Tekkis küsimus seoses erimudelite tagasildade vahetatavuse kohta. Silma on jäänud see, et 412-2140 on laiem tagasild kui 408-l. Kui palju ja ehk kellelgi on olemas mõlemad ja saaks ära mööta?
Ja kas 408 ülekande (miski 4,75) asemel on võimalik sobitada sinna ka mõistlik ülekanne (3,9 või 3,89)? Nuudid poolassidel ju erinevad...
Ehk kellelgi kogemusi?
Tagasillad
Re: Tagasillad
Kust selline arvamus pärineb?sass kirjutas:Silma on jäänud see, et 412-2140 on laiem tagasild kui 408-l.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Tagasillad
Oma 408 ostul ütles ka eelmine omanik, et tollel on veel originaal kitsas tagasild all... ise mõõtnud pole muidugi aga külavahel jutud käivad nii.Manks kirjutas:Kust selline arvamus pärineb?sass kirjutas:Silma on jäänud see, et 412-2140 on laiem tagasild kui 408-l.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Tagasillad
MZMA 408 on kitsa tagasillaga ja AZLK 408 on lai (sama mis 412, 2140).
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: Tagasillad
Pole päris nii. Lai sild tuli u 1974..1975. 1972 AZLK 408 on kitsas tagasild. 1974 a AZLK 412 on ka kitsas sild. ( autod originaalsillaga siiani meie peres)kOll kirjutas:MZMA 408 on kitsa tagasillaga ja AZLK 408 on lai (sama mis 412, 2140).
Poolteljed on peene nuudiga ja reduktor oli mõlemal autol 4,11 . Nüüd on paigaldatud 3,88 .
Tarmo