AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tervitused!
Sai nüüd pikemalt maal, mosse juures oldud. Koolivaheaeg ju. Alul mõtlesin, et ega ei viitsi midagi teha, aga otsustasin istet maha võtma hakata, natuke sai asja uuritud ja siis ka tööle asutud:
Esiteks tuli sirgeks väänata nagad, mille taga katteriie oli:
Ja varsti oligi raam paljas:
Siis sai käidud keevituses, väga korralik töö tehti:
See polnud ainuke koht, aga pilte rohkematest pole.
Algas taas kokkuladumine:
Tähelepanelik lugeja märkas esimesel istmeseeria pildil ühte autot. Jah, tegu on Moskvitšiga. Nüüd tekib teil kindlasti küsimus, et miks see auto seal seisab? Või et no on oinas et auto sellise talvega välja tõi . Aga põhjused on lihtsad, esiteks oli garaaž väga segamini, tolmune jne, st. tuli koristada. Teiseks oli mul piisavalt aega, et auto ratastele lasta ja proovida siis seda paljukiidetud Moskvitši läbivust lumes. Rahustuseks ütlen veel, et liiklesin vaid mööda metsaradu, kuhu soola ei satu ja ega garaazist kaugele ei jõudnud.. Nimelt see läbivus. Olen kuulnud ja kuulnud et Moskvitš ronib lumes väga hästi. Garaazist välja sõites olin esimese kümne meetri peal juba kinni, mis kinni. Kuigi autol on all korralikud lamellrehvid. Sõita oli selline tunne nagu sõidaks mööda jäise põhjaga ja paksu lumega kaetud teel jalgrattaga. Sai edasi proovitud, no ei lähe ja jälle kinni, paar tiiru sai ikka kuidagi ümber maja teha ja lõpetasin. Pesin ta siiski kergelt üle. Konserveeritud oli ju kere, niiet muretseda ei tasu.
Fotoseeria:
Kuna päev oli veel noor sai ette võetud järgmine töö: Elektronkella tagasi paigaldamine. Päris tülikas töö on see näidikuploki lahtikatkumine. Aga kuna ühe korra on seda juba tehtud, siis nüüd läks juba kiiremini.
Veel kellata:
Ja kellaga:
Juhin tähelepanu ka sellele pildile, nimelt avastasin numbrid, nii liitrid kui kraadid. Kui plokk on koos siis lihtsalt need numbrid ei paista, inseneride geniaalsus
Ja kui auto oli taas "tuppa" aetud, võtsin ette tagatuled, nood olid aegade jooksul tolmuseks läinud ja ka pirnid olid tolmused:
Silmaga oli vahe väga hästi eristatav aga pildile see ei jäänud, ei lisa ka pilte.
Sellised on nad nüüd, täies hiilguses:
Sai pikk jutt, või pigem rohkem pilte.
Oli tore tehnikaküllane nädal,
TheoK
Sai nüüd pikemalt maal, mosse juures oldud. Koolivaheaeg ju. Alul mõtlesin, et ega ei viitsi midagi teha, aga otsustasin istet maha võtma hakata, natuke sai asja uuritud ja siis ka tööle asutud:
Esiteks tuli sirgeks väänata nagad, mille taga katteriie oli:
Ja varsti oligi raam paljas:
Siis sai käidud keevituses, väga korralik töö tehti:
See polnud ainuke koht, aga pilte rohkematest pole.
Algas taas kokkuladumine:
Tähelepanelik lugeja märkas esimesel istmeseeria pildil ühte autot. Jah, tegu on Moskvitšiga. Nüüd tekib teil kindlasti küsimus, et miks see auto seal seisab? Või et no on oinas et auto sellise talvega välja tõi . Aga põhjused on lihtsad, esiteks oli garaaž väga segamini, tolmune jne, st. tuli koristada. Teiseks oli mul piisavalt aega, et auto ratastele lasta ja proovida siis seda paljukiidetud Moskvitši läbivust lumes. Rahustuseks ütlen veel, et liiklesin vaid mööda metsaradu, kuhu soola ei satu ja ega garaazist kaugele ei jõudnud.. Nimelt see läbivus. Olen kuulnud ja kuulnud et Moskvitš ronib lumes väga hästi. Garaazist välja sõites olin esimese kümne meetri peal juba kinni, mis kinni. Kuigi autol on all korralikud lamellrehvid. Sõita oli selline tunne nagu sõidaks mööda jäise põhjaga ja paksu lumega kaetud teel jalgrattaga. Sai edasi proovitud, no ei lähe ja jälle kinni, paar tiiru sai ikka kuidagi ümber maja teha ja lõpetasin. Pesin ta siiski kergelt üle. Konserveeritud oli ju kere, niiet muretseda ei tasu.
Fotoseeria:
Kuna päev oli veel noor sai ette võetud järgmine töö: Elektronkella tagasi paigaldamine. Päris tülikas töö on see näidikuploki lahtikatkumine. Aga kuna ühe korra on seda juba tehtud, siis nüüd läks juba kiiremini.
Veel kellata:
Ja kellaga:
Juhin tähelepanu ka sellele pildile, nimelt avastasin numbrid, nii liitrid kui kraadid. Kui plokk on koos siis lihtsalt need numbrid ei paista, inseneride geniaalsus
Ja kui auto oli taas "tuppa" aetud, võtsin ette tagatuled, nood olid aegade jooksul tolmuseks läinud ja ka pirnid olid tolmused:
Silmaga oli vahe väga hästi eristatav aga pildile see ei jäänud, ei lisa ka pilte.
Sellised on nad nüüd, täies hiilguses:
Sai pikk jutt, või pigem rohkem pilte.
Oli tore tehnikaküllane nädal,
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Ma ütlen,et see 2140SL hakab mulle enam ja enam meeldima , igal juhul korralik töö tehtud, Respekt!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tänud
Aga eks "moodne" tehase lipulaev peabki meeldima Aga ka 408 on äärmiselt stiilne mudel
Aga eks "moodne" tehase lipulaev peabki meeldima Aga ka 408 on äärmiselt stiilne mudel
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
mulle meeldib see auto:Daga minumeelest sl rikub ära tagumised tuled, liiga suured :Daga maitse asi igaljuhul edu ehitamisel
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Nägin 2007a. suvel Raplamaal Keavas samasugust korralikku rohelist SL-i,üks noor sell roolis. Kas sinu oma võis olla?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Ei usu. 2007 suvel oli juba minu valduses aga tean ühest rohelisest SL-ist raplamaal.Ja mille omaniku käest ka üks jupp sai toodud, noor sell oli temagi, nagu ütlesid.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Siis räägime ühest ja samast mossest/isikust. Ka minul on tema käest 2 mosse-408 esituld ostetud,lisaks sain paarsada meetrit selle mosse kõrvalistmel ka sõita. Too sell on mosseliiga foorumis "mossemees89" nime all.TheoK kirjutas:Ei usu. 2007 suvel oli juba minu valduses aga tean ühest rohelisest SL-ist raplamaal.Ja mille omaniku käest ka üks jupp sai toodud, noor sell oli temagi, nagu ütlesid.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Kust selline jutt, et mosse lumes hästi edasi saab?
Mosse tagumik nii kerge ju. Sapikas läheb hästi lumes edasi näiteks, kuna seal raskus taga.
Mosse tagumik nii kerge ju. Sapikas läheb hästi lumes edasi näiteks, kuna seal raskus taga.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Korralikud naastrehvid alla ja sõidab lumel küll. Kui rehvid on kulunud,ei liigu isegi ZAZ kinnitallutud lume peal kuhugi. See viimane ZAZ-ga ise läbi elatud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Väga põhjalik ja korralik töö...Tulemus tundub suurepärane olevat...Tubli
Mis puutub Mossede suurepärasesse läbivusse, siis see legend on pärit nõukogude ajast, mil Mossesid võrreldi põhiliselt Ladaga ja läbivus oli tal tõesti tunduvalt parem. Esirattaveolistele autodele jääb ta muidugi alla ja eks Mossega lumehangede ründamine nõuab ka teatud kogemusi...
Mis puutub Mossede suurepärasesse läbivusse, siis see legend on pärit nõukogude ajast, mil Mossesid võrreldi põhiliselt Ladaga ja läbivus oli tal tõesti tunduvalt parem. Esirattaveolistele autodele jääb ta muidugi alla ja eks Mossega lumehangede ründamine nõuab ka teatud kogemusi...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.