AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
ja täna tegin esimest nurka natuke.. ja tagumist otsa ka...
nüüd loodan kuskilt odavalt klaase saada et klaaside järgi raamid paika tõmmata
nüüd loodan kuskilt odavalt klaase saada et klaaside järgi raamid paika tõmmata
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
nii valgelt mootor maas ja läks beezile peale... nyyd jääb beez sinnapaika. Homme hakkan valget lammutama
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Miks valge ära lammutad? selle paistab kere hea olevat ju?
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
seal on kohti mis tahavad tegemist, ja kuna ma tahan ehitada mosset mis säiliks oma 10 a veel ilusti siis ma tõmban kõik paljaks ja hakkan kõike korralikult üle tegema..
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Valge nyyd pmts paljas peaaegu ja külje peal.. algul mõtlesin et teen põhja yleni paljaks ja uus krunt+värv+ mastiks, ag akuna põhi oli üllatavalt heas seisus, suures osas mastiks peal mõnes kohas mastiks koorus kuid krunt all oli korralik. Siis mõtlesin et lasen homme survepesuriga üle, vaatan kust mastiks maha tuleb ja siis lasen uue värvi sinna kus krunt paistab ja üleni mastiks peale. Mastiksi lasen yleni kuna minu arvates oli see mastiksi kiht sea likka praegu üsna õhuke. Koos värvi kihiga mingi 0.5-1mm paksune... Nina osa koos mootoriruumiga lheb kunagi arvatavasti naabri juurde liivapritsi... Sees on natuke rohkem tööd.
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
Minu arvamus sellisest asjast.
Keegi ei tea kunagi kui kaua see vana mastiks seal veel ennast kinni hoiab, pärast kukub koos uuega või mis veelhalvem, poeb niiskus sisse. Suvi ees, ilusad ilmad, mina soovitan sul teha 1 korra ja korralikult. Kiiret ju pole ja see pole ka iga aastane tegevus. Kindlasti soovitan happekrunti ka.
Ei pea nii tegutsema aga minu arvamus on, et vana lappimine on kehvem kui uus, samas me keegi ei tea ka su eelarvet jne.
Jartmok
Keegi ei tea kunagi kui kaua see vana mastiks seal veel ennast kinni hoiab, pärast kukub koos uuega või mis veelhalvem, poeb niiskus sisse. Suvi ees, ilusad ilmad, mina soovitan sul teha 1 korra ja korralikult. Kiiret ju pole ja see pole ka iga aastane tegevus. Kindlasti soovitan happekrunti ka.
Ei pea nii tegutsema aga minu arvamus on, et vana lappimine on kehvem kui uus, samas me keegi ei tea ka su eelarvet jne.
Jartmok
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
eelarve on ysna väike sellepärast loodangi et survepesur teed oma tööd ja peseb v2hegi lahtise oleva mastiksi minema... ja peale jääb aint see mis on tõsiselt kinni
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
samas vaatab seda asja.. kui väga vähe järgi jääb siis alsen arvatavasti paljaks
seda krunti pole sealt vist küll mõtet maha hakata laskma...
seda krunti pole sealt vist küll mõtet maha hakata laskma...
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
panin tagasilla juures t2hele veel mingit pumpa mis pumpab pidureid kui tagasild ülesse alla liigub..ei mäleta kumba pidi.. on sellest reaalselt kasu ka?
Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV
See on tagasilla pidurdusjõuregulaator,mida suurem koorem,seda rohkem laseb läbi ja tühja auto puhul peaks vähendama tagapidurite blokeerumist(kui ta muidugi üldse töötab).