seal on kohti mis tahavad tegemist, ja kuna ma tahan ehitada mosset mis säiliks oma 10 a veel ilusti siis ma tõmban kõik paljaks ja hakkan kõike korralikult üle tegema..
Valge nyyd pmts paljas peaaegu ja külje peal.. algul mõtlesin et teen põhja yleni paljaks ja uus krunt+värv+ mastiks, ag akuna põhi oli üllatavalt heas seisus, suures osas mastiks peal mõnes kohas mastiks koorus kuid krunt all oli korralik. Siis mõtlesin et lasen homme survepesuriga üle, vaatan kust mastiks maha tuleb ja siis lasen uue värvi sinna kus krunt paistab ja üleni mastiks peale. Mastiksi lasen yleni kuna minu arvates oli see mastiksi kiht sea likka praegu üsna õhuke. Koos värvi kihiga mingi 0.5-1mm paksune... Nina osa koos mootoriruumiga lheb kunagi arvatavasti naabri juurde liivapritsi... Sees on natuke rohkem tööd.
Keegi ei tea kunagi kui kaua see vana mastiks seal veel ennast kinni hoiab, pärast kukub koos uuega või mis veelhalvem, poeb niiskus sisse. Suvi ees, ilusad ilmad, mina soovitan sul teha 1 korra ja korralikult. Kiiret ju pole ja see pole ka iga aastane tegevus. Kindlasti soovitan happekrunti ka.
Ei pea nii tegutsema aga minu arvamus on, et vana lappimine on kehvem kui uus, samas me keegi ei tea ka su eelarvet jne.
eelarve on ysna väike sellepärast loodangi et survepesur teed oma tööd ja peseb v2hegi lahtise oleva mastiksi minema... ja peale jääb aint see mis on tõsiselt kinni
panin tagasilla juures t2hele veel mingit pumpa mis pumpab pidureid kui tagasild ülesse alla liigub..ei mäleta kumba pidi.. on sellest reaalselt kasu ka?
See on tagasilla pidurdusjõuregulaator,mida suurem koorem,seda rohkem laseb läbi ja tühja auto puhul peaks vähendama tagapidurite blokeerumist(kui ta muidugi üldse töötab).