Tere!
Küsimus siis targematele kes teavad..
Nimelt koostasin siin ühte SL kiiret difrit ja avastasin,et taldriku kinnitus pisut erinev. Kuna sain millalgi uue satelliidi karbi ja tahtsin selle külge panna, avastasin,et difri karbi korpuses ei ole süvendit vedruseibide jaoks. Lihtsalt käib M10x1 polt 17 mm. peaga ja vedruseib jääb täitsa ilmapeale.... Teisel vanal korpusel on süvend ja poldid on keeratavad 14 mm. võtmega. Siit siis küsimus,et kumb variant on uuem või vanem? Mulle tundub see peidetud vedruseib kindlam,sest vedruseibi purunemise korral jäävad tükid pessa ja kui polt kenasti kinni,ei juhtu miskit. Lahtise puhul võivad tükid jalutama minna ja heal juhul kenasti kikude vahele pudeneda..... Panin poltidele igaks juhuks keermeliimi vahele ja loodan parimat. Pilte ei teinud aga loodan,et lugejad said küsimusest ja muust jutust aru. Tänan!
Küsimus Moskvitš 2140 SL tagasilla reduktori osade kohta.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Küsimus Moskvitš 2140 SL tagasilla reduktori osade kohta.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....