küttusekulu
küttusekulu
Kas see auk, mis on õli sissevalamise juures, peaks olema ühendatud õhupuhasti küljel oleva auguga, et kütusekulu vähendada?
Re: küttusekulu
Ilmselt peab kodanik silmas klapikambrikaane ja õhupuhasti vahel olevat voolikut ehk karteri tuulutust?
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: küttusekulu
Peaks olema ühendatud küll, kuid mitte kütusekulu pärast, vaid muul põhjusel.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: küttusekulu
Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Re: küttusekulu
Pimedat ei tohi sinna kohe kindlasti ette panna, see laus lollusmarek kirjutas:Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Kui liiga palju gaase sinna koguneb ja välja neil pole kuskile minna, siis hakkavad nad seda kohta endale tekkitama ning sedasi ennegi tihendeid lennanud. Kui segab mootori tööd, tuleb viia voolik mootori küljele põhja alla. Sedasi kõik venemaa tehnika omanikud teinud, keda ma näinud olen. Vahet pole kas mosse, lada, gaz, zil või zahaar (sõjaväe graz)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: küttusekulu
õige... ka minul jookseb tuulutus mootori kõrvalt ilusti käigukasti juurde alla välja... tuulutuse suunamine õhufiltrisse on karpale pigem kahjuks, kui kasuks, kuna aurud mis sealt tulevad ei ole sugugi need kõige puhtamad...
saldion
saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: küttusekulu
Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: küttusekulu
see sõltub karpa ja mootori korrasolekust ja nende omavahelisest koostööst. kui üks neist peaks tõrkuma, siis hakkavad probleemid peale. Ju siis sinu mossel on see koostöö ilusti harmooniaspartnermosse kirjutas:Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: küttusekulu
Korras mootori puhul pole vajadust seda karteri tuulutust eemale juhtida,pigem siis kui mootoril juba nõrk surve karterisse tekkinud kuna siis võib heitgaaside normi juba ületada :) Nii,et teha tasub seda enne ülevaatusele minekut :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412