IZ 412 1989 jaanusn
Postitatud: 28 Aug 2017 15:14
Tere!
Seoses sõbra poissmeeteõhtuga tekkis soov rentida paar vene päritolu masinat, kuna keegi eriti laenata ei tahtnud ja viimasest oma mossest möödas juba 20 aastat hakkasingi otsima. Käisin mõnda Eestis pakutavat ka vaatamas aga odavamad olid päris koledad ja korralikud hirmus kallid, kuna aeg surus ka peale sai võetud ette sõit Lätti-Leetu ja olemas ta oligi.
Viimase 4 aasta jooksul olnud "uue" omaniku käes ja sõitnud ca 500 km (tundub et täiesti kätt külge panemata). Enne seda on autot hästi hoitud ja talviti sõitnud pole.
Eestisse sõitis kohe omal jõul. Siin peale ARKi sai korrastatud pidurid: peasilinder ja supordid remontkomplektiga kõik uued mansetid ja ette uued klotsid, taha uued silindrid ja kõik voolikud vahetatud. Edasi uued küünlad, juhtmed, jagajakaas, vahetatud õli tosool ja genekarihm ning tagatule klaasid ja ülevaatusele. Aga läbi ei pääsenud, heitgaasid üle normi.
Sai lastud regulerida ja sätida ning vahetati ka karbussi membraan aga ei saanud paremaks, peale survete mõõtmist selgus et teise silindri surve ainult 4,5 (ülejäänud 9,5-10).
Nüüd peab siis natuke koduümber mosset nautima ja talveks leidma garaazi ning mootori lahti kiskuma.
Seoses sõbra poissmeeteõhtuga tekkis soov rentida paar vene päritolu masinat, kuna keegi eriti laenata ei tahtnud ja viimasest oma mossest möödas juba 20 aastat hakkasingi otsima. Käisin mõnda Eestis pakutavat ka vaatamas aga odavamad olid päris koledad ja korralikud hirmus kallid, kuna aeg surus ka peale sai võetud ette sõit Lätti-Leetu ja olemas ta oligi.
Viimase 4 aasta jooksul olnud "uue" omaniku käes ja sõitnud ca 500 km (tundub et täiesti kätt külge panemata). Enne seda on autot hästi hoitud ja talviti sõitnud pole.
Eestisse sõitis kohe omal jõul. Siin peale ARKi sai korrastatud pidurid: peasilinder ja supordid remontkomplektiga kõik uued mansetid ja ette uued klotsid, taha uued silindrid ja kõik voolikud vahetatud. Edasi uued küünlad, juhtmed, jagajakaas, vahetatud õli tosool ja genekarihm ning tagatule klaasid ja ülevaatusele. Aga läbi ei pääsenud, heitgaasid üle normi.
Sai lastud regulerida ja sätida ning vahetati ka karbussi membraan aga ei saanud paremaks, peale survete mõõtmist selgus et teise silindri surve ainult 4,5 (ülejäänud 9,5-10).
Nüüd peab siis natuke koduümber mosset nautima ja talveks leidma garaazi ning mootori lahti kiskuma.