8. leht 13-st
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 27 Mär 2020 07:25
Postitas stern100
Seal käib selle jaoks eraldi kronstein
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 28 Mär 2020 07:05
Postitas Martin2140
Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 29 Mär 2020 21:30
Postitas Edel
Martin2140 kirjutas:Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Käiguvahetushoovastiku ühte teatud varrast reguleerides ei aita? Mossel on käigukangil tühjalt liigutades (lahti võetud varraste korral) tegelikult liikumismaad maa ja ilm. Pikem on reguleerimise viga. Samas kulunud süsteemi korral ei taha tagurpidikäigu tuli põlema jääda muidu kui kangi ise õiges asendis ei hoia. Muus osas peaks saama kõik käigud paika reguleerida. Vat Sapakal oli reguleerimismaa jube väike ja seal pidi suuremat täpsust taga ajama.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 29 Mär 2020 22:21
Postitas stern100
See on see süsteem kus kang tuleb otse üles, seal pole ühti varrast reguleerida. Ma pigem vaataks korra sisse kas mõni mehhanism kulunud ei ole mis neid asju seal liigutama peab.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 07 Apr 2020 12:47
Postitas Martin2140
Eile klaasipesu ei hakkanud tööle kui vaja. Liigutasin kaitsmeid ja keerasin võtme esimesse astmesse et proovida. Selles astmes klaasipesu tööle ei hakanud, teistes astmetes aga töötas. Elektriskeem oli täiesti erinev sellest mis mul arvutis on pildil. Ma tegin kõik elektri selliseks nagu peab ja kõik töötab nii nagu peab.
Originaal skeem on selline
Selline oli minu skeem
Imelik oli et kõik need juhtmed ja pistikud olid seal olemas, lihtsalt kas lahti ühendatud või kuskile mujale ühendatud. Samas see oranz juhe mis jooksis kaitsmetest kojamehe lülitini oli riidest rüü sees ja see rüü polnud katki tehtud. Kas vana tüübil võis skeem midagi teisem olla kojameeste süsteemi poolt?
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 09 Apr 2020 09:32
Postitas Martin2140
Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 09 Apr 2020 10:58
Postitas tanello2
Martin2140 kirjutas:Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
Selle tarbeks on müüa käigukasti täitmise "süstal" ,millega saab kohe terve liitri kasti süstida, ise ostsin sellise traktori tarvete poest, maksis mingi 10 eu. See ss mobiilne variant, samuti tegin ma laiskade inimesete variandi ka- suruõhul töötava õlide imemise ja pumpamise kaadervärgi, muidugi neid imemise ja pumpamise voolikuid ja anumaid peab siis hulgim olema, et mitte musti ja puhtaid õlisid segamini ajada. Kui kumbki eelnimetatud variantidest ei sobi ss Liqui Moly müüb oma differõli pudeleid viisil, kus pudeli sees on peidus täitevarras, millega olen ka edukalt saanud vedeliku kasti valada, veitsa ebamugav on aga saab täitsa hakkama.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 09 Apr 2020 11:58
Postitas wax
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 09 Apr 2020 15:36
Postitas Martin2140
Küsimus tuli vist sitasti välja. Originaalis on küljepeal, aga sinna on pandud otselülitusega käigukang, ja selle tõttu pole küljepeal täitmis auku.
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Postitatud: 09 Apr 2020 16:15
Postitas Muhulane
Tuleb otsida teine,vanatüübi kast,millel täitmisava korpuse pealmises osas. Ehk siis salongist hakkab täitmine toimuma. KK tunnelile lõikad avause ning täitmisel pead enne täpse koguse valmis valama.