AZLK 21412 '88 Vootele
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21412 '88
Külgmine kork nivoo oma, selleni täita. Nõutud GL5 grupi transmissioniõli, hüpoidile sobilik. Suure väävlisisaldusega lisanditel põhinevad võivad väidetavalt kahjustada sünkronisaatoreid. Originaalis sees TAD-17. Läheb ligi 4 liitrit. Olen ise viimasel ajal kasutanud lääne õli.
Näita siin siis pildimaterjali moto vahetusest rahvale samuti..
Näita siin siis pildimaterjali moto vahetusest rahvale samuti..
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: AZLK 21412 '88
Nii 4 tunniga vana mootor maas ja uus küljes. Polnudki midagi hirmasat
Pildimaterjali ei jäänudki mahti teha.
Abiks olid õppinud mehed ja head riistad kaasa arvatud kaasfoorumlane Moskiito, kes ka vana mootori endale saab.
Edasi on vaja paigaldada jahutuse lõdvikud, aretada paaki bensiinipump, vedada tagasivoolu toru, paigaldada pritse juhtmestik jne. jne. Tööd jätkub veel pikaks ajaks.
Pildimaterjali ei jäänudki mahti teha.
Abiks olid õppinud mehed ja head riistad kaasa arvatud kaasfoorumlane Moskiito, kes ka vana mootori endale saab.
Edasi on vaja paigaldada jahutuse lõdvikud, aretada paaki bensiinipump, vedada tagasivoolu toru, paigaldada pritse juhtmestik jne. jne. Tööd jätkub veel pikaks ajaks.
Re: AZLK 21412 '88
Eile sai käidud jälle nokitsemas.
- 100% uus sumpsimajandus mootorist tagumise pütini.
- starter küljes
- kulunud rattalaager vahetatud
- pidurisadulad lõigutud
- valuveljed all
Proovisin ka pritse juhtmestikku peale, midagi hirmsat ei ole, kuid paarile asjale jäi asi ebaselgeks, näiteks pistik nimega "hõrenduse andur", mida ei leidnudki üles. Paigalduseks on vaja tulemüüri ca.50mm ava teha, ilmselt tegelen sellega reedel.
Tegin pilte ka, aga hetkel üles ei saa panna.
- 100% uus sumpsimajandus mootorist tagumise pütini.
- starter küljes
- kulunud rattalaager vahetatud
- pidurisadulad lõigutud
- valuveljed all
Proovisin ka pritse juhtmestikku peale, midagi hirmsat ei ole, kuid paarile asjale jäi asi ebaselgeks, näiteks pistik nimega "hõrenduse andur", mida ei leidnudki üles. Paigalduseks on vaja tulemüüri ca.50mm ava teha, ilmselt tegelen sellega reedel.
Tegin pilte ka, aga hetkel üles ei saa panna.
Re: AZLK 21412 '88
Nii nüüd ka lubatud pildimaterjal.
Re: AZLK 21412 '88
Väga kena!
Veljed ja stanged valgeks!
Veljed ja stanged valgeks!
Re: AZLK 21412 '88
Stanged jah, veljed ei.
Kontrast.
Kontrast.
Re: AZLK 21412 '88
Ise ei värviks isegi stangesi üle. Vaid kisuks need loogarite laiendid ära Aga velg on nagu rusikas silmaaukuvootele kirjutas:Stanged jah, veljed ei.
Kontrast.
Re: AZLK 21412 '88
Ees paistavad olevat alumiinplekist logarid, mis üldiselt koopast välja ulatuva laia äärega ja mille asemel võiks panna plastikud. Moto paistab füüsiliselt olevat paigas, radikas veel nn vanem tüüp, messingpaakidega. Kapott läheb koos pritse kopsikuga ikka füüsiliselt kinni?
Pildi järgi võiks arvata, et vähemasti küljekarpide kallal on juba keevituse, "plastiliini", pahtli, vms. vahenditega käidud aga oleks vaja korraliku tegemist nii seest kui väljast. Karbid ja urked, lonžeronid, jne., tahavad eriti põhjalikku antikorri igast augukesest igas suunas korralikult laiali lasta, soovitavalt sõelotsikuga. Veermik (esiamordid tagasillatala, jne) tuleks samuti korralikult möksitada, sest värv ammugi maas.
Pildi järgi võiks arvata, et vähemasti küljekarpide kallal on juba keevituse, "plastiliini", pahtli, vms. vahenditega käidud aga oleks vaja korraliku tegemist nii seest kui väljast. Karbid ja urked, lonžeronid, jne., tahavad eriti põhjalikku antikorri igast augukesest igas suunas korralikult laiali lasta, soovitavalt sõelotsikuga. Veermik (esiamordid tagasillatala, jne) tuleks samuti korralikult möksitada, sest värv ammugi maas.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: AZLK 21412 '88
Täna õhtul lähen jälle MinuGaraaz.ee töökotta ehitama. Super hea koht, 60eek tunnis ja kõik vajalikud tööriistad on olemas.
Sain nüüd kätte korraliku radika (vana lekkis pisut) ja piduritrumli. Samuti sai Volga poest ostetud lõdvikuid ja muud nipet-näpet.
Üritaks seekord ka pritse juhtmestiku peale saada, selleks on vaja tulemüüri ca. 50mm auk teha, kust kimp läbi läheb. Juhtmestikul on läbiviigu jaoks küljes vastav kummikork augu sulgemiseks.
Sain nüüd kätte korraliku radika (vana lekkis pisut) ja piduritrumli. Samuti sai Volga poest ostetud lõdvikuid ja muud nipet-näpet.
Üritaks seekord ka pritse juhtmestiku peale saada, selleks on vaja tulemüüri ca. 50mm auk teha, kust kimp läbi läheb. Juhtmestikul on läbiviigu jaoks küljes vastav kummikork augu sulgemiseks.
Re: AZLK 21412 '88
Tegelikult ongi küljes plastikud. Aga lollakalt turritavad välja küll. Peaks üritama neid natuke kärpida. Pritsepea üldiselt kapotti ei takista, kuid Niva õhufiltriga kapott kinni ei läinud. Ilmselt tuleb sinna mingi karp peale teha ning edasi juba Mosse õhufilter kuhugi lanseroni külge.via kirjutas:Ees paistavad olevat alumiinplekist logarid, mis üldiselt koopast välja ulatuva laia äärega ja mille asemel võiks panna plastikud.