IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 04 Dets 2017 07:03
Tere,
Mõtlesin, et lisan ka lõpuks oma projekti eluloo siia foorumisse nagu kord ja kohus. Huvi vene autode vastu on ilmselt juba kaasa sündinud. Tegelikult on mul projekte lausa mitu, lisaks mossele ka Gaz 24-02 ning Luaz 969. Hetkel kõige suurema tähelepanu saab siiski Moskvich.
Konkreetne huvi mosse vastu tekkis aastal 2005 suvel kui sõber Tallinnast oma oranži mossega mulle hoovi lendas ja sellega esimese tiiru teha sain. Siis ei saanud enam üldse magada. Paar nädalat hiljem leidsin ma ennast juba bussipeal ning tõin auto mõneks ajaks enda kätte Lõuna-Eestisse. Nagu ikka asjade laenamisega juhtub see, et need kipuvad alati minu käes katki minema. Nii juhtus ka selle oranži mossega. Minu käes purunes piduritoru, 2 korda veepumba rihm ning Hiiumaal loobus nädalavahetusel auto aku. See oli ka viimane kord kui see auto minu käes oli .
Pilt siis sellest kuulsast mossest:
Nüüd pildid ka käesolevast mossest/projektist
Alguses mõtlesin, et natuke nokitsemist, et mis ta ikka ära ei ole.. vahetan tagatiivad, veidike keevitamist, pahteldamist, putitamist ja värv selga, kuid mida aeg edasi seda põhjalikumaks ma läksin..
Lammutamine:
Läks tükeldamiseks (Bensiini paagi eemaldamise mõte tuli kui teist tiiba vahetama hakkasin , muidu oli vaid kinni kaetud)
Siinkohal mainin ära, et teen seda autot vastavalt oma oskustele ning võimalustele.
Väike keevitamine:
Katsetus:
Vasak tiib kinni keevitatud ja teine pool ka valmis.
Vahepeal sai põhja alt vana mastiks maha lükatud, aluspind oli korralik, uus mastiks peale.
Töö jätkus:
Töid sai tehtud etappide kaupa. Rohkem pilte nendest ei leidnud.
Happekrunt
ja krunt kohe järgi märg-märjale. Järgnes tohutult lihvimisi ja pahteldusi kuid sellisena ta lõpuks välja tuli. Pole saladus, et pildil näeb auto 10 korda parem välja kui on tegelikult Auto ei ole värvikambris värvitud profi poolt. Isa aitas värvida
Pagasnikupõhi ja küljed said ennem kere seest värvitud. Istme tagumist osa tollel hetkel ma millegipärast ei värvinud..
Tuled külge:
Uued klemmliistud:
Ja tagumine stange:
Hetkel ilmselt mu lemmik pilt autost:
Bensiiniluuk enne:
Tõmbeaasad ja esimene põll enne:
Pagasniku hinged enne:
Liivaprits
Lõpptulemus:
..jätkub
Mõtlesin, et lisan ka lõpuks oma projekti eluloo siia foorumisse nagu kord ja kohus. Huvi vene autode vastu on ilmselt juba kaasa sündinud. Tegelikult on mul projekte lausa mitu, lisaks mossele ka Gaz 24-02 ning Luaz 969. Hetkel kõige suurema tähelepanu saab siiski Moskvich.
Konkreetne huvi mosse vastu tekkis aastal 2005 suvel kui sõber Tallinnast oma oranži mossega mulle hoovi lendas ja sellega esimese tiiru teha sain. Siis ei saanud enam üldse magada. Paar nädalat hiljem leidsin ma ennast juba bussipeal ning tõin auto mõneks ajaks enda kätte Lõuna-Eestisse. Nagu ikka asjade laenamisega juhtub see, et need kipuvad alati minu käes katki minema. Nii juhtus ka selle oranži mossega. Minu käes purunes piduritoru, 2 korda veepumba rihm ning Hiiumaal loobus nädalavahetusel auto aku. See oli ka viimane kord kui see auto minu käes oli .
Pilt siis sellest kuulsast mossest:
Nüüd pildid ka käesolevast mossest/projektist
Alguses mõtlesin, et natuke nokitsemist, et mis ta ikka ära ei ole.. vahetan tagatiivad, veidike keevitamist, pahteldamist, putitamist ja värv selga, kuid mida aeg edasi seda põhjalikumaks ma läksin..
Lammutamine:
Läks tükeldamiseks (Bensiini paagi eemaldamise mõte tuli kui teist tiiba vahetama hakkasin , muidu oli vaid kinni kaetud)
Siinkohal mainin ära, et teen seda autot vastavalt oma oskustele ning võimalustele.
Väike keevitamine:
Katsetus:
Vasak tiib kinni keevitatud ja teine pool ka valmis.
Vahepeal sai põhja alt vana mastiks maha lükatud, aluspind oli korralik, uus mastiks peale.
Töö jätkus:
Töid sai tehtud etappide kaupa. Rohkem pilte nendest ei leidnud.
Happekrunt
ja krunt kohe järgi märg-märjale. Järgnes tohutult lihvimisi ja pahteldusi kuid sellisena ta lõpuks välja tuli. Pole saladus, et pildil näeb auto 10 korda parem välja kui on tegelikult Auto ei ole värvikambris värvitud profi poolt. Isa aitas värvida
Pagasnikupõhi ja küljed said ennem kere seest värvitud. Istme tagumist osa tollel hetkel ma millegipärast ei värvinud..
Tuled külge:
Uued klemmliistud:
Ja tagumine stange:
Hetkel ilmselt mu lemmik pilt autost:
Bensiiniluuk enne:
Tõmbeaasad ja esimene põll enne:
Pagasniku hinged enne:
Liivaprits
Lõpptulemus:
..jätkub