8. leht 29-st

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 21 Okt 2012 20:03
Postitas MAZ
Tore,et said ühest suuremast jamast jagu nüüd siis jääb vaid pisivigade parandamine :auto
Endal seisab veel üks remont ees enne,kui saan öelda,et asi korras.

Huvitav on see,et Elva linnas varieerub selle Tad õli hind ikka päris kummaliselt! :lol :D

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 24 Okt 2012 21:21
Postitas hulgus
Oli tänasel õhtupoolikul au, istuda klassikalise peresedaani kõrvalistmel, mootor vaikselt nurrumas (kui just järjekordselt kütus otsas ei olnud), käigukast ei ulu, piduripedaal rabab esimeselt paarilt sentimeetrilt (ja süsteem isegi ei leki!), tuled põlevad, signaal teeb prääksu, pakiruumis valitseb kord ja puhtus, tulekustutil oli täheldada värske kuupäevaga kleebist. Raadiovastuvõtjast kostub mahedat instrumentaalmuusikat.
Isegi armatuurlaualt ja torpeedolt on tolm pühitud!

hmm...? kahtlustan miskit. Kellelgi on miskised plaanid?

Sohver olles eelnevalt vahetanud teravalõhnalise sillaõliga lõhnastatud roobad, puhta sõiduvormi vasta, istub rooli, lahutab sujuvalt siduripedaali, vajutab akseleraatori pedaali ja liigub sujuvate hüpetega tänavale, hoides nina juba lähima tehnoülevaatamise punkti poole.
Sohver lülitab sisse 1. käigu,... omast arust 1.-se, aga peresedaan keeldub kiirendamast, alustab liikumist õige vaevaliselt ja kipub sohvri käe all isegi välja surema, sooritades eriskummalisi hüppeid ja eritades petsiifilist haisu.
Peale kiiret juurdlust on kollegiumi järeldus, et normaalseks sõidu alustamiseks on 3. käik ikkagi ebasobiv, aga muid valikuid kabiini jäetud juhtseadmete abil ei õnnestu käigukastist valida.
Ja veerebki ookrikarva (mõnede arvates kanap--a karva) sedaan uuesti kanalile, sohver vahetab pühapäevarõivad kastiõliga aromatiseeritud tunkede vasta ja sukeldub kanalisse... (see, et järgneva tunni jooksul kaovad ja tekkivad erinevad käikude lülituste variandid, st kas ainult edaspidi, või ainult tagurpidi, muuseas selgub ka valesti komplekteeritud siduriajam ja auto korduvalt oma (naiselikku)iselooma välja näitab, ei muuda enam selles hallis päevas suurt miskit)

Ja jäigi nautimata tuule tuhin akna taga, kui see autotööstuse ime tuhiseb läbi sumeda sügisõhtu... ehk mõni teine kord, kuigi sohvriärra ise arvas hetk hiljem nii: "aga võimatu on üv minna kui ühe asja korda saad ja kümme asja uuesti ära laguneb", ehk statistiliselt polegi selle mobiiliga võimalik liigelda.

edu ja kannatlikku meelt.

ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 06:22
Postitas moskiito
käiguhoovastik paika reguleerida, siis on asi korras.
Miks vähem maksab, põhjus selles et mosse oli veneaeg ehtne rahva auto ja seda iga nurga peal näha sai. Sellega tekkis "seisvaid juppe" lademetes ja sellepärast poodides ka hinnad all. Kuigi viimstel aastatel on trend ülespoole ja enamik juppe on vaata et kallimad kui lada-le

