1. leht 1-st

K:Tooreklapp

Postitatud: 01 Sept 2012 12:28
Postitas venno
Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.

Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.

Re: K:Tooreklapp

Postitatud: 01 Sept 2012 13:03
Postitas moskiito
venno kirjutas:Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.

Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.
eks pikkapeale keerab küünlad tuksi ja võib klapid ära põletada, muud ei midagi. samas mis tüüpi karpa sinu mokitsal peal on? olen kuulnud küll et K-126-l olev akken sulab ära, ise olen ka seda kogenud. kuid pole kuulnud et kiirenduspump mingil tüübil otsad annaks.

Re: K:Tooreklapp

Postitatud: 01 Sept 2012 13:08
Postitas venno
Eks ma pean isa käest küsima mis tüüpi ta mul on. Ise olen veel üsnagi uustulnuk mossede teemal :)

Re: K:Tooreklapp

Postitatud: 01 Sept 2012 15:04
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:
venno kirjutas:Tere siis. Oman mina 73. aasta 412-t. Sõbraga oleme paar päeva seelega sõitnud ja jälle tükis esile vana viga karbussis. Nimelt on mul vana tüübi karpa ja selle kiirenduspump niiöelda "paistetab" uue aja bensiiniga üles. Tänu sellele ei taha mootor hästi käia.
Vahlele jätab. Aga sõber ütles et tõmba toores põhja siis saab sõita küll. Se olekski minu küsimus, et ega see mootorit kahjusta kui tooreklapiga pikemat aega sõita.

Ootan nõuandeid,
Venno ja tema 412.
eks pikkapeale keerab küünlad tuksi ja võib klapid ära põletada, muud ei midagi. samas mis tüüpi karpa sinu mokitsal peal on? olen kuulnud küll et K-126-l olev akken sulab ära, ise olen ka seda kogenud. kuid pole kuulnud et kiirenduspump mingil tüübil otsad annaks.
Karburaatoril K-126H ei lähe pehmeks mitte ainult akna klaas vaid sulab üles ka nõelklapi plastrõngas ja nagu härra venno juba ütles, ka kiirenduspumba membraan. Need tuleb asendada poes müüdavate tänapäevaste vastu ja mure lahenenud.

Re: K:Tooreklapp

Postitatud: 02 Sept 2012 10:42
Postitas venno
Sai siis see kiirenduspumba mure lahendatud tihendi eemaldamisega.
Ja karburaator oli jah K126H.