Tere
Ostsin moskvalase. Ostulugu oli selline et kodu ligidal müüdi ja kuna mul kunagi oli selline siis mõtlesin vaatamas käia. Kohale jõudes vaatasin korraks põhja alla ja asi oli otsustatud ja ostetud. Autoga on plaan selline et üritan ta minimaalse vaevaga tänavalegaalseks saada. Eks näis kuidas see läheb. Kindlasti jääb ta nii originaalseks kui võimalik ja üritan lihtsalt säilitada teda.
Mootor on tal 407 pealt mille üle ma ise ei nuta sest originaale on veel küllalt saada. küllap mingi aeg ostan valmis tulevastele põlvedele. Muu on suht originaal. Veljed on vist 403? 15 tollised on aga peaks 16 olema. Panen paar pilti ka...
MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Viimati muutis taaviw126, 16 Juun 2017 23:31, muudetud 1 kord kokku.
55617299
Re: MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Muidu auto sõidab. Rehvid on normaalsed(pole pragunenud). Põhja alune korras(ise ka ei usu). Ainult need ilukarbid võimisiganes tahavad vahetust sest on kortsus.
Aga nüüd kõige olulisem. Nimelt oleks vaja süütelukku. Kojamehed ja tagavara esissilla juba sain härra Lepikult. Korralikumat esistanget oleks ka vaja.
Aga nüüd kõige olulisem. Nimelt oleks vaja süütelukku. Kojamehed ja tagavara esissilla juba sain härra Lepikult. Korralikumat esistanget oleks ka vaja.
55617299
Re: MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Tagavara ratas tagumiku pääl on originaal, juba siit näha, et ka rehv on originaal. Sellised olid algselt 401-l all.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Täna sai nats nokitsetud. Esimene asi oli pidurid. Need puudusid täielikult. Lähemal uurimisel selgus et loik tekib peasilindri alla. Kakkusin selle lahti ja üks manset oli ära sulanud(Küllap Dot4 sees olnud). Õnneks oli härra Lepikult ostetud esisillal üks silinder küljes. See ei tundunud küll mosse oma olema(mu arust oli GAZ peale kirjutatud).
Kui keegi teab mille silinder siis võib siia kirjutada. Igatahes sai ta molekulideks võetud, puhastatud, õlitatud ja kokku tagasi pandud. Tundus et peaks toimima. Ainuke murekoht oli 32mm kolvi diameeter varem olnud 22mm vastu(peab pedaali kõvemini suruma hakkama). Kruvisin ta auto külge ja peale paari tunnis õhutamist ja klotside regullimist olid sellel 401-l jälle pidurid.
Teine asi millega sai tegeletud oli mootor. Nimelt ei taha see üldse meeldivalt käia. Regullisin klapid ära ja vaatasin jagaja sisu üle. Kõik oli nagu normaalne. Küünlad(22mm võtit vaja, kes ei tea) olid väga nõgised. Korraks olin rõõmus ja arvasin et saan ta normaalselt käima nüüd aga ei. Asi paranes aga pole kaugeltki rahuldav. Niiet tuleb mootori remont ette võtta.
Aga muidu sai tükk aega niisama autot uuritud ja ajab ikka muigama. Selle auto kummalised lahendused ongi põhjus miks ma seda autot tahtsin ja originaalina säilitada tahan. Kui siin on keegi 401 omanik Kagu Eestist siis tuleks hea meelega muljetama.
Endiselt otsin: Süütelukk, 401-e raamat, esistange, üleüldse korralikke iludetaile.
Kui keegi teab mille silinder siis võib siia kirjutada. Igatahes sai ta molekulideks võetud, puhastatud, õlitatud ja kokku tagasi pandud. Tundus et peaks toimima. Ainuke murekoht oli 32mm kolvi diameeter varem olnud 22mm vastu(peab pedaali kõvemini suruma hakkama). Kruvisin ta auto külge ja peale paari tunnis õhutamist ja klotside regullimist olid sellel 401-l jälle pidurid.
Teine asi millega sai tegeletud oli mootor. Nimelt ei taha see üldse meeldivalt käia. Regullisin klapid ära ja vaatasin jagaja sisu üle. Kõik oli nagu normaalne. Küünlad(22mm võtit vaja, kes ei tea) olid väga nõgised. Korraks olin rõõmus ja arvasin et saan ta normaalselt käima nüüd aga ei. Asi paranes aga pole kaugeltki rahuldav. Niiet tuleb mootori remont ette võtta.
Aga muidu sai tükk aega niisama autot uuritud ja ajab ikka muigama. Selle auto kummalised lahendused ongi põhjus miks ma seda autot tahtsin ja originaalina säilitada tahan. Kui siin on keegi 401 omanik Kagu Eestist siis tuleks hea meelega muljetama.
Endiselt otsin: Süütelukk, 401-e raamat, esistange, üleüldse korralikke iludetaile.
55617299
Re: MZMA 401-420 1955 Taaviw126
Paar asja veel mida jahin....
Pos. 5 ja 6(põhjakaitsmed)
Ja sellist originaal piduri nn. master silindrit.
Pos. 5 ja 6(põhjakaitsmed)
Ja sellist originaal piduri nn. master silindrit.
55617299