IZ 412 1975 Janno
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IZ 412 1975 Janno
Täna veeres siis minu õuele esimene Moskvich. Sünniaastaks tal 1975 ning seniajani on tal seljas originaalvärv. Masin on kõik 35 aastat talviti garaazis seinud ning sõitnud peamiselt ainult suvel. Aga eks pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna:
Varsti ka veidi rohkem infot ning sellest, mis plaanis.
Varsti ka veidi rohkem infot ning sellest, mis plaanis.
Mokits
- kristenprii
- Postitusi: 61
- Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
- Asukoht: Põltsamaa
Re: IZ 412 1975 Janno
Väga muhe mosse!!! Korralik tundub ka teine. Ootan huviga lubatud infot jm.
Seni hoia teda ilusti!!!
Seni hoia teda ilusti!!!
Re: IZ 412 1975 Janno
Sai siis eile päevavalges veidi lähemalt aparaati silmitseda. Päris puhtalt härra R.Ooste käest see auto siiski pääsenud pole. Kõrvalistuja taga on põrandas väike auk, mis lähiajal parandatud saab. Kiskusin põrandamatid välja, tegin kõik puhtaks ja panin tagasi. Samuti sai eemaldatud punased riidmest istmekatted. Alt tulid välja kunstnahast rohelised istmed:
Hoopis teine ilme kohe seestpoolt Läbisõidu koha pealt sain teada seda, et masinal on 3200km tagasi vahetatud mootor. Eelmisega oli läbi aetud ca 180 000 km. Kunagi olla Karpaadides käidud isegi. Kindalaekas on raamat, kuhu on iga-aastased sõidud kirja pandud.
Sealt tuli veel igasugu huvitavaid pabereid välja. Kõige tähelepanuväärsem ilmselt auto ostutšekk, mis väljastatud 16.09.1975 kauplusest Volga 5017 rubla maksis see masin, kui ma õigesti mäletan. Pagasnikus on ka alles kõik asjad, mis vähegi vajaminevad võiks olla (varuratas, täidetud kütusekanister, piduriõli, aknapesuvedelikku, tosooli, tagavara geneka rihmad - 3tk, 1 jooks uusi ilukilpe, jagaja, 1 tagatuli, tungraud, pump, pukseerimisköis, ohukolmnurk, tõkiskingad, tutikas tehase karbis raadio, võtmete komplektid jpm). Algselt mõtlesin katuseraamid eemaldada aga see on 1 omaette väärtus selle masina juures. Talvel tahaks ehk mõlgid plekkidest välja saada. Kui ülevärvimise mõte peaks tulema siis ilmselt peaks ikka sama värvi hoidma. See on ikka retro Kust võiks värvikoodi saada? 1 variant on minna Värvifoorumisse. Aga liigub kuskil netiavarustes kood? Eelmise omaniku jutu järgi oli seda värvi masinaid ostmise hetkel Eestis vaid 2 tk. Mossedega rohkem kursis olevad inimesed ehk teavad, kui levinud see värv tänaseks on?
Aku sai ööseks laadima pandud, sest miski tarbimine on kuskil. Eelmine omanik ka rõhutas,et kui sõidust tuled, võta akult klemm maha, muidu jookseb tühjaks. See tuleb ka lähipäevadel välja selgitada. Ilmselt on tegu miskitpidi pidurituledega, jäävad kergelt peale. Ehk asi selles ja pidurikonn on vigane vms.
Hetkel nagu ei oskagi midagi rohkem lisada. Eks siis ajapikku.
Eks proovin siis masinat sama hästi hoida, kui eelmine omanik seda teinud on
Hoopis teine ilme kohe seestpoolt Läbisõidu koha pealt sain teada seda, et masinal on 3200km tagasi vahetatud mootor. Eelmisega oli läbi aetud ca 180 000 km. Kunagi olla Karpaadides käidud isegi. Kindalaekas on raamat, kuhu on iga-aastased sõidud kirja pandud.
Sealt tuli veel igasugu huvitavaid pabereid välja. Kõige tähelepanuväärsem ilmselt auto ostutšekk, mis väljastatud 16.09.1975 kauplusest Volga 5017 rubla maksis see masin, kui ma õigesti mäletan. Pagasnikus on ka alles kõik asjad, mis vähegi vajaminevad võiks olla (varuratas, täidetud kütusekanister, piduriõli, aknapesuvedelikku, tosooli, tagavara geneka rihmad - 3tk, 1 jooks uusi ilukilpe, jagaja, 1 tagatuli, tungraud, pump, pukseerimisköis, ohukolmnurk, tõkiskingad, tutikas tehase karbis raadio, võtmete komplektid jpm). Algselt mõtlesin katuseraamid eemaldada aga see on 1 omaette väärtus selle masina juures. Talvel tahaks ehk mõlgid plekkidest välja saada. Kui ülevärvimise mõte peaks tulema siis ilmselt peaks ikka sama värvi hoidma. See on ikka retro Kust võiks värvikoodi saada? 1 variant on minna Värvifoorumisse. Aga liigub kuskil netiavarustes kood? Eelmise omaniku jutu järgi oli seda värvi masinaid ostmise hetkel Eestis vaid 2 tk. Mossedega rohkem kursis olevad inimesed ehk teavad, kui levinud see värv tänaseks on?
