Küsimus järgmine...
Kui suur on tõenäosus mootori ülekuumenemisel:
-et kaas läheb kõveraks?
-et kaanele tulevad mikromõrad?
-et plokikaane tihend ütleb üles?
lugu selline, et mul on üks 412 mootor (väidetavalt 10 000 km´se läbisõiduga) millel jahutusvedeliku leke mootoris!
tahan korda teha, aga tahan ka veenduda, et viga saab esimesel korral parandatud!
see on loogiline, et plokikaane tihend läheb uus ja kaane lasen ära lihvida! Aga kuidas ma saan koduste vahenditega veenduda, et kaanes mikromõrasid pole?
ilgelt jama oleks küll, kui eelpool mainitud tööd tehtud ja mootor masinal peal ja selgub, et ikka lekib (arvatavasti siis juba mikromõrad)!
või äkki on ka tõenäosus, et polkk ise läheb kõveraks või mõraliseks???
seda ei tea kui palju kuuma mootor sai!
412/ 2140 plokikaas?
412/ 2140 plokikaas?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: 412/ 2140 plokikaas?
Lahti vöttes näed öra ju, et äkki hoopis tihend oli nörgim lüli ja muud polegi viga.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: 412/ 2140 plokikaas?
Kindluse mõttes võid lasta üle kontrollida plokikaane, las survestavad ära, siis on teda, et mõrasid pole. Plokiga ei tohiks küll midagi juhtuda.
Tavaliselt, kui plokikaane tihend ää on, paikneb jahutusvedelik juba õlis, seega õli on selline piimjas.
Tavaliselt, kui plokikaane tihend ää on, paikneb jahutusvedelik juba õlis, seega õli on selline piimjas.
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677