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 07:39
Postitas MAZ
hulgus kirjutas: ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Mis, puudutab kohalikke kauplusi,siis ilmselt olematu käibe tõttu peab hinda iga kuu 10 sendi võrra kergitama. Arvestades voolu ja rendi pindade hinda. Kui järgmine aasta elekter ka kallineb siis ma julgen ennustada,et lihtlabase hinna juurde keevitamisega,kus reaalne käive on väike. Tuleb nii mõnelgi poel uksed jäädavalt kinni panna. Samas see on minu jaoks alati müstika,kui räägitakse poes!?,et hind tõusis,kuna venemaal on hinnatõus?
Nagu WTF ??? ,see jutt ei pea paika mitte kusagilt otsast.
Kahju,et erinevalt Ladast, ei tehta mossele läänes osasid.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 08:50
Postitas TALUPOEG TALUJA
Hommikut!
Eelmises postis oli kirjas,et läänes ei tehta Mosse osasid järgi. Aga kas venes siis veel toodetakse kõiki osasid või ka ainult teatud juppe? Või käib ka nagu siinmail,et müüakse laojääke ja iga korraliku eestlase garaazi koli,kus siis kokkukrahmatud ja mittevajalikud jupid hunnikus.... :D Kui keegi teab,et mida ei toodeta venes,võiks ka mainida.
T.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 09:00
Postitas Manks
MAZ kirjutas:
hulgus kirjutas: ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Mis, puudutab kohalikke kauplusi,siis ilmselt olematu käibe tõttu peab hinda iga kuu 10 sendi võrra kergitama. Arvestades voolu ja rendi pindade hinda. Kui järgmine aasta elekter ka kallineb siis ma julgen ennustada,et lihtlabase hinna juurde keevitamisega,kus reaalne käive on väike. Tuleb nii mõnelgi poel uksed jäädavalt kinni panna. Samas see on minu jaoks alati müstika,kui räägitakse poes!?,et hind tõusis,kuna venemaal on hinnatõus?
Nagu WTF ??? ,see jutt ei pea paika mitte kusagilt otsast.
Kahju,et erinevalt Ladast, ei tehta mossele läänes osasid.
Mosse on jaekaubanduse jaoks haruldane masin, selle juppe on kallis sees pidada. Kui plaanid tõsiselt mosset pidada, siis soovitan osta.ee lehte jälgida, vahel on seal huvitavaid pakkumisi. Viimati ostsin selle kupatuse ära :beer
Pilt

Piduri ja siduriketteid ning pukse ilmselt kõike ära ei jõua kulutada. Sarniire ja piduri - siduri silindreid on vähemalt 3 masina jaoks.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 10:00
Postitas MAZ
Kahjuks kõik huvilised pole nii rikkad kui herra Manks seda on. Osta.ee võib neid asju olla aga nii kui sa midagi tahad ilmub ei tea kust, 10 spekulanti või pakkujat juurde ja hind kerkib lõppematusse.
Samuti pole ka neid garaaže teab palju alles,kus võiks veel mosse juppe olla.
Selles osas olen nõus,et jae kaubanduses on mosse jupp sama vähe levinud,kui USA auto poes 50-60date MOPARi jupp.

Talupojale teadmiseks,et venemaal tehakse palju enam juppe järgi aga osad jupid on tehtud ka Hiinas. Võrreldes meie poodidega,kus müüakse iidvanu lao jääke. Siis venemaal saab paremini varustatud poest ka plekiringi,soovi korral. Aga jah need on kaks erinevat süsteemi.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 15:35
Postitas Manks
MAZ kirjutas:Kahjuks kõik huvilised pole nii rikkad kui herra Manks seda on. Osta.ee võib neid asju olla aga nii kui sa midagi tahad ilmub ei tea kust, 10 spekulanti või pakkujat juurde ja hind kerkib lõppematusse.
Samuti pole ka neid garaaže teab palju alles,kus võiks veel mosse juppe olla.
Selles osas olen nõus,et jae kaubanduses on mosse jupp sama vähe levinud,kui USA auto poes 50-60date MOPARi jupp.

Talupojale teadmiseks,et venemaal tehakse palju enam juppe järgi aga osad jupid on tehtud ka Hiinas. Võrreldes meie poodidega,kus müüakse iidvanu lao jääke. Siis venemaal saab paremini varustatud poest ka plekiringi,soovi korral. Aga jah need on kaks erinevat süsteemi.
Rikkus on suhteline :lol
vahe on sees, kas maksad ostas koos saatekuluga 35€ või lähed ja hakkad kunagi poode läbi kammima ja 5€ jubina eest maksma. Rohelise klaasiga takso tuld ka iga päev ei pakuta :rokib

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 16:46
Postitas MAZ
Ma ausalt neid poode väldin,kuna 90% juhtudest on kaup üle hinnatud ja vilets pealekauba.
Tuleb otsida mujalt,isegi kui see tähendab käe sõnnikusse sisse pistmist.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Okt 2012 21:25
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Ma ausalt neid poode väldin,kuna 90% juhtudest on kaup üle hinnatud ja vilets pealekauba.
Tuleb otsida mujalt,isegi kui see tähendab käe sõnnikusse sisse pistmist.
Tundub,et veneaegne Mosse kaup on kõige parem. Ma ise pole ammu enam poest juppe ostnud,sest kõik jupid tulevad lausa sülle ja koju kätte.