Aku sai ööseks laadima pandud, sest miski tarbimine on kuskil. Eelmine omanik ka rõhutas,et kui sõidust tuled, võta akult klemm maha, muidu jookseb tühjaks. See tuleb ka lähipäevadel välja selgitada. Ilmselt on tegu miskitpidi pidurituledega, jäävad kergelt peale. Ehk asi selles ja pidurikonn on vigane vms.
Hetkel nagu ei oskagi midagi rohkem lisada. Eks siis ajapikku.
Eks proovin siis masinat sama hästi hoida, kui eelmine omanik seda teinud on
Mokits
Re: IZ 412 1975 Janno
Hästi ei usu aga mine sa tea... Kui 2 siis teine võib olla see http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/74151607Janno kirjutas: Eelmise omaniku jutu järgi oli seda värvi masinaid ostmise hetkel Eestis vaid 2 tk. Mossedega rohkem kursis olevad inimesed ehk teavad, kui levinud see värv tänaseks on?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 1975 Janno
Ilus eksemplar!
See katuseraamiga kooslus küllaltki ajastutruu, alles jätta oli hea mõte.
Tore oleks muidugi veel pilte näha aga praegu nähtu põhjal soovitaks igasugused ülevärvimisplaanid unustada ja keskenduda ainult värviparandustele. Originaal tehasevärv on ikka juba väärtus omaette, mis sest et just ülevärvitud auto ka kenast särab
Ahjaa, veljed on mõne 408 alt - 412-tel olid originaalis hõbehallid.
Veel pilte!!! Aitähh!
See katuseraamiga kooslus küllaltki ajastutruu, alles jätta oli hea mõte.
Tore oleks muidugi veel pilte näha aga praegu nähtu põhjal soovitaks igasugused ülevärvimisplaanid unustada ja keskenduda ainult värviparandustele. Originaal tehasevärv on ikka juba väärtus omaette, mis sest et just ülevärvitud auto ka kenast särab
Ahjaa, veljed on mõne 408 alt - 412-tel olid originaalis hõbehallid.
Veel pilte!!! Aitähh!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 412 1975 Janno
Need veneaegsed liikluskindlustus kleepsud tagumisel kolmnurkaknal on päris vägevad.
AZLK 2140, 1978
Re: IZ 412 1975 Janno
Ma vaatan et armatuurlaua plastosad on päris hästi säilinud. Paljudel masinatel on need käest ära läinud.
P.S. Huvitav on see, et kui 1975-nda aasta IŽ 412 maksis tol ajal 5017.-, siis kaks aastat hiljem maksis samasugune auto juba 6376.- rubla.
Ilmselt oli tolleks ajaks autode tahtjaid rohkem tekkinud, et hinda u. seitsmesaja rubla võrra juurde kruviti.
P.S. Huvitav on see, et kui 1975-nda aasta IŽ 412 maksis tol ajal 5017.-, siis kaks aastat hiljem maksis samasugune auto juba 6376.- rubla.
Ilmselt oli tolleks ajaks autode tahtjaid rohkem tekkinud, et hinda u. seitsmesaja rubla võrra juurde kruviti.
Re: IZ 412 1975 Janno
Järgmiseks aastaks läbis 412 salong ka turvalisema värskenduskuuri, mis omakorda arvatavalt ka tootmiskulusi kergitas.M410 kirjutas:Ma vaatan et armatuurlaua plastosad on päris hästi säilinud. Paljudel masinatel on need käest ära läinud.
P.S. Huvitav on see, et kui 1975-nda aasta IŽ 412 maksis tol ajal 5017.-, siis kaks aastat hiljem maksis samasugune auto juba 6376.- rubla.
Ilmselt oli tolleks ajaks autode tahtjaid rohkem tekkinud, et hinda u. seitsmesaja rubla võrra juurde kruviti.
Aga kui neid pilte täpsemalt uurida, siis paistab, et mõlemad esiuksed on "üle käinud", kõrvalistuja uks on juba kunagi vahetatud, üle värvitud ja uuesti tuulega käest lastud, juhipoolt kah kurb lugu. Esitiiva nurga saab vast hajutamisega taastada.
Küllaltki hea väljakutse. Edu!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 412 1975 Janno
Kusjuures see tootmiskulude suurenemise variant võib isegi päris reaalne olla.kOll kirjutas: Järgmiseks aastaks läbis 412 salong ka turvalisema värskenduskuuri, mis omakorda arvatavalt ka tootmiskulusi kergitas.