küttusekulu

Üldised probleemid mossega
oliveer
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Sept 2010 21:22

küttusekulu

Postitus Postitas oliveer »

Kas see auk, mis on õli sissevalamise juures, peaks olema ühendatud õhupuhasti küljel oleva auguga, et kütusekulu vähendada?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: küttusekulu

Postitus Postitas SanderV »

seleta oma loogika lahti?
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: küttusekulu

Postitus Postitas Gun »

Ilmselt peab kodanik silmas klapikambrikaane ja õhupuhasti vahel olevat voolikut ehk karteri tuulutust?
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: küttusekulu

Postitus Postitas wax »

Peaks olema ühendatud küll, kuid mitte kütusekulu pärast, vaid muul põhjusel.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: küttusekulu

Postitus Postitas marek »

Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: küttusekulu

Postitus Postitas moskiito »

marek kirjutas:Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Pimedat ei tohi sinna kohe kindlasti ette panna, see laus lollus :kill
Kui liiga palju gaase sinna koguneb ja välja neil pole kuskile minna, siis hakkavad nad seda kohta endale tekkitama ning sedasi ennegi tihendeid lennanud. Kui segab mootori tööd, tuleb viia voolik mootori küljele põhja alla. Sedasi kõik venemaa tehnika omanikud teinud, keda ma näinud olen. Vahet pole kas mosse, lada, gaz, zil või zahaar (sõjaväe graz)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
saldion
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Dets 2010 12:28
Asukoht: Harjumaa Nõrava

Re: küttusekulu

Postitus Postitas saldion »

õige... ka minul jookseb tuulutus mootori kõrvalt ilusti käigukasti juurde alla välja... tuulutuse suunamine õhufiltrisse on karpale pigem kahjuks, kui kasuks, kuna aurud mis sealt tulevad ei ole sugugi need kõige puhtamad...

saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: küttusekulu

Postitus Postitas partnermosse »

Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: küttusekulu

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
see sõltub karpa ja mootori korrasolekust ja nende omavahelisest koostööst. kui üks neist peaks tõrkuma, siis hakkavad probleemid peale. Ju siis sinu mossel on see koostöö ilusti harmoonias :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: küttusekulu

Postitus Postitas marko »

Korras mootori puhul pole vajadust seda karteri tuulutust eemale juhtida,pigem siis kui mootoril juba nõrk surve karterisse tekkinud kuna siis võib heitgaaside normi juba ületada :) Nii,et teha tasub seda enne ülevaatusele minekut :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta