azlk 21406 1990 -21406
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: azlk 21406 1990 -21406
Oskab äkki keegi nõu anda, mure siis nimelt selles, et ilma tooreta ei taha käia. Gaasi andes jätab tühja koha vahele nagu ei saaks kütet kätte. Keerasin kruvist veidi kütet juurde, aga paremaks ei lähe. Kas ei või olla asi selles, et kuna kaant on mingil määral tehtud, siis tahab mootor ka väheke asisemat karpat saada (suuremate tüüsidega või nii)? Teise mosse peal töötas see karpa ilusti.
Tänase seisuga on ka pidurid LÕPUKS valmis. Nüüd tuleb veel mootor ilusti nurruma saada ja korralikud talvekad muretseda ning võib hakata talve ootama, et saaks jäärada proovida.
Tänase seisuga on ka pidurid LÕPUKS valmis. Nüüd tuleb veel mootor ilusti nurruma saada ja korralikud talvekad muretseda ning võib hakata talve ootama, et saaks jäärada proovida.
Re: azlk 21406 1990 -21406
Bensudüüs umbes ehk. võta karpa kaas maha ja vaata.21406 kirjutas:Oskab äkki keegi nõu anda, mure siis nimelt selles, et ilma tooreta ei taha käia. Gaasi andes jätab tühja koha vahele nagu ei saaks kütet kätte. Keerasin kruvist veidi kütet juurde, aga paremaks ei lähe. Kas ei või olla asi selles, et kuna kaant on mingil määral tehtud, siis tahab mootor ka väheke asisemat karpat saada (suuremate tüüsidega või nii)? Teise mosse peal töötas see karpa ilusti.
Tänase seisuga on ka pidurid LÕPUKS valmis. Nüüd tuleb veel mootor ilusti nurruma saada ja korralikud talvekad muretseda ning võib hakata talve ootama, et saaks jäärada proovida.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: azlk 21406 1990 -21406
Esimest korda osalesin ka mosuga Nostalgiapäevade rongkäigul. Eile õhtul puhastasime timmisime hoolega karpat ja lõpp tulemus oli see, et mootor käis nagu Antsu viiul. Hommikul, kui mosu tööle panin, siis mootor veidi puterdas. Arvasin et see sellest, et mootor veel külm, aga ei hakanud ka soojast pärast enam korralikult tööle. Ma ei julgenud enne rongkäiku midagi kruttima hakata, kartsin et keeran muidu asja veel puhta p....e. Rongkäik algas enam-vähem, aga veidi ajapärast ei tahtnud masin enam ilma tooreta kohalt ära minna ja toorega kippus tühipööre ära kaduma (olgugi et pöördeid juurde kruttisin) ja lõpuks hakkas gaas ka jälle peale jääma. Õnneks sain ma mõni aeg tagasi omale 01 karpa, nii et tuleb seda hakata peale pookima. Loodan et siis see üritus samamoodi aia taha ei lähe kui see k126 karpa.
Paar hädist pilti ka:
Paar hädist pilti ka:
Re: azlk 21406 1990 -21406
See nädalavahetus sai siis üle pika aja mossega tegeldud veidi. Nimelt vahetasin ära tihendi, mis käib siduri koja ja kasti vahel, nimelt olin mootorit peale pannes lohakas ja ei võtnud kasti alt ära ja sellest läks ka see tihend sinna vahele nässu. Nagu öeldakse: Loll pea- käed, jalad kannatavad .
Paar pildi taolist asja ka
Siin ka randi järgi näha, kui jubedalt ma selle sinna pannud olin
Käigu hoovastik on ka munakate peale tehtud.
Ja jälle ühes tükis.
Tihendiks panin muide Würthi mingit musta silikooni. Siiani pole lekkeid veel tuvastanud. Oli see väga loll tegu?
Ja nagu alati pärast seismist ei hakanud tööle jälle, ajasin garaasi juurde siis masina ja võtsin küünlad maha. 2. ja 4. silindri küünlad märjad. Puhastasin kõik hoolega ära, vahetasin jagaja kaane ka jälle ära, aga ei midagi jälle. Ootasin pimedani ja panin siis uuesti käima ja saigi selgeks, et uuena ostetud küünla juhtmed on otsa saanud. Sädelevad ikka täiega. Järgmine nv üritan sigulli karpa peale pookida, äkki saab lõpuks asja normaalselt käima. Põhja alla põhjalikumalt vaadates tuli meeldiv üllatus, nimelt kõigil munakatel määrdeniplid küljes ja ühtegi loksu ma ei tuvastanud.
Paar pildi taolist asja ka
Siin ka randi järgi näha, kui jubedalt ma selle sinna pannud olin
Käigu hoovastik on ka munakate peale tehtud.
Ja jälle ühes tükis.
Tihendiks panin muide Würthi mingit musta silikooni. Siiani pole lekkeid veel tuvastanud. Oli see väga loll tegu?
Ja nagu alati pärast seismist ei hakanud tööle jälle, ajasin garaasi juurde siis masina ja võtsin küünlad maha. 2. ja 4. silindri küünlad märjad. Puhastasin kõik hoolega ära, vahetasin jagaja kaane ka jälle ära, aga ei midagi jälle. Ootasin pimedani ja panin siis uuesti käima ja saigi selgeks, et uuena ostetud küünla juhtmed on otsa saanud. Sädelevad ikka täiega. Järgmine nv üritan sigulli karpa peale pookida, äkki saab lõpuks asja normaalselt käima. Põhja alla põhjalikumalt vaadates tuli meeldiv üllatus, nimelt kõigil munakatel määrdeniplid küljes ja ühtegi loksu ma ei tuvastanud.
Re: azlk 21406 1990 -21406
Mis jebla nende piltidega on? Ma ei saa siiani selgeks, kuidas neid ilusti üles panna.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: azlk 21406 1990 -21406
Sidurikoja ja käigukasti vahel peab siiski tihend ! olema paksusega 0,6-0,8 mm paroniit või papptihend. Ise just vahetasin nädalavahetusel käigukasti mõlema külje kaanetihendeid kuna lekkisid (olid tehasest pandud paberist nii õhukesed, et valus oli vaadata) no ja kui kasti maha võtmine on, siis ikka uus tihend taas sidurikoja ja kasti vahele vaja panna, seekord panin tehase papist tihendi ja selle määrisin samuti mõlemalt poolt tihendisilikooniga õrna kihiga ja kinni ta jäi Taaskord mosse põhi on lekkevaba...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: azlk 21406 1990 -21406
Ok, võtan teadmiseks, eks kui jälle lekkima hakkab siis teen tihendi.
Re: azlk 21406 1990 -21406
Pole elusees sinna tihendit pannud. See paberileht mis seal oli, on siiamaani. Ja ei leki kuskilt miskit.21406 kirjutas:Ok, võtan teadmiseks, eks kui jälle lekkima hakkab siis teen tihendi.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: azlk 21406 1990 -21406
siis sul suht joppand... metall metalliga just õli kinni väga ei hoia... seal nende pindade vahel liigub teatavasti õli... (laagri õlitus)
Re: azlk 21406 1990 -21406
Täna sai käidud Uuemõisas jäärajal lolli mängimas. Lisaks minule sõitis mu mossega veel üks tegelane. Mingit head aega ma sinna püüdma ei läinud, pigem läksin katsetama, et kuidas mossega jäärajal on. Ice contact rehvidega nobedate sikside püüdmine mul välja ei tulnud . Uued Vallai protikad ei pea ka jääl mitte midagi. Tulemusi veel ei tea, aga ju ma ikka esimeseks sain, tagant poolt muidugi Ei tea kas asi on minus, kuus või tähteds, aga seda mootorit me ikka korralikult tööle ei saanud. Ilma tooreta ei taha eriti käia ikka. Juba 3. karpa peal ja ikka ilma tooreta käima sitta ei saa . Sõidu ajaks tõmbasime toore poolde vinna. Siis kannatas vajutada küll, ei puterdand ega midagi, aga niikui toore maha lükkasid kadus jõud ära ja hakkas puterdamine pihta.
Mingi pildikese leidsin ka
Mingi pildikese leidsin ka