IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 04 Juul 2013 02:09
Mõtlesin, et teeks kah siia foorumise teema, vahel hea targematelt abi küsida ning endal "päevikut" pidada.
Autoks siis 1988 aastal ostetud IŽ 21251 (Ls. 60356km). Auto osteti perre uuena autoostuloaga. Koheselt tehti kah korralik korrosiooni tõrje, põhi mastiksiga üle ja muud vajaminevad kohad Moviliga, tänu millele on kere siiamaani võrdlemisi heas seisus.
Autot kasutas peamiselt vanaisa, niikaua kuni oli saada A-76 bensiini või 91-te (deforseeritud mootor). Kütuse kadumisega jäi kah auto tahaplaanile (tekkis kah muid probleeme, pidurid jms.) ning lõpuks vanaisal huvi kadus ning masin jäi garaaži seisma.
Nüüd, pärast 8 aastat seismist, otsustasin, et võiks vanakesele veel eluvaimu sisse puhuda.
Vaatepilt ei olnudki esialgu kuigi hull, kuna auto terve see aeg kuivas garaažis olnud, parempoolsed mõlemad rehvid olid ajaga täiesti tühjaks läinud, velg vastu maad. Said täis pumbatud ning siiamaani on õhku sees hoidnud, pikka pidu siiski pole, rehvid mõralised. Pidurid olid kinni, mis lõpuks pukseerimiseks siiski jooksma said.
Paar klõpsu kah mis alguses teha sai (klikka pildile, et suuremalt näha):
---
See kah ainuke tõsisem viga kerel, millega suutis isa omal ajal hakkama saada. Nimelt mustal jääl läks auto käest, sealt edasi kraavi ja üle nipli.
---
Hetkeseis selline, et enamus lõdvikuid omadega läbi, vaja terved muretseda. Kütus ei tulnud üles. Tuled, viled jms. toimib kõik. Mootor veab ringi. Kütuse ja lõdvikute probleem lahendatud saab, siis saab edasi proovida.
Kõige suurem küsimus ongi praegult seoses mootoriga, et on mõtet sellega üldse jännata või oleks mõtekam võtta mõne teise mosse pealt tänapäevase kütusega töötav mootor?
Lõpetuseks üks viimati tehtud pilt (2.juuli):
Autoks siis 1988 aastal ostetud IŽ 21251 (Ls. 60356km). Auto osteti perre uuena autoostuloaga. Koheselt tehti kah korralik korrosiooni tõrje, põhi mastiksiga üle ja muud vajaminevad kohad Moviliga, tänu millele on kere siiamaani võrdlemisi heas seisus.
Autot kasutas peamiselt vanaisa, niikaua kuni oli saada A-76 bensiini või 91-te (deforseeritud mootor). Kütuse kadumisega jäi kah auto tahaplaanile (tekkis kah muid probleeme, pidurid jms.) ning lõpuks vanaisal huvi kadus ning masin jäi garaaži seisma.
Nüüd, pärast 8 aastat seismist, otsustasin, et võiks vanakesele veel eluvaimu sisse puhuda.
Vaatepilt ei olnudki esialgu kuigi hull, kuna auto terve see aeg kuivas garaažis olnud, parempoolsed mõlemad rehvid olid ajaga täiesti tühjaks läinud, velg vastu maad. Said täis pumbatud ning siiamaani on õhku sees hoidnud, pikka pidu siiski pole, rehvid mõralised. Pidurid olid kinni, mis lõpuks pukseerimiseks siiski jooksma said.
Paar klõpsu kah mis alguses teha sai (klikka pildile, et suuremalt näha):
---
See kah ainuke tõsisem viga kerel, millega suutis isa omal ajal hakkama saada. Nimelt mustal jääl läks auto käest, sealt edasi kraavi ja üle nipli.
---
Hetkeseis selline, et enamus lõdvikuid omadega läbi, vaja terved muretseda. Kütus ei tulnud üles. Tuled, viled jms. toimib kõik. Mootor veab ringi. Kütuse ja lõdvikute probleem lahendatud saab, siis saab edasi proovida.
Kõige suurem küsimus ongi praegult seoses mootoriga, et on mõtet sellega üldse jännata või oleks mõtekam võtta mõne teise mosse pealt tänapäevase kütusega töötav mootor?
Lõpetuseks üks viimati tehtud pilt (2.juuli):