1. leht 6-st
AZLK 2140 1986 Seenior
Postitatud: 02 Juun 2013 20:23
Postitas Seenior
3 nädalat tagasi sai Vormsi saarelt soetatud selline massin. Pildid räägivad iseenda eest. Kõik mis piltidel, oli mossega kaasas (nö eelmise omaniku pärandus, kes ise juba aastaid taevastel radadel). Tehnikat polnud viimasel 3 aastal üldse käivitatud, seisis garaažis pakkudel. Viimane ülevaatus 2001, järelikult peale seda pole temaga rohkem mandril käidud (saarel kohapeal omad seadused kindlustuse ja ülevaatuse mõttes).
Pildid
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 02 Juun 2013 20:26
Postitas wax
Jee, sai ka see masin lõpuks siia
Nisuviina lahendame suvepäevadel ära?
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 02 Juun 2013 20:37
Postitas Urukoer
Tore jah et siia see heas korras vormsilane jõudis. Vaatasin ka seda müügikuulutust ,hea leid .Õnnitlused
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 10:00
Postitas Seenior
Tänud õnnitluse eest,aga päris veatu ta ikka pole,roosteuss on teda ikka pisut kiusanud ja garaazi uks on ka korra talle kitsaksjäänud,kuid ei midagi hullu.All on väliselt korralikud tehase rehvid(läbisõit ju vaid 12638 km.) aga ei tea kui kaua need veel kesta võiks.Kahjuks on tal veel defors. mootor(vene ajal oli see muidugi kõva sõna,nüüd aga enam mitte).Lohutuseks on tal vähemalt kiire tagasild.Nisuviina broneerin Waxile
.
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 10:14
Postitas partnermosse
Jõudu ja õnnitlused ka minu poolt! Kas see on see masin mis oli auto24-s vaid 1 päev ja stardi hind 3500 €? :-)
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 10:21
Postitas Seenior
Tänud!Auto24-st ei tea,võib olla jõudis sinna ka.Hinda parem ei kommentaari,ostjale ju alati kallis
.
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 19:43
Postitas moskiito
roosteussi vastu saan sulle natuke anda, jäi törts seda keemiat alles. kui tallinna või virtsu eksid, anna teada.
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 19:55
Postitas Urukoer
Seenior kirjutas:Tänud õnnitluse eest,aga päris veatu ta ikka pole,roosteuss on teda ikka pisut kiusanud ja garaazi uks on ka korra talle kitsaksjäänud,kuid ei midagi hullu.All on väliselt korralikud tehase rehvid(läbisõit ju vaid 12638 km.) aga ei tea kui kaua need veel kesta võiks.Kahjuks on tal veel defors. mootor(vene ajal oli see muidugi kõva sõna,nüüd aga enam mitte).Lohutuseks on tal vähemalt kiire tagasild.Nisuviina broneerin Waxile
.
Tundub ,et 86 ja 87 neid deforsitud mootoriga isendeid siia müüki sattus hulgim. Mul ka samas seades aga 87 keskpaiga väljalase. Minu oma juba veel kasinamates oludes valmistatud,C piilaril kus sinu omal veel plekiühendusel kate peal ,minu omal plekk plekiga ühendus vaid. Huvi pärast ,kas sinu eksemplaril ka all poolraamid ühendatud? Kas sinu oma pole 86 aasta mudel?
Re: AZLK 2140 1987 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 21:59
Postitas moskiito
vaatasin pilte ka nüüd ja sealt jäi kohe paar asja silma mille kallal hakkatakse tehnoülevaatusel kohe vinguma. esimene on ohukolmnurk, see enam ei sobi neile ja läheb kirja VO rikkena, läbi lastakse aga nina on neil krimpus. Teiseks on muidugi tulekustuti, see ei tee enam piuksu ka
olen järgi proovinud sama ajastu kustutit. Minu kombil oli sama asi kaasas. kolmandaks on pukseerimise vahend mitte seadustele vastav, nimelt seaduses on kirjas et pukseerida tohib ainult elastse köiega või jäiga lüliga mis tagab auto juhitavust. Kettid jms mitte veniv vahend on keelatud.
Re: AZLK 2140 1986 Seenior
Postitatud: 03 Juun 2013 22:09
Postitas Seenior
Oligi minu apsakas,algselt ostetud ja regatud on ta ju 13.02.1986(hooldusraamat on mul ju piltides ekponeeritud),mittenagu müüja poolt kuulutatud1987.Seega võib toodetud olla ka 1985,koju jõudes vaatan pirka täpsemalt üle.Poolraamid ühendatud ei ole.Kolmnurga ja tulekustutiga tüv edukalt läbitud
.Õiged asjad on mul ka kõik olemas,lihtsalt näitasin kogu varanduse teile ette,mis autoga kaasa sain.Pukseerimistross on ka vastavalt tolle aja seadustele,siis pidi iga meetri tagant lipp olema nüüd piisab keskel ühest.