seenior kirjutas:1974.a.deforseerituid mootoreid veel ei tehtudki.
1974 aasta masin ta on aga keegi ei anna ju pead et selle kallal "remondimees" käinud poleks.
Mina annan pea. Auto ajalugu vägagi hästi teada See on originaalmootor ning mina olin esimene, kes talle peale tehases kokkupanemist "sisse vaatas". Aga nagu öeldud - kolvid on vägagi kumerad, ja deforss mootor pole ta kindlasti mitte
Jätad korra lõunal käimata, ja saab jälle mossele midagi osta Jagaja kaan 2€, küünlajuhtmed 9€, terve mootori tihendikomplekt 11€ Võiks teiste projektikate juppide hinnad sama sõbralikud olla.
Ei mäleta, kas 408 kah oli. Siksi ja volga omasid rippus hulgi.
Volga poe üüratud hinnad on kõigile ammuteada, sealt olen tükk aega kaarega mööda käind
Targad raamatud soovitavad plokikaant pingutada 9-10 kgfm jõuga. See on 88-98 Nm. Valisin enamvähem kuldse kesktee ja keerasin 95Nm-ga. Loodetavasti sai hea
Kapotialune sai kah poolenisti kokku. Mingi õhtu jätkan, siis saab jälle sõitma ning muude asjade peale mõtlema hakata, nagu näiteks volga vedrud ja laiad veljed...