadele käed peale.
Raudseid närve! :D

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 26 Sept 2009 16:38
Postitas w2intz
pagan, on see nüüd see mosse, millega oli mul au sõitu saada mööda kuressaare linna või mitte.. :beer

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 17 Okt 2009 11:56
Postitas meelisrr
Ehh, neljapäeval ei kartnudki õlut enam. :beer
Sellel pole vahet kas gixxeri, cbri või mingid muud bike karpad, ühed keihinid või mikunid kõik.
Igatahes hakka lõpuks nende jaoks kollet tegema :)

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 18 Okt 2009 12:52
Postitas sass
w2intz kirjutas:pagan, on see nüüd see mosse, millega oli mul au sõitu saada mööda kuressaare linna või mitte.. :beer
Vöis olla küll. :D
meelisrr kirjutas:Ehh, neljapäeval ei kartnudki õlut enam. :beer
Sellel pole vahet kas gixxeri, cbri või mingid muud bike karpad, ühed keihinid või mikunid kõik.
Igatahes hakka lõpuks nende jaoks kollet tegema :)
Ei kartnud. Hangin kuskilt alumiiniumtoru ja saabki tegema hakata. :beer

Autost ka natuke... Üks rehv otsustas tühjaks joosta - alla läks varurehv. Välja on otsitud ka talverehvid, mis lähiajal lähevad autole alla. Radikast sai lastud välja vana sodi ja asemele läks korralik -36 kraadi kannatav tosool.

Rehve kontrollides selgus, et kundepoolse esiratta külgkalle on... kergelt öeldes vale. Rehvi välimise serva on päris mõnusalt ära kulutanud. Kuidas see korda teha, nii et enamvähem normaalne jääks?

Lähiajal plaanis auto ette valmistada ülevaatuseks (detsembris juba) ja teha kerge korrosioonitõrje enne talve. Kindlasti tuleb töö käigus asju juurde, mida tegema peaks.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 18 Okt 2009 16:30
Postitas svenson01
räägi korrosiooni tõrjest..on sul mingid kindlad materjalid..hind ja kasutus..äkki räägid mulel ka kuidas seda teha jne..oleks vaja teha aga ei tea sellest midagi

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 18 Okt 2009 17:11
Postitas tafi
pane ülemisele õõtshoovale lehti juurde,kui tahad kallet õigeks saada.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 18 Okt 2009 17:49
Postitas sass
svenson01 kirjutas:räägi korrosiooni tõrjest..on sul mingid kindlad materjalid..hind ja kasutus..äkki räägid mulel ka kuidas seda teha jne..oleks vaja teha aga ei tea sellest midagi
Midagi kindlat ei ole, aga plaan enamvähem selline:
1. Roostes kohad ja kohad, kus vana mastiks lahti on, teha puhtaks (roostest puhtaks lamellkettaga, mitte terastraadiga)
(2.) Roostemuunduriga üle teha
(3.) Krunt
4. Dinitrol ML peale (nõks üle 100.- liiter)
5. Mastiks peale (saab alles siis peale kanda, kui Dinitrol ML on tahkemaks muutunud, ehk siis umbes kuu aja pärast) - seda siis kivikaitseks

Punktid 2 ja 3 on vastavalt vajadusele.
tafi kirjutas:pane ülemisele õõtshoovale lehti juurde,kui tahad kallet õigeks saada.
Kas sinna kuskile mitte reguleerseibe ei panda? Raamatut pole hetkel käepärast, et vaadata täpsemalt.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Nov 2009 19:21
Postitas sass
Ometi ei saa normaalselt selle autoga sõita - tosool on välja jooksnud. Teatavasti on tosoolil palju parem lekkimisvõime kui veel ja ilmselt sellepärast jooksiski kuskilt välja. Tuleb täpsemalt uurida.

Vahepeal lisaks ka ühe pildi - keegi on tagumisele aknale jätnud sõnumi. Lisaks on vahetatud kitsas rool 2140 rooli vastu ja eemaldatud salongisoojenduse torustikust ummistus. Pildilt on näha ka katuse ääre värvi eemaldumine vms.

Pilt