8. leht 26-st

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 27 Apr 2009 18:21
Postitas Tiit
Kruvid tule pesast välja. Võtad juhtmed küljest ning pirnid välja. Siis lased reflektorite reguleerkruvisid järgi ning näpitsatega aitad reflektori puksist välja.

Reflektorit parendada on lootusetu tegevus.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 27 Apr 2009 19:24
Postitas Edel
See on jah lihtsam viis tuleklaasi vahetuseks. Klaase on minuteada ka poes müüa aga need on ilma raamita. Raami külge kinnituvad nad liimiga. Mis liimi seejuures kasutatakse,pole aimugi.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 27 Apr 2009 21:51
Postitas Tiit
Ainult klaase vahetades tuleb kindlasti eemale hoida nn kooperatiivi toodangust (ehk siis vanad laojäägid). Klaas muidu täitsa ilus, aga millegi pärast teele valgust küll ei jõua. Kuidagi ainult diagonaalis vms valgustasid. Kui mu mälu mind ei peta, siis nood klaasid olid ühegi kirjata.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 03 Mai 2009 22:40
Postitas TheoK
Raporteerin taas.

Suhteliselt töökad päevad taas seljataga. Käigukasti padja vahetus, kere "mullide" parandus ja uksestopperdaja uurimine, mis tööplaanis oli on nüüdseks kõik tehtud.

Alustasin "keretöödega", mis tuju ikka veidi alla viisid. Vägisi tulid meelde kunagi "Volgaklubi" foorumist meeldejäänud sõnad(automark muudetud):"Aru ma ei saa, mille krd...i pärast ma üldse viitsin selle Mossega tegeleda? See s**t ikka ei kõlba millekski enamaks kui kaugelt vaatamiseks."
Just see kaugelt vaatamise asi, nimelt kui autot lähedalt uurida (peaaegu nina vastu plekki) tulevad ilmsiks aina uued ja uued vead ja ebameeldivad täpid, kriimud, värviparandused jne. Aga võtsin ennast kokku ja asusin tööle. Esiteks õrnalt ja vähesel määral liivapaberitega mullid haljaks. Teiseks kandin peale poroloonitükiga "tupsutades" krundi. Ja kolmandaks samuti väikese poroloonitükiga värv. Mõni koht jäi hea, mõni vaevu rahuldav. Pilte kahjuk ei tulnud meelde teha.

Järgmine töö, käigukasti padja vahetus.

Selle tööjätsin isa hooleks, ise otsisin vaid hea koha kus seda tööd teostada. Pilt tööhetkest:

Pilt

Ikkagi sai eemaldatud tala, mutrid tulid hõlpsasti lahti, sest pükste vahetamise ajal sai neid ohtralt leotatud:

Pilt

Uus padi:http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 7212ff.jpg

Pilt

Ja vana riismed:

Pilt

Sai kõik uuesti kokku laotud ja proovisõidule mindud. Üllatus oli positiivne, sest kadunud oli müra ja vibratsioon. Kohe selline luks auto tunne tuli peale :rokib
Sai käidud ka maantel proovimas, veelgi parem. Tegin kohe ka maanteel pilte, igapäev sinna ju ei satu, ega tohigi:

Pilt
Pilt
Pilt

Päev jõudis õhtusse...

Hommikul sai kasutatud Moskvitši kui "hobust". Nimelt oli vaja metsa äärest tuua mõned puud. Aiatraktori käru taha ja "luksauto" võis teele asuda.

Pilte ka:
Pilt
Pilt

Võtsin ette juba ammu plaanitud järgmise töö. Nimelt juba ostes puudus autol juhiukse stopperdaja. Võtsin polstri maha ja hakkasin uurima, kas seda traaadist saaks väänata. Leidsin sealt hoopis vana jäänuse:

Pilt

Siit ka küsimus, kas keegi on sellist müügil kohanud? Jama ka kui uks ühel hetkel tagurpidi käib ;)

Sellega otsustasin lõpetada, polster jäi maha, kuna plaan see töö ikkagi ära lõpetada(koos uue stopperdajaga).

TheoK

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 03 Mai 2009 22:57
Postitas risto626
ära pabista niipalju nende mullide pärast. sry, aga mina ntx leian, et kuna asjal on vanust ligemale 30 aastat, siis mõned iluvead on igati loomulikud.

aga edu ja ämbriga respekti :beer

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 03 Mai 2009 23:45
Postitas Tiit
Nende üksikute roostetäppide pärast ei tasuks küll nüüd väga põdeda. Ise olen neid väiksed asju hoidnud kontrolli all atsetoonilapiga puhastades. Ega see just väga õige ei ole, aga kuna üle on vaja värvida niikuinii, siis väga ei põe.

Mina sain omale uksestopperi vene autode lammutusest. Huvitav üldse, et sellisest kohast on katki läinud. Tavaliselt läheb ikkagi keskelt. Enne uue panemist tasuks sellele keskmisele sirgele osale mingi kummivoolikust kate ümber tekitada. Tugeva tuulepuhanguga ust avades, pehmendab lööki oluliselt.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 04 Mai 2009 03:42
Postitas M410
TheoK postituse esimese pildiga seoses tuleb vägisi meelde see kuulus "Kukerpillide" lugu :)

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 04 Mai 2009 11:12
Postitas TheoK
Tiit kirjutas:Nende üksikute roostetäppide pärast ei tasuks küll nüüd väga põdeda. Ise olen neid väiksed asju hoidnud kontrolli all atsetoonilapiga puhastades.
Atsetooniga? Mis selle eelis on? Võtab värvi roosteni maha?
M410 kirjutas:TheoK postituse esimese pildiga seoses tuleb vägisi meelde see kuulus "Kukerpillide" lugu :)
Mõtled seda http://www.youtube.com/watch?v=R2UUF_esWXE? :D

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 04 Mai 2009 21:21
Postitas TheoK
Uurin veel poleerimise/vahatamise kohta.

Nimelt juunis on plaan värvkatet kuidagi värskendada. Aga kumb vanale värvile kasulikum on? Poleerimine või ainult vahatamine?

Samas millised need poleerimise etapid on?

Tänades,
TheoK

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 04 Mai 2009 22:44
Postitas moskiito
soovitan poleerimist, see taastab vana värvi erksuse. kui poleeritud siis oleks hea vahatada, see tagav vävri pikema erksuse.