Moskvich 426 lisa luuk
Moskvich 426 lisa luuk
Milleks selline luuk seal taga on? Luuk ise ei tundu käsitöö, ka pekksepad arvasid seda
Re: Moskvich 426 lisa luuk
Kataloogi pole sul 426 oma? Sealt peaks pildi selgeks saama. 427-l sellist asja enam pole. Pealmine luuk käib sinu omal lahti? Näikse,et käib,lukuhoovad paistavad. Muidu pakuks,et varuratta saad sealtkaudu välja.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Moskvich 426 lisa luuk
Kahjuks ei ole 426 kataloogi on 427. Küsin luugi kohta sellepärast, et kas see auk säilitada või mitte. auto põhi on ise väga hea, aga lisaluugi pärast on taha vesi sisse jooksnud ja põll täitsa mäda.
Re: Moskvich 426 lisa luuk
Kui plaanid originaali jätta,siis on mõistlik hankida 426 kataloog,sealt saad palju infot. Kui pole plaanis originaali jätta,siis keevita kinni ja paned 427 luugi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Moskvich 426 lisa luuk
mul on olemas uus 427 luuk, mis hetkel ka sinna sobiks ja ega vana tübi uut luuki ei leia enam kuskilt.
Re: Moskvich 426 lisa luuk
Minuteada originaalis on varuratta luuk see.
Re: Moskvich 426 lisa luuk
miks ühelgi teisel Moskvichil seda seal ei ole
Re: Moskvich 426 lisa luuk
Lase liivapritsist läbi ja enam-vähem saab kohe selgeks mis päritolu auto on ka.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Moskvich 426 lisa luuk
99,9 % tõenäosusega siiski omaaretis, ühelgi teisel 426-l sellist asja ei ole: (pildid ja autod drive2.ru lehelt):
1967:
1968:
Link sellele masinale: https://www.drive2.ru/l/470040397314261490/
1969:
1970:
1971:
1972:
1973:
1974:
1975:
Ja ka link kõige viimase otsa asjale, 1976. aasta 426-le, mis juba pool 2136: Link
Nii, et tegu osavate käte vooruga pigem. Nt. mu enda masina vana omanik oli M410 käigukangi jaoks teinud kardaanitunneli ümber ja seda ka nii hästi, et kvaliteet tehasetööga äravahetamiseni sarnane (Pilt):
1967:
1968:
Link sellele masinale: https://www.drive2.ru/l/470040397314261490/
1969:
1970:
1971:
1972:
1973:
1974:
1975:
Ja ka link kõige viimase otsa asjale, 1976. aasta 426-le, mis juba pool 2136: Link
Nii, et tegu osavate käte vooruga pigem. Nt. mu enda masina vana omanik oli M410 käigukangi jaoks teinud kardaanitunneli ümber ja seda ka nii hästi, et kvaliteet tehasetööga äravahetamiseni sarnane (Pilt):