AZLK 408IE 1970 Rõngas
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 408IE 1970 Rõngas
Teen ka siis väikese blogi.
Tegemist siis 408ie 1,3 mootoriga ja roolisambalt käigukangiga. Auto on toodud venemaalt 1971 ja Mina olen siis alates aug.2014 teine omanik. Viimased 10a. seisis nõmmel männil all, aga muidu väidetavalt talvel sõitnud ei ole.
Kere suhteliselt hea korras aga eks tulevikus saab paar uut ust ja uue värvi selga.
Hetke seisuga ei ole ainukesena originaal, armatuur laud. Kuna sellest ei olnud midagi järgi jäänud kui soetasin.
Talvel sai tagumised poolraamid uued, plokiaane remont, pidurid jne... nimekiri on väga pikk....
Hetkel auto sõidab ja omab TÜ ja kindlustust.
Kuna siia pilte ei mõistnud panna siis
https://www.flickr.com/photos/133554208@N02
Nõudmiseni
Tegemist siis 408ie 1,3 mootoriga ja roolisambalt käigukangiga. Auto on toodud venemaalt 1971 ja Mina olen siis alates aug.2014 teine omanik. Viimased 10a. seisis nõmmel männil all, aga muidu väidetavalt talvel sõitnud ei ole.
Kere suhteliselt hea korras aga eks tulevikus saab paar uut ust ja uue värvi selga.
Hetke seisuga ei ole ainukesena originaal, armatuur laud. Kuna sellest ei olnud midagi järgi jäänud kui soetasin.
Talvel sai tagumised poolraamid uued, plokiaane remont, pidurid jne... nimekiri on väga pikk....
Hetkel auto sõidab ja omab TÜ ja kindlustust.
Kuna siia pilte ei mõistnud panna siis
https://www.flickr.com/photos/133554208@N02
Nõudmiseni
Viimati muutis Rõngas, 30 Juun 2015 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 408IE 1970
Tore näha,et ka 408 elustatakse tagasi,uuele elule. Kas poolraamid valmistasid ise või said kusagilt osta?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 408IE 1970
Poolraamid lõikasin relakaga nn. tervelt küljest ära ja tegin lihtsalt mõõtude järgi uued. Ehk vana karp plekktahvlile, pliiatsiga ring ümber, relakaga lõikasin välja jne.... lõpuks keevitasin tükid kokku.
Seda tehes mõtlesin korra, et teeks sabloonid - äkki kellelgil oleks lihtsam, aga jah.... Töö tuhin oli sees ja see asi jäi soiku.
Seda tehes mõtlesin korra, et teeks sabloonid - äkki kellelgil oleks lihtsam, aga jah.... Töö tuhin oli sees ja see asi jäi soiku.
Re: AZLK 408IE 1970
Hetke seisuga olen maha võtnud esimesed tiivad, kuna puudusid suunatuled. Selgus, et juhtmed on ikkagi olemas ja kellegi poolt kinni teibitud. Arvatavasti tiivad vahetatud.
Suunatuled koos uute klaasidega sain autoga kaasa aga siiani oli mõistatus kas need peavad olema või mitte. MNTis kontrollis käies ka ei mainitud midagi.
Homme auke puurima.
Suunatuled koos uute klaasidega sain autoga kaasa aga siiani oli mõistatus kas need peavad olema või mitte. MNTis kontrollis käies ka ei mainitud midagi.
Homme auke puurima.
Re: AZLK 408IE 1970
olenes väljalaseke ajast ,olid ja ei olnud .
ka tiibasid ,millel ei ole suunaka ava.
ka tiibasid ,millel ei ole suunaka ava.
Re: AZLK 408IE 1970
Kui suunakate juhtmed olemas,siis on need algselt ka olnud,ülevaatajate hulgas on nüüdsel ajal juba raske(pigem võimatu) leida mehi,kes oleksid pädevad nende algupärast olemasolu või puudumist hindama.Tubli töö tehtud igal juhul!
Re: AZLK 408IE 1970
Nii, hetke seisuga on tuled küljes. (pildid)
Suunatulede juhtmed olid nii hästi sinise isoleeriga ära teibitud, et ei pidanud juhtme otsi puhastama
Tiiva sisse aukude tegemine käis lihtsalt. Kaks 3,5mm kruvi auku ja üks suur 18-20mm auk ( koonus puuriga). Suunatulede kruvidele mutreid ei hakanud vastu panema kuna 4mm kruvi keeras ennast ilusti sinna pleki sisse kinni. Ahjaa peale puurimist sai augud "mingi honda valge" parandus värviga ära värvitud.
Vältides seda ohtu, et tuled jäävad erinevate kohtadele sai enne puurimist papist sabloon tehtud.
Suunatulede juhtmed olid nii hästi sinise isoleeriga ära teibitud, et ei pidanud juhtme otsi puhastama
Tiiva sisse aukude tegemine käis lihtsalt. Kaks 3,5mm kruvi auku ja üks suur 18-20mm auk ( koonus puuriga). Suunatulede kruvidele mutreid ei hakanud vastu panema kuna 4mm kruvi keeras ennast ilusti sinna pleki sisse kinni. Ahjaa peale puurimist sai augud "mingi honda valge" parandus värviga ära värvitud.
Vältides seda ohtu, et tuled jäävad erinevate kohtadele sai enne puurimist papist sabloon tehtud.
Re: AZLK 408IE 1970
Kas kodanik Rõngal poolraamist joonist ei teinud`? Mure mitte ainult endal vaid ka paljudel teistel,sest 408 ja sellest järgnenud kerede baasil Moskvichid. Nendel on just tagumised poolraamid enamasti nõrgaks kohaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 408IE 1970
Kahjuks jah, ma ei teinud mingeid jooniseid, aga kellel on tehnilist taipu ja oskab kasutada mõõdulinti ja relakat, suudab sellise karbi ise väga ilusti valmistada.
Eile õhtu sai ära vahetatud kastiõli ja kasti alumine padi mis nägi päris kole välja. Siduri töö ja pea silindrid said täna uued tihendid. Süsteemis oli veel mingi ollus koos bsk,ga. Õhtu panen silindrid taas külge ja süsteemi läheb dot 4 nii nagu pidurites.
Infoks "volga poes" maksid peasilindri tihendid 1€. See tundus küll hetkel kõige odavam ost sealt poest.
Eile õhtu sai ära vahetatud kastiõli ja kasti alumine padi mis nägi päris kole välja. Siduri töö ja pea silindrid said täna uued tihendid. Süsteemis oli veel mingi ollus koos bsk,ga. Õhtu panen silindrid taas külge ja süsteemi läheb dot 4 nii nagu pidurites.
Infoks "volga poes" maksid peasilindri tihendid 1€. See tundus küll hetkel kõige odavam ost sealt poest.