AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ostan siis veel ka:

korralikumat plokikaant
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

eile sai siis niipalju et mossel mootor vahetatud ja kap rem väheke kaasa aidatud 331 mootor läks peale
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

vb natuke loll kõsimus aga mis ühikutes õlirõhu näidik on ?
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Maakeeli atsides,ametlikult kilogrammides ruutsendimeetri kohta.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ehk siis barides ? ja mossel siis sõidu ajal ei tohi õlirõhk alla 2 bari olla?
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

1ATM ehk 101kPa.Tegelikkuses mosse originaal näiturit ei tasu usaldada,see näitab ainult seda,kui seier liigub,et mingi rõhk on olemas.Tegelikku rõhku mõõda mehhaanilise manomeetriga,sõidu ajal töösooja mootoriga alla kahe ATM-i ei tohiks see olla küll.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Reduktsiooniklapp peab piirama rõhku 4-4,5 ATM-ni, mittekorras klapi puhul võib külma ja korras mootori puhul ka julgelt üle kümne minna.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama ja vahule minna :D
Viimati muutis partnermosse, 09 Veebr 2014 03:01, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Edel »

partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama :D
No minul läks tublide külmakraadide korral peale käivitust armatuuris originaalkella seier täitsa põhja :D Erilist õli (lisa-)leket küll kusagil ei täheldanud, järelikult valetas raip :D
Vasta