Mosse daily pilliks?
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Mosse daily pilliks?
Tervist!
Varsti on jõudmas kätte jõudmas see aeg kui saan täisealiseks. Sellega kaasneb muidugi ka esimene auto ja võiks öelda, et ei möödu päevagi kui ma ei mötleks, et kui oleks see auto ja see ja milline ta välja näeks. Mossedest meeldib kõige rohkem 2140 ja ka pirukas, aga oleks siiski sõpru ka vaja auto peale võtta. Mosse peale olen mõelnud sellepärast, et odav auto, odav remontida ja laiendatud plekkvelg sobib nende alla ideaalselt ja Mosset enam ei näe igapäev. Oskate äkki nõu anda, et kas on hea auto igapäevasteks sõitudeks jne, kuidas küttekuludega on?
(Mosse sõiduomaduste vms teema olemas, aga sealt ei saanud eriti infot. Sry kui mõttetu tekst mõne jaoks.)
Varsti on jõudmas kätte jõudmas see aeg kui saan täisealiseks. Sellega kaasneb muidugi ka esimene auto ja võiks öelda, et ei möödu päevagi kui ma ei mötleks, et kui oleks see auto ja see ja milline ta välja näeks. Mossedest meeldib kõige rohkem 2140 ja ka pirukas, aga oleks siiski sõpru ka vaja auto peale võtta. Mosse peale olen mõelnud sellepärast, et odav auto, odav remontida ja laiendatud plekkvelg sobib nende alla ideaalselt ja Mosset enam ei näe igapäev. Oskate äkki nõu anda, et kas on hea auto igapäevasteks sõitudeks jne, kuidas küttekuludega on?
(Mosse sõiduomaduste vms teema olemas, aga sealt ei saanud eriti infot. Sry kui mõttetu tekst mõne jaoks.)
Re: Mosse daily pilliks?
Peaks vägagi sobilik olema igapäeva sõidukiks. Üpris mugav, DIY võimalusi palju, näiteks müraisolatsiooni paigaldamine mis teeb mosse kõvasti vaiksemaks, üpris lihtsa ehitusega auto, seega saab ise enamik asju tehtud kui mehaanika taipu on. Hästi seades on siis talvel teeb uuematele autodele käivituse osas silmad ette ja eks tagaveolise rõõmud ka veel.
Kuna alles saad 18 siis vast pole meeletult sõitmist ka, ehk vastupidavusega ei tohiks probleeme olla.
Kütte kulu saab linnas 8-12 või rohkem, oleneb kuidas karpa seadistatud on ja kuidas ise pedaali otsas elad. Maanteel 7-9 olenevalt jällegist karpa seadest, kangematel pillidel rohkemgi.
Mina igatahes soovitan.
Loe veel tehniliste probleemide teemasi, saad natuke aimu mossede vastupidavusest, sammuti lugejate autode teemasi.
Kuna alles saad 18 siis vast pole meeletult sõitmist ka, ehk vastupidavusega ei tohiks probleeme olla.
Kütte kulu saab linnas 8-12 või rohkem, oleneb kuidas karpa seadistatud on ja kuidas ise pedaali otsas elad. Maanteel 7-9 olenevalt jällegist karpa seadest, kangematel pillidel rohkemgi.
Mina igatahes soovitan.
Loe veel tehniliste probleemide teemasi, saad natuke aimu mossede vastupidavusest, sammuti lugejate autode teemasi.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Mosse daily pilliks?
Kui ise suudad hooldada ja remontida, siis igapäevaautoks täiesti sobilik Isegi olen mõned aastad igapäevaselt sõitnud ja siin foorumis on selliseid vendi pärais palju kes aastaringselt igapäev mosse roolis
Re: Mosse daily pilliks?
Igaks juhuks mainin, et kui päris kolhoosituuningut/remonti ei tee ja soovid, et auto korras püsiks ja sind alt ei veaks, siis ei ole ta midagi nii odav auto, mida pidada. Eriti veel siis, kui ei ole (uusi) juppe vedelemas, mida kasutada.
Kütusekulu ei ole probleem, see on suhteliselt madal, kui auto korras.
Isegi kasutanud igapäevaselt mosset, pole probleem. Kui ka peaks remonti vajama teepeal, siis annab ta pikalt enne teada ja remont ei ole keerukas - enamasti tehtav käepäraste vahenditega.
Kütusekulu ei ole probleem, see on suhteliselt madal, kui auto korras.
Isegi kasutanud igapäevaselt mosset, pole probleem. Kui ka peaks remonti vajama teepeal, siis annab ta pikalt enne teada ja remont ei ole keerukas - enamasti tehtav käepäraste vahenditega.
Re: Mosse daily pilliks?
kasutan oset igapäevaselt ja pole hullu, küttekulu korras mootori ja karpaga on madalam kui mõnelgi 80-date aastate läänemasinal. Kui ise tehnikaga sinapeal oled, siis remontimisega pole samuti probleemi. Ettevaatlik tuleb olla ainult varuosade suhtes, nende kvaliteet kõigub seinast seina, nagu kõikidel venemaal toodetud autodel. Remontida on suht lihtne, mõne sõlme puhul on hea teada spetsiifilise nõkse, kuid neid on suht vähe, mul endalgi kippub teinekord need meelest minema. Minu masinal on aasta läbisõit tserka 26 000km ning selle aja sees remondin autot vast nädalakapäevad. teine nädal kuulub rohkem hooldusele. Kui mootorile pöördeid ei anna ja sõidad rahulikult, kestab auto süda samuti kaua. On mõned spetsiifilised varuosad millega on põud aga muidu enamik on saadaval vabalt vastavates poodides.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mosse daily pilliks?
Kogemus paralleelselt Audi A4 quattro ja Moskvits 2141-ga. Kütusekulu Audil keskmine 9.5, Mossel 7-8 vahel. Varuosa hinnavahe u. 10-kordne Mosse kasuks. Laguneb Audi rohkem (keerukad ja õrnad sillad). Kindlustus 2x kallim (121kw).
Seni olen mossel kõik remondid ise teinud, kuna konstruktsioon on üsna lihtne.
Seni olen mossel kõik remondid ise teinud, kuna konstruktsioon on üsna lihtne.
Re: Mosse daily pilliks?
Keskkoolipoisi jaoks sobib mosse igapäevaautoks väga hästi, sõitmist ilmselt pigem vähe ja linnasees ning ei ole hullu kui auto mõnipäev näiteks käima ei lähe
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Mosse daily pilliks?
Ise alustasin mossega ametlikult maanteid vallutama kui olin 18 ja sõitsin järjest 15 aastat kuniks pere juurdekasv sundis veel idakamat masinat soetama kui seda venemaa on. Hooldust nõuab täpselt sama moodi kui läänekad ainult et varuosad kordades odavamad. Kui alaväärsus kompleksi ei põe teiste hellitatud noorte suhtes, siis mossega kulgeda on chill !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Mosse daily pilliks?
no minu mosse näeb küll selline välja et sellega mingit alaväärsuskompleksi kannatama ei pea... üldiselt olen masina kohta aint kiidusõnu saanud, kütusekulu maanteel 10/100le tho... aga noh seda on natuke peale ka keeratud ja mineku üle ei saa kurta...
see aasta tuli LS mingi 13000 .. väga suurt remonti ei teinud, küll aga vahetasin osasid mis aastatega kulunud.. 3x rattalaagrit, mõned bensupumbad, mõned sarniirid, siduri.. ja ongi vist kõik suht...
see aasta tuli LS mingi 13000 .. väga suurt remonti ei teinud, küll aga vahetasin osasid mis aastatega kulunud.. 3x rattalaagrit, mõned bensupumbad, mõned sarniirid, siduri.. ja ongi vist kõik suht...
Re: Mosse daily pilliks?
Tänud teile vastuste eest. Muide igapäevaselt peaks sõitma umbes 40 kilti, kooli ja tagasi. Bussiga siis kui bensu raha võtta pole. Mingit häbi vms Mossega sõites ma kindlasti ei tunneks.