АЗЛК 2140 06.05.1976 viirusboy
Postitatud: 11 Mai 2009 23:44
Sai soetatud 2007 aasta hiliskevadel. 2008 detsembris paar päeva enne jõule sai siis minu nimele ümber kirjutatud, sest võttis aega dokumentide otsimine . Nüüd ootab ees suur remont: Esi- ja tagasild vahetada, värvieemaldamine, salongi puhastamine ja korrastamine, elektrijuhtmed oskasin laiali kiskuda ja ole nüüd mees ja pane kokku , mootori tahaks ära puhastada ja üle vaadata - seisund kindlaks teha, rohkem nagu praegu ei tulegi pähe mis veel teha on
Pilt siis paar päeva peale seda kui ära toodi
Väiksel ülevaatusel selgus et auto on ülikorralik vaadates väljalaske aastat. Siin seal väiksed mõlgid ja värvikahjustused + rooste. Nende likvideerimine pole mul veel tänini õnnestunud sest puuduvad vastavad vahendid. Sees oli keegi oma äranägemuse järgi asju sättind ja juhtmeid ringi tõstnud ning uusi ühendusi tekitanud. Muidu nagu erilisi kasutusnähte ei eristanud - asjad ei olnud eriti väsinud nägemusega
ja
Mootor oli aga see-eest natuke rohkem kasutada saanud. Üllataval kombel läks aga väikese käiamise peale tööle, ventika juures oli mingi kriuksumine ja tühikäik puudus, muidu oli aga täitsa ok. Proovisõitu tehes ei täheldanud mingeid vigu, kui ainult tagurpidikäik puudus ja sidur oli nii ligadi-logadi - peasilinder õhtal, alles see suvi sai korda tehtud.
Kere poolepealt on eriti hea see, et kõik avaused, ukse sisemused ja muud võimalikud kohad on paksult mingi määrdega kokku määritud ja põhjal on nii umbes poole cm paksune kiht mingit kleepuvat ollust. Võimalik et tänu sellele lisavarustusele ongi kere nii korralik ja enamus kumitihendeid ää tursund.
Salongi juures on minu arust kõige ilusam punane värvilahendus. St punased istmed ja punased uksekatted. Punane on ka tagumise aknalaua kate
Ja kõige üllatavam - vene suvekummid ja nagad veel küljes
Paberilt lugesin et viimane ülevaatus kehtis 1995 aastani
Auto on ostetud 6. mail 1976. Hind oli ka kirjas, aga praegu peast ei mäleta - midagi 6000 rupsi kanti...
Sai küll segane jutt, aga ma loodan et teil ikka huvitav lugeda Koolis ma kirjandite eest ikka naljalt üle 3 ei saanud
Pilt siis paar päeva peale seda kui ära toodi
Väiksel ülevaatusel selgus et auto on ülikorralik vaadates väljalaske aastat. Siin seal väiksed mõlgid ja värvikahjustused + rooste. Nende likvideerimine pole mul veel tänini õnnestunud sest puuduvad vastavad vahendid. Sees oli keegi oma äranägemuse järgi asju sättind ja juhtmeid ringi tõstnud ning uusi ühendusi tekitanud. Muidu nagu erilisi kasutusnähte ei eristanud - asjad ei olnud eriti väsinud nägemusega
ja
Mootor oli aga see-eest natuke rohkem kasutada saanud. Üllataval kombel läks aga väikese käiamise peale tööle, ventika juures oli mingi kriuksumine ja tühikäik puudus, muidu oli aga täitsa ok. Proovisõitu tehes ei täheldanud mingeid vigu, kui ainult tagurpidikäik puudus ja sidur oli nii ligadi-logadi - peasilinder õhtal, alles see suvi sai korda tehtud.
Kere poolepealt on eriti hea see, et kõik avaused, ukse sisemused ja muud võimalikud kohad on paksult mingi määrdega kokku määritud ja põhjal on nii umbes poole cm paksune kiht mingit kleepuvat ollust. Võimalik et tänu sellele lisavarustusele ongi kere nii korralik ja enamus kumitihendeid ää tursund.
Salongi juures on minu arust kõige ilusam punane värvilahendus. St punased istmed ja punased uksekatted. Punane on ka tagumise aknalaua kate
Ja kõige üllatavam - vene suvekummid ja nagad veel küljes
Paberilt lugesin et viimane ülevaatus kehtis 1995 aastani
Auto on ostetud 6. mail 1976. Hind oli ka kirjas, aga praegu peast ei mäleta - midagi 6000 rupsi kanti...
Sai küll segane jutt, aga ma loodan et teil ikka huvitav lugeda Koolis ma kirjandite eest ikka naljalt üle 3 ei saanud