tagatiivade modimine
tagatiivade modimine
tervist, käisin just ühtesid 15 tolliseid velgi alla proovimas ja teema sjuke et veje rant jääb kuskil 5mm tiiva servast väljapoole... kui palju neid tiivakaari väljapoole annaks venitada nii et veel plekk enamvähem normaalne jääks?
Re: tagatiivade modimine
Kergem mingi teise auto tiivaäär sinna keevitada, mis niivõrd palju välja ei ulatu, kuid mosse omast on suurem. Aga kui niisama, siis anna koopale seest haamrit, rulli see valts tagasi koopa äärest ja noh toruga saab õrnalt kangutada ka. Ehk waxil on pilte näidata, milline tema tagumine tiivaäär onSanderV kirjutas:tervist, käisin just ühtesid 15 tolliseid velgi alla proovimas ja teema sjuke et veje rant jääb kuskil 5mm tiiva servast väljapoole... kui palju neid tiivakaari väljapoole annaks venitada nii et veel plekk enamvähem normaalne jääks?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: tagatiivade modimine
Nelja ukselisel mossel on üheks häirivaks osaks taga uks mille serv on jube lähedal tiiva servale.
Olen näinud huvitavat lahendust mille käigus muudeti ka ust et asi paremini kokku sobiks, kuid pilte tollest enam kahjuks ei leia.
Olen näinud huvitavat lahendust mille käigus muudeti ka ust et asi paremini kokku sobiks, kuid pilte tollest enam kahjuks ei leia.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: tagatiivade modimine
Ise sai kunagi nii ühele Subaru Justile tehtud. Lihtsam oleks olnud koobas lihtsalt ära lõpetada ukse juures ja sealt jälle kaarega edasi minna, nii nagu Opel Omegal on tagumised uksed ja kaared.
Kasutusel olid VW Golf I 2 ukselise tagumised tiivakaared.
Mosse originaal tiibuväga vistist väljapoole ei venita... Kui sul terasveljed ei ole, siis soovitaks pigem velge töödelda kui tiiba peksta, seest saab ju väheviisi maha treida, aga siis tuleb tähelepanu pöörata sisemise külje sobivusele.
Asi ka veel rehvi ära mahtumises, kuna mossel on sisemine koopakaar seestpoolt kiirelt tõusev, siis rehvi hakkab raudselt pigem sisemine koobas sööma kui auto enda plekiserv.
Kasutusel olid VW Golf I 2 ukselise tagumised tiivakaared.
Mosse originaal tiibuväga vistist väljapoole ei venita... Kui sul terasveljed ei ole, siis soovitaks pigem velge töödelda kui tiiba peksta, seest saab ju väheviisi maha treida, aga siis tuleb tähelepanu pöörata sisemise külje sobivusele.
Asi ka veel rehvi ära mahtumises, kuna mossel on sisemine koopakaar seestpoolt kiirelt tõusev, siis rehvi hakkab raudselt pigem sisemine koobas sööma kui auto enda plekiserv.
Re: tagatiivade modimine
alumiinium veljed, ja plaan nkn suht madal rehv peale panna
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: tagatiivade modimine
mingi 2cm suutsin mina serva väljapoole rullida rohkem ei saa
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage