Selline probleem siis et ei saa käima teist millegi pärast ainult niimoodi teeb kui käijad siis korraks teeb häält ja kui võtme lahti lased siis jääb seisma :S:S Keegi oskab öelda mis viga ??
Mosseraider kirjutas:Selline probleem siis et ei saa käima teist millegi pärast ainult niimoodi teeb kui käijad siis korraks teeb häält ja kui võtme lahti lased siis jääb seisma :S:S Keegi oskab öelda mis viga ??
ku istarter taga ja töötab ning kui starter seisma jääb, sureb välja.
Süütepooli all olev varjestus läbi põlenud, see mis valge junn seal on. vaheta too ära ja ongi asi korras.
see venemasinatel tavaline probleem.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Mosseraider kirjutas:Selline probleem siis et ei saa käima teist millegi pärast ainult niimoodi teeb kui käijad siis korraks teeb häält ja kui võtme lahti lased siis jääb seisma :S:S Keegi oskab öelda mis viga ??
Süütelukk jukerdab? Enne tegid mingit remonti?
Kle ja Süütepool jh jukerdab !! tegin jh remoti sest mootoris oli klõbin sees! :D
moskiito kirjutas:ku istarter taga ja töötab ning kui starter seisma jääb, sureb välja.
Süütepooli all olev varjestus läbi põlenud, see mis valge junn seal on. vaheta too ära ja ongi asi korras.
Kui ma õieti mäletan ,siis selle valge julla sisu takistus peaks olema 1 oom
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks