AZLK 2140SL 1986 tarmo400
Postitatud: 07 Juun 2016 08:58
Teen siis enda järgmisest autost teema. Pärast hea endal ka vaadata mis tehtud.
Asi sai alguse 2003 aasta suvel kui vahetasin sellel autol siduriketta katteid. Siis auto omanik ütles et müüb suvila maha ja autot pole siis ka enam justkui vaja. 15 Mai 2004 saigi 6500 st kroonist loobutud ja Saue ARK-is asjad korda aetud. Auto oli selleks hetkeks sõitnud u. 50.000 km ja välja arvatud avariiline vasak esitiiva nurk originaal värviga. Kahjuks sellest hetkest pole ainsatki pilti säilinud. Esimese tööna sai ette võetud korralik puhastus, siis vasak porikoopa serv. Ukse alune osa sai täies pikkuses vahetatud ja värvitud. Roosteussile oli see koht väga maitsenud.( pilt sellest aastast)
Edasi sai vaadatud et küljekarbid, eriti uksepakud on väga kraabitud ja ka need mõlemal pool üle värvitud.
Aga jälle sellest ajast pilte pole nii et fotodel selle aasta seis.
Lahti käisid ka kõik pidurid, vahetatud tagaklotsid. Muu puhastatud ja määritud.
Värvitud veljed (Sadolin hõbedane)
Siis jäi auto seisma, põhimõtteliselt kümneks aastaks. Vahepeal on ainult mõned korrad käivitatud ja paar tiiru tehtud.
Uuesti hakkasin autoga tegelema 2015 aasta suve lõpupoole. Esimese asjana selgus et veepumba laagrid vajavad vahetamist. Tundub et inimene ,kes tegeles veepumpade kokkupanemise juures laagrite määrimisega, oli selle veepumba valmistamise ajal puhkusel. 2015 sai u. 400 km sõidetud.
2016 hakkasin siis autot uuesti sättima. Summutipükstesse oli auk sisse roostetanud.
Puhastatud ja värvitud sai ka väljalaske kollektor + uued tikkpoldid( roostevaba) ja mutrid (pronks).Sellel autol olid tehases paigaldatud terasest väljalaskekollektori mutrid.
Vahetasin välja jahutusvedeliku. Sees oli sinine jahutusvedelik ja kõik alumiiniumist flantside ja kummilõdvikute kokkupuutekohad oli "paistes".
Kasutasin jälle punast nagu paisupaagilt näha, äkki on parem.
Karburaatori peadüüsiks sa leitud nr 112 ( 109 asemele) ja sõidetud üks 150 kilomeetrine ring. tundub et kõik korras, lekkeid ei tuvastanud rohkem lõdvikute vahelt.
Ning uuesti kodus tagasi
Asi sai alguse 2003 aasta suvel kui vahetasin sellel autol siduriketta katteid. Siis auto omanik ütles et müüb suvila maha ja autot pole siis ka enam justkui vaja. 15 Mai 2004 saigi 6500 st kroonist loobutud ja Saue ARK-is asjad korda aetud. Auto oli selleks hetkeks sõitnud u. 50.000 km ja välja arvatud avariiline vasak esitiiva nurk originaal värviga. Kahjuks sellest hetkest pole ainsatki pilti säilinud. Esimese tööna sai ette võetud korralik puhastus, siis vasak porikoopa serv. Ukse alune osa sai täies pikkuses vahetatud ja värvitud. Roosteussile oli see koht väga maitsenud.( pilt sellest aastast)
Edasi sai vaadatud et küljekarbid, eriti uksepakud on väga kraabitud ja ka need mõlemal pool üle värvitud.
Aga jälle sellest ajast pilte pole nii et fotodel selle aasta seis.
Lahti käisid ka kõik pidurid, vahetatud tagaklotsid. Muu puhastatud ja määritud.
Värvitud veljed (Sadolin hõbedane)
Siis jäi auto seisma, põhimõtteliselt kümneks aastaks. Vahepeal on ainult mõned korrad käivitatud ja paar tiiru tehtud.
Uuesti hakkasin autoga tegelema 2015 aasta suve lõpupoole. Esimese asjana selgus et veepumba laagrid vajavad vahetamist. Tundub et inimene ,kes tegeles veepumpade kokkupanemise juures laagrite määrimisega, oli selle veepumba valmistamise ajal puhkusel. 2015 sai u. 400 km sõidetud.
2016 hakkasin siis autot uuesti sättima. Summutipükstesse oli auk sisse roostetanud.
Puhastatud ja värvitud sai ka väljalaske kollektor + uued tikkpoldid( roostevaba) ja mutrid (pronks).Sellel autol olid tehases paigaldatud terasest väljalaskekollektori mutrid.
Vahetasin välja jahutusvedeliku. Sees oli sinine jahutusvedelik ja kõik alumiiniumist flantside ja kummilõdvikute kokkupuutekohad oli "paistes".
Kasutasin jälle punast nagu paisupaagilt näha, äkki on parem.
Karburaatori peadüüsiks sa leitud nr 112 ( 109 asemele) ja sõidetud üks 150 kilomeetrine ring. tundub et kõik korras, lekkeid ei tuvastanud rohkem lõdvikute vahelt.
Ning uuesti kodus tagasi