2140 erinevused
2140 erinevused
Ok ammu on mind piinanud küsimus, miks osadel masinatel on ühte värvi tagapaneel aga osadel on liistude sisene osa värvitud mustaks?Mis must see on?Kas läikiv või matt?Veel huvitab mis vahe on tavalisel 2140 ja 2140 millel on 1500 märgid küljes?Kas kõikidel 1500 mudelitel on kojamehed tulede juures?Kas tavalistel 2140 neid polnudki üldse?
Musta tagapaneeliga masinad on muidugi kõvasti kenamad.
Musta tagapaneeliga masinad on muidugi kõvasti kenamad.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: 2140 erinevused
Vanematel ja uuematel on veel keskkonsoolis oleval soenduspaneelil ka vahe sees. Vanemal kolm reguleerimis nuppu uuemal kaks. Mis vahe neil siis on?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: 2140 erinevused
Minu teada olidki kõik 2140ned musta tagapaneeliga. Kuid hilisemate ülevärvimiste käigus need kaotati, ilmselt ei hakanud ülevärvijad seda musta kohta värvimisel vahele jätma, vaid lasti lihtsalt uus värv peale. Ja 1500 on eksportmudel. Muide, eksportmudelitel on tagatulede helkurid valged, "suurele kodumaale" mõeldud isenditel on need aga punased. Ja iseenesestmõistetavalt on eksportmasinatel näidikud-embleemid ladina tähestikus ja inglise keeles. Tavalistel 2140netel polnudki tulede kojamehi. Üldse paigaldati neid väga vähe.
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Re: 2140 erinevused
Vaidlen vastu easyrider. Must tagapaneel kaotati ära 80. aastate alguses kui toimus 2140 facelift: Vapikujuline logo asendati kirjaga AZLK, 1500 embleemid eemaldati jne.
Tulede kojamehed olid olemuselt standartvarustuses, kuid nende külge panemine meenutas pigem haruldast lisavarustust.
Kolme reguleerimisheebliga keskkonsooliga autodel peaks üks liigutama radiaatori ribakatet.
Helkurid on taga ikka kõigil punased olnud tehasest väljudes. Lihtsalt aja jooksul pleekudes on need valgeks läinud.
Tulede kojamehed olid olemuselt standartvarustuses, kuid nende külge panemine meenutas pigem haruldast lisavarustust.
Kolme reguleerimisheebliga keskkonsooliga autodel peaks üks liigutama radiaatori ribakatet.
Helkurid on taga ikka kõigil punased olnud tehasest väljudes. Lihtsalt aja jooksul pleekudes on need valgeks läinud.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: 2140 erinevused
Tiit, ma usun, et sul on õigus. Aga mind huvitab, miks helkurid ära pleekisid, kui ülejäänud osa tuledest jäid päikesest puutumata. Ikkagi, mind painab, et ma olen näinud eksportmasinaid ainult valgete või heledamate helkuritega, kuid tavalistel 2140netel on olnud alati punased. Kuidas see niimoodi on juhtunud?
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Re: 2140 erinevused
Helkurite tööpõhimõte on ju selline, et võimalikult suur osa valgusest, mis sinna langeb, peegeldub tagasi. Seega samast klaasist käib kaks korda valgus läbi. Ekspordiks toodetud masinatel olid kvaliteetsemad helkurid mis suutsid efektiivsemalt valgust peegeldada
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: 2140 erinevused
Nii et oma efektiivsuse tõttu kulusid need siis kiiremini. Mul sai nüüd suur müsteerium lahendatud.
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Re: 2140 erinevused
Kolme reguleerimisheebliga keskkonsooliga autodel liigutas üks esiklaasi ees olevat õhuava, teine liigutas klappi, mis oli esiklaasi all kohe ja selle klapiga sai kontrollida külma ja sooja õhku, ja kolmandaga sai avada ja sulgeda jahutusvedeliku ringlust läbi salongiradika. Minumäletamistmööda käis see asi nii. Kui eksisin, siis olge hea ja parandage. Mootori jahutusradika katikut liigutab kapotiavamiskangi kõrval olev kang.
Samas olen elektrisüsteemis täheldanud mõningaid muudatusi, siis salongis on muudetud armatuuri keskel olevaid õhuavasid, uuematel on kõik lülitid ümarate servadega ja mingil ajal on loobutud vanast "kalossiga" roolist ja asendatud uuemaga. Vanematel on tagumised iluliistud kinnitatud poltidega, uuematel on kinnitatud plastmassklambritega. Salongiradika ehitust on mingil määral muudetud, uuem käib kinni klambritega, vanem poltidega. 2140 algusaastail väljunud masinatel on ees veel trummelpidurid, edaspidi on need asendatud ketastega. Kuskilmaal asendati esiuksed endise 2 akna asemel ühega (kusjuures minu 76 aasta 2140'l saab paigutada mõlemat varianti).
Pm mida uuem mosse, seda rohkem on tootmises raha kõrvale pandud
Rohkem nagu ei oskagi eriti erinevusi välja tuua. Pole nagu silma rohkem jäänud
Samas olen elektrisüsteemis täheldanud mõningaid muudatusi, siis salongis on muudetud armatuuri keskel olevaid õhuavasid, uuematel on kõik lülitid ümarate servadega ja mingil ajal on loobutud vanast "kalossiga" roolist ja asendatud uuemaga. Vanematel on tagumised iluliistud kinnitatud poltidega, uuematel on kinnitatud plastmassklambritega. Salongiradika ehitust on mingil määral muudetud, uuem käib kinni klambritega, vanem poltidega. 2140 algusaastail väljunud masinatel on ees veel trummelpidurid, edaspidi on need asendatud ketastega. Kuskilmaal asendati esiuksed endise 2 akna asemel ühega (kusjuures minu 76 aasta 2140'l saab paigutada mõlemat varianti).
Pm mida uuem mosse, seda rohkem on tootmises raha kõrvale pandud
Rohkem nagu ei oskagi eriti erinevusi välja tuua. Pole nagu silma rohkem jäänud
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: 2140 erinevused
Kolmnurkaknad kadusid eest vist 1982. või 1983. aasta paiku?
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Re: 2140 erinevused
hiljem ikka ma pakun. Mul õnnestus vanarauast päästa 86 aasta 2140, millel on need aknad täiesti olemas... Neid kahte ma ennem võrdlesingi
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.