IZ 412IE, 1986, AndreK
Postitatud: 21 Jaan 2018 23:05
Tere
Auto omanikuks sain ühel laupäeva õhtul juhusliku emotsioonipuhangu käigus. Vene masinatega on varemgi kokkupuuteid olnud, kuid mosset pole varem omanud.
Auto ajaloost väga palju ei tea, kuid ARK näitab, et on registreeritud Eestis uuena. Kuna numbrimärk on ehk veidi ebatavaline, siis äkki see viitab midagi auto esimese omaniku kohta? Mingi tollase asutuse lühend(929 IAC)?
Üldiselt oli masin suhteliselt viisakas seisus, jama oli ainult see, et keegi oli mingil ajal ilusa originaalvärvi pintsliga üle värvinud ning "uus" värv oli võrreldes originaaliga teist tooni. See aga pole probleem, auto saab nagunii tervenisti üle värvitud. Üks läbiva roostega koht oli ka tagumise rattakoopa juures ning näha oli ka, et küljekarbid tuleb vahetada. Põhi on masinal tugev, vajab vaid uut roostetõrjet.
Tehnilise poole pealt tuli koheselt vahetada summutid ning esimesed amordid. Kui millalgi keretööd valmis saavad, siis vahetan kindlasti kõik õlid-filtrid ning vahetamist tahaks lähiajal ka bensiinipump.
Plaan on masinat hoida võimalikult originaalsena, kuidas see välja tuleb, ei tea. Tagumised klaasid saavad tooni, kuid muud "tuuningut" plaanis pole. Masin peab uue värvi alla saama kindlasti enne 10. veebruari kuna Uunikute 17. talverallile olen juba ära registreeritud
Aga nüüd pildid:
Ostes oli masin selline
Jätkub...
Auto omanikuks sain ühel laupäeva õhtul juhusliku emotsioonipuhangu käigus. Vene masinatega on varemgi kokkupuuteid olnud, kuid mosset pole varem omanud.
Auto ajaloost väga palju ei tea, kuid ARK näitab, et on registreeritud Eestis uuena. Kuna numbrimärk on ehk veidi ebatavaline, siis äkki see viitab midagi auto esimese omaniku kohta? Mingi tollase asutuse lühend(929 IAC)?
Üldiselt oli masin suhteliselt viisakas seisus, jama oli ainult see, et keegi oli mingil ajal ilusa originaalvärvi pintsliga üle värvinud ning "uus" värv oli võrreldes originaaliga teist tooni. See aga pole probleem, auto saab nagunii tervenisti üle värvitud. Üks läbiva roostega koht oli ka tagumise rattakoopa juures ning näha oli ka, et küljekarbid tuleb vahetada. Põhi on masinal tugev, vajab vaid uut roostetõrjet.
Tehnilise poole pealt tuli koheselt vahetada summutid ning esimesed amordid. Kui millalgi keretööd valmis saavad, siis vahetan kindlasti kõik õlid-filtrid ning vahetamist tahaks lähiajal ka bensiinipump.
Plaan on masinat hoida võimalikult originaalsena, kuidas see välja tuleb, ei tea. Tagumised klaasid saavad tooni, kuid muud "tuuningut" plaanis pole. Masin peab uue värvi alla saama kindlasti enne 10. veebruari kuna Uunikute 17. talverallile olen juba ära registreeritud
Aga nüüd pildid:
Ostes oli masin selline
Jätkub...