mosseliiga mosse ehitamine.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Guntsik87
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Apr 2015 20:57
Telefon: 58191336

mosseliiga mosse ehitamine.

Postitus Postitas Guntsik87 »

Sooviksin igasugu nòuandeid ja nàpunàiteid mosseliiga mosse ehitamiseks.Jah tean ,kus neid tehnilisi tingimusi ja reegleid nàeb ja olen neid lugenud,aga kindlsti on midagi sellist,mida pole seal kirjas aga tasuks ehitamisel teada.Praegu on auto kere keevitatud,ehk oleks vaja veel midagi ùle tugevdada? Tagasilla kuljes koormusregulaator kas jàtta alles voi panna otse?Mis ùlekandega differ oleks parem jne jne kuni mootorini vàlja.Olen kuulnud nàiteks ,et keevitatakse tagaistuja seljatoe tagant ka kerekinnitused ùle, kuna ralli kàigus amortiseeruvad need kohad ja klaas hakkab lahti rappuma.Kòike sellist soovikski teada.Nb,masinaks siis 2140 8)
Parimat.Gunn
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: mosseliiga mosse ehitamine.

Postitus Postitas stern100 »

Keevituse koha pealt õige jutt. Piduriregulaator viska minema, kohe. Differ- 4,55 või aeglasem. Kui huvi siis mul on ka üks 4,62 olemas ;) Müügiks. Rattad lase natuke viltu ees, esisild tugevda korralikult ära ja hea oleks kui esimesed ja tagumised raamid on omavahel kokku viidud. Mootori ja esisilla kohta võin telefonitsi juurde rääkida.

Stern
56678989
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: mosseliiga mosse ehitamine.

Postitus Postitas sass »

Strateegilisi kohti, mida tugevdada on mitmeid. Selle kohta on palju informatsiooni vene keeles. Nt. tagaamortide ülemised kinnitused, vedrukinnitused taga, esisillatala jne jne.

Vedrustus on Moskvichi puhul ülimalt oluline toimima saada hästi. Asja teeb keeruliseks tagasilla lehtvedrude süsteem. On erinevaid variante, mida tehakse, ainuõiget ilmselt ei olegi. Samuti, amordid - kindlasti vastavalt auto kaalule valida õiged amordid. Kui rahakott kannatab, siis Lada B6 Rally Bilsteinid (ralli jaoks kohandatuna, mitte need, mis on std. B6).

Mootor tasub lihtsalt käima saada korralikult - tasakaalustamine, kanalite portimine, karburaator ideaalne. Kõik jupid tuleks välja valida hoolikalt - ühe komplekti kolbide jaoks võib-olla pead läbi vaatama 10 komplekti, jne.

Jooksud kindlasti üle vaadata, roolisüsteem samuti - variante mitmeid, parim selgub proovimise teel.

Stern juba mainis ülekande ka ära, sellega põhiasjad peaks olema öeldud.
Guntsik87
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Apr 2015 20:57
Telefon: 58191336

Re: mosseliiga mosse ehitamine.

Postitus Postitas Guntsik87 »

Vot sellist materjali lootsingi saada :) Olen lugenud veel ,et keeratakse üks tagumine( kolmas äkki) vedruleht ka tagurpidi ? Annab see mingit tulemust või mis eesmärgil too on ?Esisilla lääpa laskmise kohta sooviks ka natuke lisainfot,kuhu mida ja kui palju?Stern ehk kirjutab mulle privasse selle kohta, aga võivad kõik kommenteerida,eriti oodatud pildimaterjal :P
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: mosseliiga mosse ehitamine.

Postitus Postitas sass »

Altpoolt kolmas leht siis... See on maitse asi, wheel-hop kaob ära ka muude variantidega. Samas sõltub kõik pinnast, kus peal sõita - ehk siis jällegi katsetamise küsimus. Osa panevad 7-lehega vedrud ja madaldusklotsid, osa 5 lehte ja kõva amort jne jne. Esiratta kallet saad muuta ülemisele õõtshoovale lehti lisades/vähemaks võttes. Konkreetselt vaevalt, et keegi ütleb, mitu lehte panna ja mitu kraadi kuskile poole, jällegi oma katsetada. Alumise õõtshoova kinnituspunkte muudetakse samuti, et tekiks järeljooks nagu nt. MB-l või BMW-l.
Vasta