2715, 1988 a. martin22
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
2715, 1988 a. martin22
No nii sai siis soetatud selline pirukas, plaanid sellega küll suured kuid avalikustada ei julge,kuna siis kipuvad asjad metsa minema. Nii autost siis ,pill oli ühe vanema mehe oma ja ta oli ka ainu omanik. Aga sõitmist oli sellega vähe ja suurema aja seisis nii sama eriti peale 2003-ndat aastat kus ta seisma jäigi. Auto on jäetud omal ajal ilma logarite ja korrosiini tõrjeta kahjuks on tänu sellele ka rooste talle liiga teinud. Aga plaan oleks ikkagi asi veel sõitma saada kuna suht vahva pill ja mul paras sellega linnapeal kärutatad.Nii äkki nüüd näha mõned pildid.
[url]http://fotoalbum.ee/photos/asconngti/sets/820111[/url]
[url]http://fotoalbum.ee/photos/asconngti/sets/820111[/url]
Viimati muutis martin22, 28 Juul 2009 08:32, muudetud 3 korda kokku.
Re: 2715, 1988 a. martin22
piltide panekuks laadi nad üles ntx http://www.imageshack.us või http://www.imagebanana.com. pildi suuruseks vali 640x480 ja vali Browse või Hochladen. saad sealt otselingi, mille pead kopperima siia [img]ja[/img] vahele.
ehk siis [img]pildilink[/img]
ehk siis [img]pildilink[/img]
Re: 2715, 1988 a. martin22
Põhja vaadates jäi ka minul suu lahti . Eeldan,et see masin on ikka pikka aega väljas olnud?
Kuid elu näitab,et uuemad IZh mossed on juba sündides suured roostekogujad. Ma ise soovitaksin siinkohal muretseda mõni doonor masin kõrvale millelt saaks korralikuma põhja!
Kuid elu näitab,et uuemad IZh mossed on juba sündides suured roostekogujad. Ma ise soovitaksin siinkohal muretseda mõni doonor masin kõrvale millelt saaks korralikuma põhja!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: 2715, 1988 a. martin22
ju vaatab painutab ise plekist uued tükid teeb.
Re: 2715, 1988 a. martin22
Seda masinat pole küll mõtet ehitama hakkata.Ilmselt pole tagumistest poolraamidest ka mitte midagi järel.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: 2715, 1988 a. martin22
Ohohooooo... kardan, et sa võid enne sellest masinast ära tüdineda kui valmis saad. Aga kui hakkamist ja tahtmist on, siis anna aga tuld.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: 2715, 1988 a. martin22
Selleks et uusi tükke ise painutada ning külge keevitada on vaja plekki mille külge neid saaks kinnitada. Fotode põhjal aga seda plekki enam ei ole. Ega autole ei saa põhja terves ulatuses siledast plekist teha. Mingid nõgusused peavad olema sisse stantsitud, muidu plekk ei kanna.
Olenevalt auto väärtuslikkusest tasub põhja taastama hakata kui välja vahetamist vajab kuni 40% plekist. Antud juhul aga tundub see number 100 olevat. Täiesti uue põhja ehitamine ei ole just lihtne töö kuna auto geomeetria tuleb nullist kokku panna. Olemasoleva pealt pole midagi võtta, kuna see on lihtsalt kõver.
Aga igatahes edu!
Olenevalt auto väärtuslikkusest tasub põhja taastama hakata kui välja vahetamist vajab kuni 40% plekist. Antud juhul aga tundub see number 100 olevat. Täiesti uue põhja ehitamine ei ole just lihtne töö kuna auto geomeetria tuleb nullist kokku panna. Olemasoleva pealt pole midagi võtta, kuna see on lihtsalt kõver.
Aga igatahes edu!
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: 2715, 1988 a. martin22
waw, sellist mossepõhja ma pole juuuuuuuba ammu näinud, viimati esiisa mosse ennem kui kuusakoski läks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.