AZLK 2138 1982 mosseomanik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
AZLK 2138 1982 mosseomanik
Tere, sai siis ostetud selline masin, mudeliks on 2138, aga mootor on vahetatud 412 oma vastu. Karbid ja tiivakaared on suhteliselt otsas, aga põhjas ja raamides auke ei tuvastanud. Kohe esimesel õhtul peale ostu lõpetas töölepingu tagumine differ, mis sai järgmine päev vahetatud koos kasutja viirusboy-ga. Mõned pildid ka tehtud http://album.ee/album/264487/50280649
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
selle vildaka parktule pärast võid politseionkudega veidi juttu vesta.. parempoolne parktuli on suunatule sisse sattunud sul..
muidu igati viisakas.
muidu igati viisakas.
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Tal oli suund sees.. Teistel piltidel näha ju et ei põle koos parkidega.mario kirjutas:selle vildaka parktule pärast võid politseionkudega veidi juttu vesta.. parempoolne parktuli on suunatule sisse sattunud sul..
Aga differ lagunes jah esimesel õhtul juba.
Üks ilus pilt ka
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Nii sai ülevaatus läbitud, esipidurite erinevus 0 %, tasus ära kolbide masserimine eebliga, ainuke mis öeldi, et jube roostes on. Eks ta ole ka tagumised tiivakaared püsivad tänu mastiksile küljes ja põhja all mastiks koorunud ja pindmist roostet ohtralt. Sumbuti on all vägev, peale esimest pütti edasi on roostevaba, keegi on kunagi kõvasti vaeva näinud, et selline asi valmis keevitada.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Nii vahepeal ainult sõitnud, kalla ja talla. Nüüd, aga ilmus probleem, nimelt sõidu pealt jõud kadus, karburaatori aknakesest vaadates, bensiini pole, kuigi paagis veel oli. Algul aitas kui käsitsi üles pumpasin, sain paarsada meetrit sõita kui uuesti ja siis juba käsipumbaga oli ka raskem kütet üles saada ja üks hetk oligi kõik. Koduni õnneks oli mingi paar kilomeetrit, läksin tõin teise pumba, siis hakkasin katsetama. Kõigepealt karburaatori poolne voolik lahti ja pumpama, mittekui midagi. Nii siis vana pump maha ja ühendasin varuosa pumba lihtsalt paagi vooliku otsa ja pumpama, aga ei midagi. Siis nii muuseas proovisin vana pumpa ilma millegita, hea, et pihta ei saanud bensiin mis oli pumbas lendas ikka suure kaarega, ja pump lurtsub ilusti, proovisin veel, aga vot paagist kätte ei saa kütet, proovisin ka ise imeda, no ei õnnestu, tundub, et ikka väga umbes vist see värk. Koju sõitsin nii, et vana pump sai tagasi ühendatud ja bensiin pandud 0,5l plastpudeliga kapoti alla.
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
puhu kütuse torustik puhtaks. Anna suruõhku kapoti alt torustiku ning asi peaks olema korras, kui ei muutu, siis kontrolli pakiruumis olevat voolikut.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Puhusin torustiku läbi ühendasin tagasi paagist kütet võtma, töötas päeva siis oli jälle pudeli otsas. Võtsin kätte vahetasin välja kõik voolikud, lisasin filtri, puhastasin paagi filtri, puhusin uuesti läbi, midagi torustikus polnud ja paagi filter puhas, nagu ka paistis paak olevat, panin pumba sisse ka remont komplekti ja lõin kütte üless, töötas vägevalt, sõitsin natuke ringi ja toimetas. Järgmine hommik, bens alla vajunud, no mis ikka pumpan üless, aga näe ei tule, võtsin vooliku karburaatori küljest lahti ja pumpamise ajal imesin ise ka juurde, siis sain kütte kätte. Kahju, et A76 polnud, oleksin saanud laulda, täna jälle joome bensiini täna jälle A76 . Küte üleval, aga pump lööb kuidagi vähe ja tõmbab ka tagasi kütet, ehk siis enamus liigub edasi tagasi, väike osa jõuab karburaatorisse. Proovisin käivitada, läks käima tühikäigul tooreklapiga pöörded olemas, gaasipedaali surudes mingi maani pöörded normaalsed, kõrgel poob. No proovisin sõitta jõudu pole, lasin kohapeal pöörded kõrgele ja sidurit libistades kohalt minema ja siis vaevaliselt plädistades. Pean proovima, et panen uue pumba vahele, kuna masin on mu suures autopargis ainuke mis omab nii ülevaatust kui ka kindlustust, siis peab ta ilma tõrgeteta töötama.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Selle jutu peale tundus,et 1 asjaks on bensiinipump, mis vajaks regullimist ehk kaugust plokikaanest(vaheplaadid) ja 2 asi mis tundus olema, et ujuki tase karburaatoris vajaks kah timmimist õigeks.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Mul jebisid need klapid mis pumbakaane sees on. Võtsin need klapid lahti ja panin rem. komplektist uued tihendid ja vedrud ning siis hakkas tööle.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Nii pump sai pandud uus, see lada tüüpi, aga nüüd uus probleem, karburaatorid lekivad nagu mahlakased. Peal oli K126H see ajas ikka igast august kütust välja, tõstsin peale siis K126P, see lekkis vähem ja ainult karburaatorisse sisse nenedest peadüüsidest või nagu kutsutakse ka liblikateks. Selle K126P jaoks oli olemas rem komplek, millest muidugi ujukipesa oli hoopis teistsugune kui karburaatoris, käisin poes sain pesa koos nõelaga, vaatasin aknakesest, et näe ei uputagi ära, etehk nüüd õnnestus asi pidama saada ja siis hakkas jälle pihta, karburaatori kambrid kütust täis ja tilgub kogu aeg aga juurde. Nüüd siis viskas moskvitsi karburaatoritest üle, olen elus rohkem tegelenud ladadega ja poolpiduseid karburaatoreid ikka vedeles, nendest panin kokku ühe ehtsa 01 mehhanilise karburaatori. Asendamine võttis aega terve päeva, gaasihoovastiku ja karburaatori kokkuviimine ja siis vales mõõdus tikkpoldid, mis ei tahtnud kuidagi oma kohalt välja tulla. Päeva lõpuks oli karburaator omal kohal ja kõik lõpuks ühendatud, andsin starterit ja sädeme pilv, võtsin maha sarteri tagant juhtmed puhastasin ära panain uuesti kokku, polt oli ka natuke lõtv. Nii käivitus ja hakkab pihta tühikäikku pole sinine taga, töötab kõrgretel pööretel ainult. vaade karburaatorisse ja ka lada karburaator tilgutab kütust mõlemasse kambrisse. Homme üritan veel lada karburaatorit remontida, ehk siis ujukinõela leida mis ei lekiks. Sellega seoses tekib juba küsimus, kas on võimalik, et bensiinipump suudab toota niipalju survet, et ujukinõel ei suuda seda kinni hoida? Sest kui ei õnnestu ühtegi karburaatorit pidama saada siis hakkan pumbale vahetükke tegema, et seda blokikaanest eemale tuua. Ainuke kasu mis sellest jamast on tulnud on see, et ma pole tükk aega niipalju jalgsi käinud