8. leht 11-st

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 02 Juun 2014 16:19
Postitas IŽ21
moskiito kirjutas:ega taga suurt midagi sul teha ei olegi kui porikoobast natuke laiendada. Minul kombil sama häda kui 14tollised sai alla. Praegu 165-ste rehvidega õrnalt ainult käib vastu aga kui oleksin pannud alla 185-sed, siis seal vastas teine ainult olekski.
Nendel velgedel hetkel 175/65 rehvid, vasaku poole lehtvedrude pukse vaadata ei jõudnud see nv, kuid parempoolne ratas vastu ei käi, seega esialgu veel porikoopaga midagi ette ei võta.

Mõned eile tehtud pildid:
Pilt Pilt

Pilt Pilt

Pilt Pilt

Pilt Pilt
Kuna sahisev raadio tüütas ära ja too teine raadio käepärast olemas oli, siis sai see sinna sobitatud ilma midagi lõhkumata, nii et vajadusel saab originaal raadio tagasi panna. :)
Antenni vahetasin samuti ära. Vanaga oli aeg oma töö teinud..

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 02 Juun 2014 17:53
Postitas moskiito
ilus kombi mis ma oskan öelda, hoia seda :) neid niigi vähe liikvele jäänud võrreldes 412- või 2140-tega

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 02 Juun 2014 18:20
Postitas irukas
Mille amordid taha läksid kui saladus pole?

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 02 Juun 2014 19:03
Postitas IŽ21
Tänud moskiito.
irukas kirjutas:Mille amordid taha läksid kui saladus pole?
Ei ole saladus, eespool tegin veidi juttu kah amortidest.
Taha läksid Nivale mõeldud KYB Excel-G gaasiamordid. (varuosakood 343098).
Ette KYB Excel-G (343097) või siis Sachsi Super Touring (170 579).

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 02 Aug 2014 15:16
Postitas IŽ21
Pole ammu siia kirjutanud midagi, vahepealsed tegemised:
1. Kaitsmeplokk tänapäevase vastu välja vahetatud, oli tükk tegemist, kuid kõik vooluga seotud mured kadusid, uuesti seda tööd enam ette ei võtaks :D
2. Kosmeetilised parandused (esi võre, tule ümbrised, peeglid)
Pilt

Pilt

3. Tänase seisuga kah ÜV masinal olemas. :)
Pilt

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 03 Aug 2014 21:02
Postitas IŽ21
Saanud nüüd omajagu kärutada ning tagumine parempoolne veovõlli simmerling on hakanud õli lekkima.
Oskab keegi ehk simmerlingi mõõtmeid öelda? Mul mingiseid vedeleb, aga ei kujuta ettegi kas sobivad või on äkki kohe kellelgi Rakverest juhuslikult pakkuda?
Simmeri vahetus on tükk tööd? Pole varem sedalaadi tööd teinud.

Parimat,
Priit

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 03 Aug 2014 21:09
Postitas stern100
IŽ21 kirjutas:Saanud nüüd omajagu kärutada ning tagumine parempoolne veovõlli simmerling on hakanud õli lekkima.
Oskab keegi ehk simmerlingi mõõtmeid öelda? Mul mingiseid vedeleb, aga ei kujuta ettegi kas sobivad või on äkki kohe kellelgi Rakverest juhuslikult pakkuda?
Simmeri vahetus on tükk tööd? Pole varem sedalaadi tööd teinud.

Parimat,
Priit
Simmeri vahetus käib 2 minutiga, kui pooltelg käes. Soovitatavalt jäta pidurikilp ja silinder külge, ehk võta pidurikilp pooltelje küljest lahti kahe väikse kruviga silla poolt.

Simmeri kood on : 402-2403107

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 03 Aug 2014 22:39
Postitas SanderV
ma ei tea mis kruvidest sa stern räägid, mul seisab kilp rattalaagi peal niisama ja 4 pooltelje kinnituspildiga kinni, kus need kruvid veel olema peaks :D

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 03 Aug 2014 23:22
Postitas viirusboy
Algselt on pidurikilp poltidele lisaks veel silla poolt kruviga kinni. Mugavuse mõttes neid tagasi ei panda.

Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21

Postitatud: 04 Aug 2014 14:39
Postitas Lauri-L
Nägin täna kui garaasi läksid, kena näeb välja, mõtlesin juttu tulla ajama aga läks kiireks, mõni teine kord ehk astun läbi kui näen.