1. leht 7-st
Mosse madaldamine
Postitatud: 25 Juun 2012 22:39
Postitas wax
Poolitasin teema, kuna jutt kiskus väga mööda.
Räägime madaldamisest siin teemas.
Seni pole uurinud ega mõõtnud, kui kõrgel/madalal siis ta ikka on, täna sai suitsupakk alla visatud
Lombist tulnud, seepärast märg.
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 01:29
Postitas 27151
Sinu auto on ikka VÄGA madal. Sellega pole vist mõtet eriti kõrvalteele keerata.
Panen võrdluseks lihtsalt enda auto kõrguse, vahe vist ei ole väike
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 07:36
Postitas wax
Võrdle mõlemal pildil õõtsa asendit
Aga saab ka kõrvalteedele, lihtsalt siis hakkab karterikaitse oma tööd tegema - libiseb nagu kelguga
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 09:52
Postitas hannes24
wax kirjutas:Võrdle mõlemal pildil õõtsa asendit
Aga saab ka kõrvalteedele, lihtsalt siis hakkab karterikaitse oma tööd tegema - libiseb nagu kelguga
sul esimesed porilapatsid ei käi vastu maad auklikul teel?
mul madala profiiliga rehviga see mure olemas
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 11:28
Postitas wax
mul pole suvel lapatseid küljes
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 14:08
Postitas stern100
Kui juba teema lahti läks
Enda helerohelise sillatala ilma karterikaitseta maast 13cm kõrgusel. Ees 175/65 R14 rehvid, lapakaid juba rohkem kui 4cm lõigatud ja kipuvad küll vastu maad käima.
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 14:27
Postitas SanderV
minu originaal vedrustus oli 185mm maast
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 19:42
Postitas ABS
Segased!!!
Muidu madalad autod on väga ägedad
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 26 Juun 2012 20:48
Postitas Edel
SanderV kirjutas:minu originaal vedrustus oli 185mm maast
Tahate veel suuremaid numbreid? Minu 2140-l on esisilla tala maast 210mm
Sellise madaldusega nagu WAX-i oma, mina sõita ei oskakski, jääksin sellega juba Tallinnas Tehnika tänavale põhjapeale kinni
Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 27 Juun 2012 13:06
Postitas Jossu
ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata