Pikemat aega piketeerin siin foorumis kuid enda teemaga saan alles nüüd maha.
Juba aastaid olen unistanud päris oma moskvitšist ja 2013 juunis see minu õuele ka tuli.
Viisin ma siis vanarauda ära ja betooni tn refonda hoovil seisis üks nukker beež 412, aknal silt müüa.
Küsisin kohe üle, hinnaks vanaraud. Kuna ÜV ka kehtis, hakkas hammas aina rohkem verele.
Järgmine päev võtsin isa kaasa, omanik andis süüdet ja muudkui sõida. Lasime tõstukiga üles tõsta ja kõik paistis kena.
Tegemist oli mingi Keila tüübiga, väidetavalt tolle onu oli ainuke omanik olnud.
Hirm oli sees, et lähemal uurimisel tuleb kes-teab-mis välja ja hakkan veel kahetsema.


Kuid kussa sellega.
Nädal aega sai tasapisi harjutud ja siis tuli suur isu nokitsemise järele. Ise enne autot omanud ei ole, seega olen suht võhik.
Kuna juulis pidi ülevaatusele minema, siis hakkasin tuledest pihta. Tagurdamistulede lüliti näiteks ei saanud aru, mis toimub ja sinna sai mingi ajutine plekk vahele. Pirnid ja möllud vahetatud, läksin pidurite kallale. Esimeste parempoolsete ketaste silindrid olid kinni roostetanud. Need mudakaitsmed olid katki, samuti läksid kohe katki ka need uued, mis pagasnikust leidsin. Ära sai vahetatud ka voolikud ja õli.
Siis pingutasin käsipiduri ära, uus õhufilter, mootoriõli ja midagi oli veel, enam ei mäleta, ja saigi ARKi poole veeretud.
Esipiduritega läks napilt, nagu ka heitgaasidega. "Järgmine kord olgu pinnarooste kadunud" sain teepeale kaasa.
Kuna kõik tiksus ja midagi häda ei olnud, siis hakkasin salongi lahti kakkuma.


Põhi oli ilus. Nagu ka eelmainitud tõstukikatsetus näitas, et alt on enam-vähem ja karpidel ka iga küll.
Villa-tõrvapapi matid saatsin kus kurat ja läks ainult kumm alla. Järgmine suvi tahaks korraliku isolatsiooni panna.
Istmed, kummid ja plastiku pesin vahatasin, mis iganes veel, ära ja juhiistme rebenenud õmbluski sai parandatud.
Raadio augus oli mingi suvaline makk makroflexiga sisse sobitatud, raadio lukk katki ja võti kadunud. See lendas ka nurka ja asemele läks täiesti juhuslikult kuskil 10a tagasi metsa alt leitud raadio, mis osutuski väga heas korras ural-avto2-ks. Sellele aretasin aux juhtme taha ja ipod või telefon mängib väääga mahedalt.

Suve jooksul sai sedasi maha sõidetud kuskil 2500km ja keskmine kulu kuskil 12l/100km. (enamus sõite linnas).

Oktoobris käima enam ei läinud.. Jagaja oli niiske ja lõpuks käima saades üks silinder ei töödanud. Kuna kindlustus niikuinii läbi oli, sai ta varjualla talveunne pukseeritud.
Rohkem pilte mul kahjuks ei ole ka

Kevadel-suvel kindlasti rohkem.
Kevadel peaks siis:
Pisikesed mõlgid (parempoolne tagatiib, uks ja link. tagaluuk) välja.
Täielik roostetõrje koos värviparandustega.
Esipiduritel need silindrid välja vahetada.
Siduriga midagi teha, väga halvasti võtab, libiseb koguaeg.
müraisolatsioon.
katuseraam on ka praeguseks küljes, see tuleks ainult üle värvida.
Veljed samuti, ette tahaks uusi rehve, originaalid hoian alles.
Tegelikult peaks vist hammasvöö (vms see ka ei oleks

Uued kojamehed ja tihendiring.
Süütelukuga ka mingi värk, raadio saab näiteks hetkel voolu pidurituledelt, sest süütelukust suri ära, kui auto käima panna.
Pisikesi iludetaile oli ka vist veel. Praeguseks sain oma doonor-kombilt mõned aknavändad, lingid ja tagastange, mis oli ka kõver. Külge said ka kroomvõre ja -prillid.
