Moskvich 412 eksport, 1975 - ArdoH
Postitatud: 08 Mai 2015 11:20
Jutuksoleva õnnetu näol on tegemist 1975. aasta Moskvich 412 Ekspordiga, mis on viimased 15 aastat seisnud – minu õnneks soojas ja kuivas garaažis. Kuna mul on kindel plaan auto hiljemalt suve keskpaigaks arvele ning sõitma saada, sooviksin veidi teie kogemusi ja nõu.
Hea uudis on see, et mootor käib ringi, säde on olemas ja tuled-viled tunduvad enamvähem toimivat. Halva uudisena on pidurisüsteem kusagilt tühjaks jooksnud ning siduri olukord ei ole veel teada.
Vahetasin ära bensuvoolikud, pumbamembraani ning ehitasin kolmest pumbast kokku ühe sellise, mis teoorias võiks toimida, kuid praktikas ei tule kütust peale ei käsitsi ega mootorit ringi ajades. Pumpa vahetades selgus, et üks pumpa kinnihoidev polt on kaotanud oma, keerme kuid see ei tohiks ju iseenesest midagi otseselt mõjutada, sest teine polt hoiab pumpa tugevalt.
Otse karpasse kütust valades on võimalik auto meeldivalt turtsatama panna, kuid süüdet järgi andes järgneb vaikus. Puhtteoreetiliselt peaks karpasse valades auto ju kasvõi sekundiks käima saama?
Pikk jutt – s*tt jutt. Kui keegi raatsib, sooviksin abi ja nõu – mured on järgnevad:
1) Pumbast ei tule kütet peale. Proovin peagi uue pumbaga, kuid kas viga võib olla mujal?
2) Starter käib ringi, kuid mulle on tunne jäänud, et süüde ei jää sisse. Milles häda?
3) Pumpa hoidva kruvi keere. Kas see on klapikambrikaane küljes kapitaalselt kinni või vahetatav?
Et postitus päris pildita poleks, siis:
http://ardoholts.com/pilv/public.php?se ... 6c923bc3df
Ardo
Hea uudis on see, et mootor käib ringi, säde on olemas ja tuled-viled tunduvad enamvähem toimivat. Halva uudisena on pidurisüsteem kusagilt tühjaks jooksnud ning siduri olukord ei ole veel teada.
Vahetasin ära bensuvoolikud, pumbamembraani ning ehitasin kolmest pumbast kokku ühe sellise, mis teoorias võiks toimida, kuid praktikas ei tule kütust peale ei käsitsi ega mootorit ringi ajades. Pumpa vahetades selgus, et üks pumpa kinnihoidev polt on kaotanud oma, keerme kuid see ei tohiks ju iseenesest midagi otseselt mõjutada, sest teine polt hoiab pumpa tugevalt.
Otse karpasse kütust valades on võimalik auto meeldivalt turtsatama panna, kuid süüdet järgi andes järgneb vaikus. Puhtteoreetiliselt peaks karpasse valades auto ju kasvõi sekundiks käima saama?
Pikk jutt – s*tt jutt. Kui keegi raatsib, sooviksin abi ja nõu – mured on järgnevad:
1) Pumbast ei tule kütet peale. Proovin peagi uue pumbaga, kuid kas viga võib olla mujal?
2) Starter käib ringi, kuid mulle on tunne jäänud, et süüde ei jää sisse. Milles häda?
3) Pumpa hoidva kruvi keere. Kas see on klapikambrikaane küljes kapitaalselt kinni või vahetatav?
Et postitus päris pildita poleks, siis:
http://ardoholts.com/pilv/public.php?se ... 6c923bc3df
Ardo