8. leht 8-st

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 16 Apr 2018 19:31
Postitas Sirwilliam
stern100 kirjutas:Roolikarbi kinnitus- ühe poldi alla ei käi seib koopa pool!
Ja esisillas- vaata et sa õõtsa pukside juurs olevaid mutreid enne kinni ei tõmba kui mootor peal, muidu puksid aastaga otsas. Alles siis pingutad kui mootor peal ja auto ratastel oma loomulikud asendis.
Roolikarbi lasin lahti piduritorude paigaldamiseks, pildil poldid lihtsalt pesas nii, et võtan ära selle ühe seibi :D
Pukside jutt tundub igati mõistlik, taga puksidega ka sama jutt.

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 16 Apr 2018 19:35
Postitas Sirwilliam
Täna sai algust tehtud tagasilla ja vedrustuse eemaldamisega. Puksid nägid välja nagu "uued" :lol

Pilt

Üks amort oli ka läbi :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Teine lehtvedru jäi ajapuudusel eemaldamata. Homme tegelen edasi. Ütleme, et jube töö :angry

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 23 Mai 2018 03:10
Postitas Sirwilliam
Pole nüüd mõnda aega kirjutanud siia midagi. Peale tagasilla eemaldamist nägin suure kurvastusega, et tuleb hakata otsast pihta tööga, millest sai alustatud...kiiruga ja hooletult. Osadest kohtadest, kunagi põhja alla lastud mastiksi oli juba rooste lahti lükanud.. Mida aeg edasi, seda järjest rohkem hakkasin rõhku panema sõnale "korralikult" ja ammu enam ei kehti reegel "kuidagi korda" Lihtsalt nii palju vaeva on ära nähtud ja hing ei luba asja nii jätta.

Taaskord minu teema on ehe näide sellest, kuidas teha asju vales järjekorras :D Võtke minust õppust ja kui midagi teete siis juba algusest peale korralikult.

Probleemid mis välja tulid:

Pilt

Pilt

Hakkasin mastiksit maha kaapima, pole üldse lihtne töö

Pilt

Läks järjest hullemaks:

Pilt

Kakkusin kerehermeetiku ära:

Pilt

Hõredaid kohti sai lahti lõigatud:

Pilt

Kui juba lahti sai lõigatud siis liivapritsiga sai osa paneeli seest puhtaks

Pilt

Ja tekkis veel tööd juurde..

Pilt

Pilt

Pilt

Muidugi keevitus kohad tuleb haljaks taas lasta.

Pilt

Nii ma siis vaikselt tükeldan ja keevitan kui aega leian. Ja tagumise tange peaks ka eest ära võtma :D Pagassi põhi ja rattakoopad saavad uue värvi. Põhi saab kanalis liivapritsi peale keevitust ja loodan, et ülejäänud kerele ikka värv peale jääb peale mässamist. :cry
Järgmiseks aastaks saab vast auto valmis ka :lol

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 23 Mai 2018 18:02
Postitas HendrikR
Kuidas liivapritsiga kapotialuse puhastamine oli, ülejäänud auto värvi ei kahjustanud kõik see liiv ja tolm? :)

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 23 Mai 2018 19:14
Postitas Sirwilliam
HendrikR kirjutas:Kuidas liivapritsiga kapotialuse puhastamine oli, ülejäänud auto värvi ei kahjustanud kõik see liiv ja tolm? :)
Ei kahjustanud, "kamber" oli hästi ehitatud :lol . Ainuke häda oli see, et auke tulemüüril oli seestpoolt raske kinni katta, kasutasin 3-4 kihti mägiaivari teipi kuid liiva tuli ikka põrandale. Õnneks mitte palju.Ülejäänud auto sai veel kilesse rullitud.

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 18 Juul 2018 00:19
Postitas Sirwilliam
Veidike pilte tegemistest..kuidagi vaevaliselt läheb töö. Ilmad ka nii ilusad.. Kogu selle keevitamise ja keevituse töötlemise käigus on kaks korda juba metalli puru silmast eemaldatud erakorralise abina. Niipalju kasu siis prillidest 8) Õhukese pleki keevitamine on päris... :angry

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 20 Juul 2018 02:13
Postitas irukas
Mosse plekki on vägagi hea keevitada, endale tegin ühe japsi bussi korda, selle plekk oli nagu paber. Vähemalt asi edeneb, jõudu!