Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Ah ära näe vaeva. Mul juba tuli plaan kuidas ise neid valmistada.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Sai siis neid punne kohe hulgim valmistatud. Kolmesed augud tegin sisse, kahene tundus väiksevõitu vee väljavoolamiseks.
Meisterdasin mutrist ja poldist lihtsa vaevage vormi.
Kasutasin siis kuuma liimi. Esimesel proovisin auku sisse puurida, aga see raisk nii elastne, et puur läheb läbi, aga kohe kui välja võttad nii on auk kinni. Järgmisel katsel panin puuri tagurpidi puidu sisse ning sedasi jäi tip top. Silikoonõli peab iga kord enne vormi täitmist peale laskma, muidu puuri sealt seest korralikult kätte ei saa.
Tegin kohe 30tk. Ühe liimipulgaga sai umbes viis. Lisaks sai kümme ilma auguta tehtud kuna 412 kerel mõnes kohas augud, mille otstarvet ei tea.
Meisterdasin mutrist ja poldist lihtsa vaevage vormi.
Kasutasin siis kuuma liimi. Esimesel proovisin auku sisse puurida, aga see raisk nii elastne, et puur läheb läbi, aga kohe kui välja võttad nii on auk kinni. Järgmisel katsel panin puuri tagurpidi puidu sisse ning sedasi jäi tip top. Silikoonõli peab iga kord enne vormi täitmist peale laskma, muidu puuri sealt seest korralikult kätte ei saa.
Tegin kohe 30tk. Ühe liimipulgaga sai umbes viis. Lisaks sai kümme ilma auguta tehtud kuna 412 kerel mõnes kohas augud, mille otstarvet ei tea.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Sai garaasis 412-le ühte jubinat otsitud ja leidsin juhuslikult ühe kumerpeegli seesmise peegli külge. 412-l oli juba olemas samasugune, ainult teistsuguse kinnitusega, siis sain panna selle oma 40-le. Kinnitus mosse peegliga ei sobind, nii et tuli natuke kinnitust modifitseerida. Soovitan sellist asjandust, kuna vaateväli on mitu korda suurem võrreldes mosse originaaliga. Vaateväli on nii suur et kui enda pead poleks ees, siis näeksin mõlemast tagumise ukse aknast välja. Pildilt on näha kui suur vaateväli on.
Edit: Kus kohas saab lasta teha vanatüübi numbrimärke. Ilma selle rõveda sinise est märgita? Siin ja seal on seda mainitud aga meelde ei tule.
Edit: Kus kohas saab lasta teha vanatüübi numbrimärke. Ilma selle rõveda sinise est märgita? Siin ja seal on seda mainitud aga meelde ei tule.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Tallinnas Koplis Vabriku 2 on koht kus saab teha. Võtad vanad numbrid kaasa ja 10 min on uued valmis.
Uurisin ka alles hiljuti, aga 30tk no Kle. Aga seda veel vanemat varianti nad kahjuks ei tee.
Uurisin ka alles hiljuti, aga 30tk no Kle. Aga seda veel vanemat varianti nad kahjuks ei tee.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kui sa mõtlesid et 30euri tk siis ju täitsa hea. Arkis on 62 eurot (ilmselt paari eest) siis hind põhimõtteliselt sama. Jama ainult sellega et mul pole vanu. Eelmisel omanikul polnud mulle numbreid anda. Ma pean ette helistama ja uurima seda asja.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Vabriku 2 pead vanad numbrid vastu andma, niiet sealt niisama numbreid ei saa.Martin2140 kirjutas:Kui sa mõtlesid et 30euri tk siis ju täitsa hea. Arkis on 62 eurot (ilmselt paari eest) siis hind põhimõtteliselt sama. Jama ainult sellega et mul pole vanu. Eelmisel omanikul polnud mulle numbreid anda. Ma pean ette helistama ja uurima seda asja.
