IZ 412 1990 sass

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Sten kirjutas:Kenad hääled su Mosul.
Mis prille sul vaja on?
Head jaani!
Need mustaks värvitud plekist raamid, mis esitulede ümber käivad, aga sain ka juba ühe paari. Aitäh! Head jaani sullegi.
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 332
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas Sten »

Ühe sõbra käest kuulsin, mis mees see sass on, siis vaatasin su uurimistööd kohe ja päris vägev! Kas siin ei taha avalikustada? Möni päev peale pühasid vöiks ju linnas mingi kogunemise ja minikruiisi teha? Saaksin siit vist 3 Mosset kokku. Siis juurde Sina + see vahtralehega 2140 ja äkki keegi veel. Näitaks linnarahvale ja promoks veitsa klubi ka. :)
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

See uurimistöö on köigile kättesaadav. Teemaks Moskvitši mootori toitesüsteemi modifitseerimine. Vaadata saab seda siit. Loomulikult ei pretendeeri uurimistöös tehtud järeldused absoluutsele töele, kuid ehk midagi kasulikku on seal ikka.

Kokkutuleku vöib täiesti vabalt teha... Iseasi on see, millal saaksin oma mossega kohale veereda, sest mootor vaja kärmelt korda teha. Millalgi juuli algul vöiks minupoolest mingi ürituse teha.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas SanderV »

tuleks ka saarde oma mossega a mida pole on veel mosse :D
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas Järvpõld »

Lugesin ka täna seda uurimistööd ja päris huvitav oli teine :)

Hea oli lugeda, et mosse polegi väga kütuseihar masin, sellise vana auto kohta :D
Kasutaja avatar
kristenprii
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
Asukoht: Põltsamaa

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas kristenprii »

Mis hinde selle uurimistöö eest said? :burnout
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas partnermosse »

Selle uurimistöö saaks pidada poolikuks kuna mosse mootori ja karburaatori (DAAZ-412 ja DAAZ-2140) tööd saab reguleerida ja seadistada nii,et võimsus jääb samaks ,aga kütusekulu väheneb pea 2 liitri võrra.Enda kogemustes ja katsetest on selgunud tõsiasi,et saab sõita ka vähema kütuse kogusega 100 km kohta ehk alates 5 liitrist kuni 7 liitrit 100 km kohta.
Minu lugupidamie. :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
kristenprii
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
Asukoht: Põltsamaa

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas kristenprii »

To Partnermosse:
Aga kas ka VAZ 2101 karpat saab nii regullida?
Ja kui saab siis äkki avaldaksid selle saladuse :beer
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

kristenprii kirjutas:Mis hinde selle uurimistöö eest said? :burnout
Sajast punktist 93. Uurimistöö sisu ei olnudki niivörd oluline, tähtis oli tegelikult vormistus.
partnermosse kirjutas:Selle uurimistöö saaks pidada poolikuks kuna mosse mootori ja karburaatori (DAAZ-412 ja DAAZ-2140) tööd saab reguleerida ja seadistada nii,et võimsus jääb samaks ,aga kütusekulu väheneb pea 2 liitri võrra.Enda kogemustes ja katsetest on selgunud tõsiasi,et saab sõita ka vähema kütuse kogusega 100 km kohta ehk alates 5 liitrist kuni 7 liitrit 100 km kohta.
Minu lugupidamie. :)
Kindlasti saab, aga ma ei ole lihtsalt nii osav, et oleks niiviisi reguleerinud. Vöid paar söna kirjeldada, kuidas saab ökonoomseks (ökonoomsemaks).
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1990 sass

Postitus Postitas sass »

Mootor maas ja lahti vöetud. Kolmanda silindri kepsusaaled oli ringi tömmanud ja sellega rikkunud väntvölli ja kepsu. Önneks on oranži mosse ajast jäänud teine väntvöll ja korralik ring kepse. Hülsid jäävad praeguse mootori omad. Tellisin juurde ka uued kolviröngad ja kepsusaaled. Vaja on veel leida kuskilt korralikud kolvid (kellelgi pakkuda uusi, siis PS).
Vasta