M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Segu vahekorda saab vaid düüside vahetamisega reguleerida,reguleerkruvid on ainult tühikäigu häälestuseks.Pisut mõjutab segu ka ujuki tasapinna kõrgus.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tühikäigu kruvi keera välja 3-4 täispööret sissekeeratud asendist. CO kruvi keera välja 2,5 -3 pööret välja kinnisest asendist. (tore oleks näha seda karburaatorit pildina, siis saaks ehk täpsemalt näidata mida keerata vaja)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
Relakaga eemaldatud, vidinateta karpat sooviks ka näha pildis !hallarvi kirjutas:Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: M 401, 1955, hallarvi
Vana karpa siis selline, kuid töötab, külmalt läheb halvasti käima
Ja see siis remonditud. Mis kruvi mille jaoks on?
Ja see siis remonditud. Mis kruvi mille jaoks on?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
Remonditud karburaator ei hakka sul tööle korralikult kuna keskmise osa tald on kumer(seda tuleb kuumaga tagasi pressida vastu sirget metall talda) ja sealt hakkab lisaõhku vahele tirima, mootor hakkab ebastabiilselt töötama ja tühikäiku on võimatu seadistada. Remonditud karburaator koosneb 01 ja 07 karpa segust.
Aga see karburaator mis relakaga lõigatud, siis lausa imestan, et seda käima saad
Remonditud karburaatori tühikäiku saad reguleerida (viimane pilt ) kus kruvi on vedruga. Co taset (eelviimane pilt) alumise osa parempoolse toru juures olev kruvi (seal vist plastik kork ees)
Aga see karburaator mis relakaga lõigatud, siis lausa imestan, et seda käima saad
Remonditud karburaatori tühikäiku saad reguleerida (viimane pilt ) kus kruvi on vedruga. Co taset (eelviimane pilt) alumise osa parempoolse toru juures olev kruvi (seal vist plastik kork ees)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Elektriline jubin on tühikäiguga seotud, sinna pane + peale lihtsalt.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: M 401, 1955, hallarvi
Lihvida ei tohi talda !!! Kuumapuhuri ja sirge metal vastutallaga suruda sirgeks tagasi kruustangide vahel ja loomulikult panna miskit puidust ese teisele poole vastu, et kruustangide teine pool karburaatorile "hambajälgi" ei jätaks.hallarvi kirjutas:Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Ja tihendisilikooni on soovitatav mitte karburaatori tihenditeks teha, sest võib sulgeda teatud kanalid, mille tõttu võib olla karburaatori töö häiritud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: M 401, 1955, hallarvi
Vaidleks siin kohal vastu, olles alles oma 2140-le samasuguse junniga karpa peale pannud ja sõbral aidatud ka üks selline ladale peale panna.Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Süüte külge ma seda ei paneks, endal kadus autol vahepeal süüde ära kui see klapp oli ühendatud, ladal on ta originaalis mingi relee küljes(laadimine ehk?). Auto käib ilma selleta küll, aga tühikäik on väga ebastabiilne või puudub üldse.