IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Niipalju sain teada, et see releede all olev kinnitusplekk peaks olema õige ja kandelambi stepsli leidsin salongist kaitsmekarbi alt
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 02 Mai 2017 17:43
- Telefon: 58955917
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Keegi arvas siin hiljuti et sillakorpus pole kuluvosa aga samas rooste ju kulutab teda. Aasta tagasi ühel igapäeva mossel hakkas vaikselt ära vajuma ja pooltelje laagreid hakkas minema nagu sooja saiu. Aitas sillakorpuse vahetus.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Minu Iz-il on kandelambi pistik kapoti all ka olemas. Kui Tartusse satud, tule kae üle, paistab originaal
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Kui aega rohkem, siis kindlasti!AndreK kirjutas:Minu Iz-il on kandelambi pistik kapoti all ka olemas. Kui Tartusse satud, tule kae üle, paistab originaal
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Rohkelt pilte taaskord tegemistest:
Piduritrummlid said uuesti ära pritsitud kuna jäid seisma ning läksid uuesti rooste..
Salongiradika plekid sai uue värvkatte kuna oli inetult roostes.
Salongiradikas sai kokku uuesti
Uus paisupaak ja klaasipesuvedeliku paak.
Vahepeal tagasillatala kallal..
Proovisin painutada uued puudu olevad piduritoru kinnitusplekid Enamvähem tuli välja
Külge panin vana sillatala järgi.
Ja tuli lisa
Täna alustasin ka piduritorude valmistamisega. Piduripeasilinder ja piduri "ämblik" on kogemata valed külge saanud. Ei osanud seda vaadata. Stutside pesad väiksemale torule (5mm). Tuleb maha kakkuda ja asendus otsida..
Piduritrummlid said uuesti ära pritsitud kuna jäid seisma ning läksid uuesti rooste..
Salongiradika plekid sai uue värvkatte kuna oli inetult roostes.
Salongiradikas sai kokku uuesti
Uus paisupaak ja klaasipesuvedeliku paak.
Vahepeal tagasillatala kallal..
Proovisin painutada uued puudu olevad piduritoru kinnitusplekid Enamvähem tuli välja
Külge panin vana sillatala järgi.
Ja tuli lisa
Täna alustasin ka piduritorude valmistamisega. Piduripeasilinder ja piduri "ämblik" on kogemata valed külge saanud. Ei osanud seda vaadata. Stutside pesad väiksemale torule (5mm). Tuleb maha kakkuda ja asendus otsida..
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
5mm torudele mõeldud piduri peapump on ilmselt AZLK 2140 oma. Kui see üle jääb võid mulle maha ärida millalgi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Eks ma mõtlen selle pealeMAZ kirjutas:5mm torudele mõeldud piduri peapump on ilmselt AZLK 2140 oma. Kui see üle jääb võid mulle maha ärida millalgi.
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Täna sai tagumine sillatala ära pritsitud (ja sõbra uunikum motika bensupaak) ja nii nagu alati-happekrunt-krunt-muuuuuuuuustvärv
Tõestusmaterjali
Tõestusmaterjali
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Tore näha, et rubriik "Lugejate mossed" on elavnenud ilmselt tänu soojadele ilmadele. Vahepeal oli täitsa vaikseks jäänud. Ka minul käis täna taaskord kõva töö tegemine Kadestan neid kes juba autodega teedel..
Piduri "ämblik" ja piduripump sai välja vahetatud õigete piduritorude jaoks.
Täna sai sõbra abiga valmis voolitud ca 5m piduritorusid. Siduritoru jäi veel teha ja tagumine pool ka muidugi. Selle teeb siis kui tagumine sild on all.
Varsti saab mootori peale tõsta. Ennem pean kõik esisillaga seotud kinnitused üle vaatama, äkki jäi midagi lõpuni pingutamata.
Piduri "ämblik" ja piduripump sai välja vahetatud õigete piduritorude jaoks.
Täna sai sõbra abiga valmis voolitud ca 5m piduritorusid. Siduritoru jäi veel teha ja tagumine pool ka muidugi. Selle teeb siis kui tagumine sild on all.
Varsti saab mootori peale tõsta. Ennem pean kõik esisillaga seotud kinnitused üle vaatama, äkki jäi midagi lõpuni pingutamata.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Roolikarbi kinnitus- ühe poldi alla ei käi seib koopa pool!
Ja esisillas- vaata et sa õõtsa pukside juurs olevaid mutreid enne kinni ei tõmba kui mootor peal, muidu puksid aastaga otsas. Alles siis pingutad kui mootor peal ja auto ratastel oma loomulikud asendis.
Ja esisillas- vaata et sa õõtsa pukside juurs olevaid mutreid enne kinni ei tõmba kui mootor peal, muidu puksid aastaga otsas. Alles siis pingutad kui mootor peal ja auto ratastel oma loomulikud asendis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!