Kaotatud numbrimärgi puhul on autoomanikul või volitatud isikul võimalus tellida ARK-ist dublikaadid 10 eur tk: https://www.mnt.ee/sites/default/files/ ... 171201.pdf
Need tulevad nüüdsel ajal minuteaeda ainult euro märgisega. Keegi parandagu mind kui saab ka ilma euro märgita duplikaatnumbrit MNT ametist tellida.
Nüüd kui uued numbrid käes siis saad teoorias minna sinna Vabriku 2 ja vahetada ilma euro-ääriseta numbrite vastu. Vähemalt varasemalt on niipidi saadud vahetada.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Mina käisin Vabriku tänaval küsimas et kas ma saan nõukogudeliidu sinise sildiga numbri vahetada tavaliseks. Seal oli seinal silt et mingist aastast uuematele autodele valgeid numbreid ei väljastata. Aga mulle öeldi ikka et ei saa, kuigi auto on aastast 1977 ehk vanem kui väljas olnud tahvlil kirjas .Saaks siis kui vana oleks ilma lärakata..
Kui kellelgi peaks see õnnestuma, võiks teada anda. Siis ma läheks ka prooviks uuesti.
Kui kellelgi peaks see õnnestuma, võiks teada anda. Siis ma läheks ka prooviks uuesti.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kaks aastat tagasi on ühele Audi V8-sale saadud Vabriku 2 asutuses selline vahetus teostatud (Postitus: 07.05.18 18:51):tarmo400 kirjutas:Mina käisin Vabriku tänaval küsimas et kas ma saan nõukogudeliidu sinise sildiga numbri vahetada tavaliseks. Seal oli seinal silt et mingist aastast uuematele autodele valgeid numbreid ei väljastata. Aga mulle öeldi ikka et ei saa, kuigi auto on aastast 1977 ehk vanem kui väljas olnud tahvlil kirjas .Saaks siis kui vana oleks ilma lärakata..
Kui kellelgi peaks see õnnestuma, võiks teada anda. Siis ma läheks ka prooviks uuesti.
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.p ... 832&page=2
Kui Vabriku 2 enam ei peaks saama, siis oli veel vähemalt 2017. aastal üks ilma eurota numbrimärgi võimalus ka Tartus:
https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid412611
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Sai paar aastat tagasi odav golfi termostaat sisse pandud, mis nüüdseks hakkas ära väsima. Sai siis võetud 10 eurone seekord. Eelmisest kaks korda kallim. Vahetus ise 10 minuti töö, aind ühe poldi keerme suutsin lõpuks üle keerata. Kui 412 korpuse teise küljest võtsin, siis seda lahti keerates läks üks neljast poldist puruks. Puurisin ta välja aga suutsin natuke keermele viga teha. Ma juba siis teadsin et kunagi ma selle keerme üle keeran. Sai siis 8 keere sisse lastud ja polt sisse. 12 peaga polt on paras, siis mahub veel pealt poolt padruniga keerama.
Huvitav asjaolu oli aga see et see rõngastihend mis sai sinna sisse pandud (oli termostaadiga kaasas) oli täiesti lõdiks muutunud ja oli ülesse ka veel paisunud. Punane vedelik on sees muidu. Huvitav et tänapäevane tihend sedasi reageerib tosooliga. Muidugist ta võis ka kokku puutuda punase määrdega. Kasutan seda tihendite vahel et asjad kindlalt pidama jääks. Lisaks tulevad asjad lahti ka imekergelt.
Huvitav asjaolu oli aga see et see rõngastihend mis sai sinna sisse pandud (oli termostaadiga kaasas) oli täiesti lõdiks muutunud ja oli ülesse ka veel paisunud. Punane vedelik on sees muidu. Huvitav et tänapäevane tihend sedasi reageerib tosooliga. Muidugist ta võis ka kokku puutuda punase määrdega. Kasutan seda tihendite vahel et asjad kindlalt pidama jääks. Lisaks tulevad asjad lahti ka imekergelt.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Tervist! Nimelt tekkis mul üks huvitav probleem. Kuidas kinnituvad 412IE esimesed logarid? Puuduvad vinklid kuhu kinnituvad porilapaka 4 polti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli