1. leht 9-st

TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 21:28
Postitas partnermosse
Kuna olen teemaalgataja, siis ei teadnud kuhu lahtrisse teemat paigutada(vabandan kui vale teema all), aga mõte seisnes selles, et kuidas mosseomanikel ka tehnoülevaatusel on edenenud ja milliseid numbreid on trükitud tehnoülevaatuse kontroll-lehtedele.
Kuna ise sain täna selle TÜ tehtud, siis mootori heitgaaside andmed ülevaatuse raali järgi olid sellised.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 870 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.330 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 142 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -63%
Rikkepiduri üldefektiivsus -23%

Loodan,et on norm näidud ja sõiduaasta võib alata :)

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 21:31
Postitas moskiito
rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 21:33
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Nii on kirjas A4 formaadis paberilehel ;) see pole minu väljamõeldud,mina ütleks ikka kässar 8)

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 21:36
Postitas Varblane
Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake :)

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 22:13
Postitas MAZ
Varblane kirjutas:Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake :)
Väga loogiline :D :D :D

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 22:32
Postitas moskiito
Varblane kirjutas:Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake :)
no seda ma ise ka kasutan aga harvemini. häda pidur ehk seisupidur aga kohe mitte kindlasti rikkepidur

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 22:36
Postitas Kombimiis
OT
Et kui näed enda ees eriti maiast kurvi mis ründab sind, siis tõmbad hädapidurit ja olukord laheneb väikese driftiga?
Mina arvasin et mossed siged kõiguvad seal piiri peal oma CH tasemega. Aga kas ma saan õieti aru, et ARKis võib lasta seppadel õigeks keerata need andmed kruvidest ehk koha peal regullida?

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 22:41
Postitas Tiit
Kombimiis kirjutas:OT
Et kui näed enda ees eriti maiast kurvi mis ründab sind, siis tõmbad hädapidurit ja olukord laheneb väikese driftiga?
Mina arvasin et mossed siged kõiguvad seal piiri peal oma CH tasemega. Aga kas ma saan õieti aru, et ARKis võib lasta seppadel õigeks keerata need andmed kruvidest ehk koha peal regullida?
Mossed peavad üldjuhul vastama nendele nõuetele, mis olid tootja tehase poolt ette nähtud. Mingite tänapäeval toodetud autodele kehtivate nõuetega ei anna võrrelda.

Ja üks asi veel. ARK ei teosta autodele tehnoülevaatust. Seda teevad ikkagi vastava tegevusloaga erafirmad. ARK kontrollib ainult ülevaatuse tegijaid.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Apr 2009 22:54
Postitas risto626
minule enam sellel aastal kontroll-lehte kaasa ei antud, seega näitajaid ei tea. :(

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 30 Apr 2009 10:45
Postitas kaupov
Ma enam ei mäleta, mis mõõtetulemused minul olid, aga heitgaasid olid väga paigast ära. TAK'i ülevaataja tahtis ise keerama hakata, aga kuna mul oli see keeramine paras keberniit bensupumba ja õhufiltri kopsiku vahelt, siis võtsin ma kruvikeeraja üle. Teine vend siis masina juures luges mõõte ja ütles, kuhu veel keerama peaks, ja vajutas õigel ajal nuppu :) Tulemus jäi ka suht piiri peale. Seal oli mingi kaks tulpa, kui üks langes siis teine tõusis.