1. leht 3-st
M-402 1956
Postitatud: 07 Mär 2009 17:43
Postitas tynyty
Tere, mul see ammune projekt, kui ükskord valmis saan siis vist pean kere tegema hakkama
Vist 10-aastat tasapisi teen, teinekord jääb aasta või paar vahele
Aga ehk nüüd sel suvel saan ehk sõitma, ma väga loodan ise
, kui midagi pakilist vahele ei tule
Kaks aastat seisab ta mul käimakoti pärast.
Re: M-402 1956
Postitatud: 07 Mär 2009 18:41
Postitas prix
Rohkem pilte!
Re: M-402 1956
Postitatud: 07 Mär 2009 19:06
Postitas RoTT
Kas need liistud on ise pandud?
Mosse on muidu väga kena
Re: M-402 1956
Postitatud: 10 Mär 2009 14:28
Postitas tynyty
See on ainuke pilt mu mossest
Pole rohkem klõbistanud
Oli mõttes need liistud eemaldada
Ehk siis, kui kere saab teha.
Re: M-402 1956
Postitatud: 10 Mär 2009 20:32
Postitas MAZ
Kas see mis fotol on hetke seis või siis aastate pikune tulemus?
Re: M-402 1956
Postitatud: 10 Mär 2009 21:07
Postitas TheoK
Pildi allservas on kirjas kuupäev 19. juuni aastal 2004
Re: M-402 1956
Postitatud: 10 Mär 2009 23:25
Postitas tynyty
See on siis tehtud, kui ta veel sõitis, ütleme nii, et oli sõidukorras aga ülevaatusele pole ma sellega veel jõudnud
Aeg-ajalt käin ja lükkan tolmu ta pealt
Eks ma katsun teha tänapäevase pildi ka, et siia üles panna
Otse garaazist
Üle 10-aasta olen sõitnud garaazi ja sealt välja, korra ka kindlustuse teinud
Pikim ots vist oli umbes 14-kilti
Re: M-402 1956
Postitatud: 07 Mai 2012 10:29
Postitas tynyty
Tere kõigepealt.
Natuke siis värskendan ka teemat
Kuna aeg on piiratud siis polegi tavaliselt palju aega
Eelmine aasta ka sain korra ligi ja näpu vähe õliseks. Aga praegu tuli ka selline aeg, et hakkasin natuke pusima mossega,
eks ma tahan ta ükskord liikuma ka saada, eks näeb, millal ainult.
Tegin siis; kast peale, radikas külge(orginaal tahab remonti, ajutiselt panin 412 oma) piduri peasilindri manseti vahetus, uus pidurivedelik, väike pidurite õhutus, käigu hoovastiku regullimine.
Käigu hoovastiku on vaja veel regullida, praeguseks sain tagurpidi, esimese, ja kolmanda käigu, seda on nii paha regullida.
Soojendus mootor on kinni roostetanud, tulede lülitid tahavad liigutamist, ei anna teinekord ühendust hästi. Stabika varda puksid tahavad vahetust, kindlasti midagi veel aga esmavaatlusel lihtsalt jäi silma. Uusi rehve ka siis alla vaja. Tahaks loota, et suudan ikka valmis meisterdada ta ükskord
Aga tegin paar pilti ka.
Kunagi sai sinise värvi peale, seest on näha ka natuke rohelist, kus mõned detailid värvimatta..
Re: M-402 1956
Postitatud: 23 Juun 2013 10:06
Postitas tynyty
Tere, ma nüüd putitan natuke jälle aga mul tekkis mõni probleem piduritega, tagasilla pidurisilindrid sain liikuma/puhtaks aga esisilla omad on kinni ja ei saa liikuma neid, kolb sees kinni ja kätte ei saa, kas keegi oskaks öelda , kust ma esiratastele pidurisilindreid saaks, kas sinna lähevad uuema mosse silindrid ka või on need täitsa erinevad ?
Re: M-402 1956
Postitatud: 23 Juun 2013 13:26
Postitas KarlR
Kolvid võid seest kätte saada piduri pedaali muljudes, paar tugevat lööki ja nad peaks hakkama liikuma, eelnevalt tuleb muidugi klotsid ja muu selline eemaldada.