Tervitused!
Hakkas silma- kõrva selline paha asi, et kui mootor tühikäigul käib, on õlinäidik 0.4- 0.5 juures, kui aga pöördeid anda, vajub nulli ning natukese aja pärast tuleb mootorisse mingi klõbin. Masin on sõitnud ainult 44 tuhat ja viimane õlivahetus oli ~3-400 km tagasi. Kuskohast peaks viga otsima? Praegu edasi sõita hästi ei julge
Gun kirjutas:Tervitused!
Hakkas silma- kõrva selline paha asi, et kui mootor tühikäigul käib, on õlinäidik 0.4- 0.5 juures, kui aga pöördeid anda, vajub nulli ning natukese aja pärast tuleb mootorisse mingi klõbin. Masin on sõitnud ainult 44 tuhat ja viimane õlivahetus oli ~3-400 km tagasi. Kuskohast peaks viga otsima? Praegu edasi sõita hästi ei julge
Õlikanal kusagil mootoris umbes. Tavaliselt see juhtub siis,kui ennem on sõidetud mingi kehva kvaliteediga õliga ja siis peale õlivahetust mingi parem õli sisse pandud. Hea õli leotab mootoris pasa lahti ning need ummistavad õlikanalid ära. Sellest veast vist ilma mootorit osandamata ei pääse.
Mis spetsalistid räägivad?
Õli vahetuse ajal panid sama tüüpi õli, kui ennem sees oli? Mina kontrolliksin karteris olevat õlivõtu sõela, see äkki umbes. Kahtlustan, et uus õli on heade pesemisomadustega, mis tükke lahti leotas ja sõela ummistab.
Kontrolli esmalt reduktsiooniklappi,võimalik,et see on kinni jäänud.Asub see õlipumba küljes. Keera sellel kork ära,seal all on vedru ja kuul,vaata,et need vabalt liiguvad.Seejärel tuleks kontrollida mõne täpsema manomeetriga,originaalmanomeetrid on tihti väga ebamäärase näiduga.
Õli sai välja, oli suht normaalset värvi ja ilma metallipuruta, aga õlifiltrist oli saanud kortsus käkk - välimine võrk korras, paber kortsus ja sisemine võrk samuti kortsus
Läheb vist lammutamiseks Õlivanni saab lihtsalt kätte või tuleb mootor välja tõsta?
varblasel on õigus, saab ka ilma kuid see on paras nikerdamine ja seda teevad väga laisad mehaanikud, kes ei vitsi käimarit alt ära võtta ning võib lõppkokkuvõttes rohkem aega võtta.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.