AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ei tea, mul siiani püsib peal, mõned kohad mis mitu kohti saanud on vaikselt kihiti vist tuleb maha, või kulub, ei oskagi öelda, pole nagu koorumine aga kulub nagu... lakkida mina seda pole veel mõistnud, kõik lakid mis sinna peale lasen jäävad poolmatid, võibolla asi minust aga jh... samas tavaline punane jäi ilusti läikiv ja tugev... selline asi on põhja peale lastud ja siiani peal...
ühest poest vb annaks veel saada seda värvi..
Pilt
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas MAZ »

Ma niisama lolle küsimusi ei küsi. Mul on tagamõte selle värviga aga ei saa rohkem rääkida,momendil :)
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Jeekim »

mossejumal kirjutas:
SanderV kirjutas:kerge küsimus siis suurele ringile... et kui võtta mootor koos kastiga maha, siis kuidas oleks seda kõige kiirem ja lihtsam teha?
Radikas tuleb eest võtta, see kindlasti hõlbustab? aga kas genekad, jagajad, õlifiltri korpused, käigukasti talad tuleks ka küljest keerata või saab ka nende maha võtmiseta maha?
jahutus vedelik välja,aku maha.Radikas nagu nii ära siis,mootori padjad lahti siis käigukasti tala lahti,spidomeetri-tross lahti, siduritoru lahti silindri küljest gaasihoovastik ära,starteri juhtmed ära,väljalaske kolle eemale,mootori massijuhe ära ,õlirõhu anduri juhe lahti,süütepooli juurest ja jagaja juurest juhtmed lahti,kõik voolikud lahti,siis bensu oma ka mis pumpa läheb ja vaikselt hakkad tõstma . Genekad ega asjad ei jää segama no ma võtsin ventika ka ära.Isegi kui kast küljes autol saab moto maha tõsta natuke aint osavust.
Mida veel võiks ära võtta on õlifiltri kopsik, aga kui nõksutada siis tuleb koos sellega kah ära. Mis kindlasti kastiga maha võttes peab olema, on kanal või siis esiosa kõrgemale tõstma, muidu ei mahu hästi välja. Hiljuti (õigemini nädal tagasi) sai mootor koos kastiga maha võetud ja tagasi pandud. Ja mul jäid külge kolled, starter, genekas, jagaja ja õlifiltrikopsik, kuigi selle oleks pidanud ära võtma, sest natukene painutas eest ühe pleki ära. Käigukasti tala ära, ja isegi pükse ei ole tegelt vaja ära võtta, mahub koos sellega.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas sass »

Kasti tala ära võtta, siis mahub täiesti muretult ilma midagi eemaldamata (ainult radikas eest) koos kastiga välja, püksid võib ka külge jätta... Pole vaja ei õlifiltri korpust ega genekat ega midagi muud ära vötta. Autot tõstma ka ei pea, kanalit ei pea ka olema. Korduvalt ja korduvalt on niimoodi mootor peale-maha käinud.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

abipalve kellelegi kellel vene raamat käepärast, oleks vaja raami ja kepsusaale mõõtusid ja tolerantse, nii originaali kui ka 0.25 mõõdu omasid
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

Originaali raamsaale paksus 1,83-1,823 mm ; 0,25 remontmõõt raamatu järgi 1,955-1,948 mm ; 0,5 remontmõõt 2,08-2,073 mm
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas stern100 »

Saale peal on üldiselt markeering ka..kas originaal, või remontmõõt. (-0,25/-0,5/-0,75)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

sõnastasin ennast siis valesti, vända mõõtusid oleks tarvis... et vastavalt vända mõõdule oskaks panna uued saaled
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

keegi? peaks olema selline raamat http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... Umgl_Q.jpg
aga moskvichi oma, enda oma krt kodus, tna tahaks mootori ära remontida, seal oli mingi lehe peal ilusti kõikide remontide vända mõõdud vms...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

mul neid raamatuid hulgim kodus aga paraku mina enne reeded koju ei jõua.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta